Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Er jeg den eneste i verden som ikke markerer brynene mine?? :P

Jeg gjør det heller ikke. Liker ikke hvordan det ser ut, synes de blir FOR markerte. Jeg har ganske mørke og fyldige bryn fra naturens side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg gjør det heller ikke. Liker ikke hvordan det ser ut, synes de blir FOR markerte. Jeg har ganske mørke og fyldige bryn fra naturens side :)

Da trenges det ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo helt opplagt feil.

Men uansett;Er det du som har satt premissene for tråden? Trådens opprinnelse var jo at ts ønsket tips til hvordan sminke seg bedre, og det er flere som har lagt ut bilder som har fått konstruktive tilbakemeldinger på hvordan det kan bli bedre. Altså kritikk på godt og vondt. Det var faktisk det som var poenget med tråden da den ble startet (mye av det som ble skrevet i begynnelsen av tråden er ryddet bort så det er ikke mulig å finne alt igjen). Så hvorfor er det kun greit å si "åååååå så fiiiiin du er" og ikke "Du kunne kanskje prøvd en leppestift i en kaldere tone", begge deler er jo tilbakemeldinger. Og poenget med tråden var altså å få tilbakemeldinger og tips på sminken sin. Jeg er enig i at man skal ikke slenge ut "faen så stygg du er", men type tilbakemelding som Nusseli har gitt er jo akkurat det som er meningen med tråden.

Anonymous poster hash: fdafb...905

enig

gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å ikke tåle og ta til seg noen form for konstruktiv kritikk. ja ja, bare fortsett å se dårlig ut..(sikter til flere brukere)

Anonymous poster hash: 5c70d...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig

gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å ikke tåle og ta til seg noen form for konstruktiv kritikk. ja ja, bare fortsett å se dårlig ut..(sikter til flere brukere)

Det viktigste er vel at man er fornøyd selv? Da skal man drite i hva andre måtte mene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brun matt sotning siden det er helg.

Det viktigste er vel at man er fornøyd selv? Da skal man drite i hva andre måtte mene

Ja, fordi sminke eksisterer jo ikke for å gjøre oss fine. Det er bare noe man klæsjer i trynet bare for å ha noe å klæsje i trynet...

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi sminke eksisterer jo ikke for å gjøre oss fine. Det er bare noe man klæsjer i trynet bare for å ha noe å klæsje i trynet...

Hvorfor er du ekkel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du ekkel?

jeg er ikke ekkel, jeg er bare veldig uenig med henne.

ditt bilde ble med i svaret fordi jeg skulle kommentere hvor fin du var på det, men så ville jeg svare henne først, men ditt bilde ble med.

du var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke ekkel, jeg er bare veldig uenig med henne.

ditt bilde ble med i svaret fordi jeg skulle kommentere hvor fin du var på det, men så ville jeg svare henne først, men ditt bilde ble med.

du var fin!

Je, je, ro, ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun syns jo selv at det er fint akkurat som hun har det!

Jeg sminker meg slik som jeg selv syns er fint og driter langt i hva andre måtte mene.

Men du sminker deg kanskje mest for alle andre sin skyld? Det må være slitsomt å være så opptatt hva andre mener om en selv, jeg er glad for at jeg har selvtillit til å gå rundt som jeg vil.

Så du er uenig i at man skal gjøre det man trives best med?

Har du dårlig selvbilde?

Endret av Nerine_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjernet sitert bilde,

ninuska_, mod

Veldig fin hårfarge til deg :) Om du jobber inn litt volum på krona blir det veldig bra.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin hårfarge til deg :) Om du jobber inn litt volum på krona blir det veldig bra.

Du, jeg har sånne tynne, tynne hårstrå og håret blir veldig hurtig fett med masse produkt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifSkjermbilde 2012-11-08 kl. 21.14.26.pngattachicon.gifSkjermbilde 2012-11-08 kl. 21.12.15.pngattachicon.gifSkjermbilde 2012-11-08 kl. 21.13.10.png

I kveld øver jeg på løsvipper, så nå ser jeg sånn ut! Har brukt den fantastiske paletten jeg postet bilde av på forrige side, og jeg elsker den! Vippene er Demi Wispies fra Ardell, og ja, jeg vet de ikke er perfekt påsatt, men jeg øver! :)

Vet at det er en gammel post, men jeg må bare si.... Det er den fineste sminken jeg har sett på LENGE!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, så nydelig hårfarge! Den kledde du virkelig bra! :) Mener å ha sett deg med svart(mørkebrunt?) hår før og det så kanskje litt hardt ut, men den fargen her fikk jeg jo lyst på selv! :)

Ellers veldig fin sminke, kanskje litt hardt rundt øynene for min smak men fortsatt kjempefint. Og du er utrolig pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så nydelig hårfarge! Den kledde du virkelig bra! :) Mener å ha sett deg med svart(mørkebrunt?) hår før og det så kanskje litt hardt ut, men den fargen her fikk jeg jo lyst på selv! :)

Ellers veldig fin sminke, kanskje litt hardt rundt øynene for min smak men fortsatt kjempefint. Og du er utrolig pen!

Tusen takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. sortering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg har sånne tynne, tynne hårstrå og håret blir veldig hurtig fett med masse produkt i.

Samme her. Men til fest slår jeg likevel til med litt tupering og volumprodukter. Kan anbefale Tigi Your Highness root boost spray som du sprayer i håret helt inntil hodebunnen, Tigi Your Highness Thickenig Gel Creme og Big Sexy Hair What a Tease som er veldig heftig og krever noe "øvelse". Sammen med en god tuperingskam blir det bra!

Vet at det er en gammel post, men jeg må bare si.... Det er den fineste sminken jeg har sett på LENGE!

Superenig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...