Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3. sortering.

Hva får du ut av å holde på sånn?

Samme her. Men til fest slår jeg likevel til med litt tupering og volumprodukter. Kan anbefale Tigi Your Highness root boost spray som du sprayer i håret helt inntil hodebunnen, Tigi Your Highness Thickenig Gel Creme og Big Sexy Hair What a Tease som er veldig heftig og krever noe "øvelse". Sammen med en god tuperingskam blir det bra!

Superenig!

Anonymous poster hash: fdafb...905

Takk for tips.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så fin, Gjest! Rødtonene i håret ditt får virkelig frem øynene dine.

Anonymous poster hash: 5e094...2f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest er ikke veldig vakker, og hun er ikke flink til å sminke seg.

Hun sminker seg ofte som en klovn (skjønt ikke på det siste bildet hun postet) og hun har et helt ok utseende. Ikke vakker, men ikke stygg heller.

Anonymous poster hash: 3ecaa...da2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sminker seg ofte som en klovn (skjønt ikke på det siste bildet hun postet) og hun har et helt ok utseende. Ikke vakker, men ikke stygg heller.

Hjelpes.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brun matt sotning siden det er helg.

Du kan det å fremheve de nydelige øynene dine! Blir flau over alle de anonyme brukerne som sitter og slenger drit, men de er vel bare sjalu, for flott er du :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan det å fremheve de nydelige øynene dine! Blir flau over alle de anonyme brukerne som sitter og slenger drit, men de er vel bare sjalu, for flott er du :)

Takk, AB-funksjonen får frem det verste i enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin øyesminke, den vil jeg også prøve meg på :) Hvilke øyeskygger har du brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vena Cava

Jeg kan ikke bruke mørk øyenskygge desverre, ser ut som en vaskebjørn. Ikke pent..

Så jeg bruker bare litt concealer under øynene, bøyer vippene med tang og et lite lag mascara. Thats it.

Lypsyl bruker jeg også om det teller:) hender jeg slår til med litt rouge også på bedre dager.

Kan ikke sminke meg så mye. Det griser utover fryktelig fort også ser det heller ikke pent ut på meg. Må desverre gå all natura både på dagtid og til fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager er galt med deg?! Du kan ikke ha det bra med deg selv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vi har vært uenige i andre tråder, må jeg bare få sagt at det er en absolutt nydelig hårfarge du har gjest, den kledde du virkelig! :) Har du noen gang hatt sidelugg? Ser for meg at det hadde blitt veldig fint til deg, og at det hadde gitt ansiktet litt mer dybde og form. Sminken ser også bra ut, det eneste jeg ville gjort annerledes er litt mer markerte bryn, men det var fortsatt en veldig fin og glødende høstlook :)

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var det fineste jeg har sett av deg! Kjempefint med litt farge i huden, og øyensminken var kjempefin! Nydelig dame :)

Endret av Tekola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...