Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Wow helt utrolig hva sminke kan gjøre :sjokkert: De ble jo seende helt anderledes ut

Anonymous poster hash: 3aa14...50c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var mange som sminket seg utrolig fint her inne! Jeg synes imidlertid det er litt dårlig gjort å skulle fortelle folk hva de bør gjøre annerledes med sminken sin dersom de er helt fornøyde med måten de gjør det på.

Det første bildet er meg uten sminke - uæh, jeg trodde ikke det skulle være så skummelt å putte dette bildet opp på internett. Oh well.

Det andre bildet er meg med litt sminke, dette er det jeg pleier å bruke hver dag. BB cream/pudder, litt blush, øyenbrynspenn, øyenskygge og maskara. Kjempelett, tar 5 min.

Det tredje bildet er meg med mye sminke, dette bruker jeg egentlig bare jeg skal noe spesielt. Foundation, pudder, blush, litt contourpudder, øyenbrynspenn, øyenskygge, flytende eyeliner og maskara.

Jeg pleier aldri bruke noe på leppene, men de få gangene jeg gjør det er det rød leppestift.

Gjerne si hvilken makeup-look dere syntes var finest på meg - jeg liker veldig godt å se naturlig ut til vanlig og vil ikke se ut som jeg har på mye sminke, men jeg synes det er fint med eyeliner og sånt også. Tar forresten gjerne imot tips og kritikk også :)

Jeg synes det andre var best, kanskje med littegrann mer maskara. Men du trenger ikke å bruke mye sminke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er en av mine yndlingsfargekombinasjoner for øyesminke, rød og brunbasert burgunder. '

Ansikt.

Bedhead Cosmetic Foundation stick #01.

Rouge: Make Up Store gel highlight in Satellite.

Fiksert med Kiss Me Minerals finishing powder in Bare.

Øyne.

Make Up Factory eye shadow base.

Bedhead Cosmetics Mono eye shadow in Pink som higlight opp til brynet.

Gosh Effect Powder in Fox på det bevegelige øyelokket og Gosh Effect Powder Grape i globallinjen. Artdeco Long Lasting Liquid Liner in Black #01 og sotet ut med Mac pigmentet Grape under øyet.

Lepper:

Bedhead Cosmetics Lipstick in Passion, en metallisk plommefarget lebestift.

Sorry, men du kan ikke sminke deg i DET HELE TATT. Dette var dårlig. Alt fra eyeliner, til øyenskygge til leppestift til form og teknikk. Du kler heller ikke hårfargen. Ellers synes jeg at du har potensiale til å bli knallfin, men mykere sminke, helt andre farger og teknikker. Skjønner at du prøver å gå for en slags rocka stil/look mne det funker bare ikke.

Det er nå min mening i alle fall..

Anonymous poster hash: 5c70d...d52

Bildelink fjernet.

Rainbow81, mod

Endret av Rainbow81
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men du kan ikke sminke deg i DET HELE TATT. Dette var dårlig. Alt fra eyeliner, til øyenskygge til leppestift til form og teknikk. Du kler heller ikke hårfargen. Ellers synes jeg at du har potensiale til å bli knallfin, men mykere sminke, helt andre farger og teknikker. Skjønner at du prøver å gå for en slags rocka stil/look mne det funker bare ikke.

Ja det er nå greit, men hvorfor kan du ikke holde den for deg selv? For utfira det jeg kan se har ikke Gjest spurt om råd.

Endret av Nerine_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke poenget med dere som går inn i denne tråden bare for å være frekke og spre uhygge. Konstruktiv tilbakemelding er en ting, men dette er bare frekt og smakløst. Har sett denne tendensen flere ganger i denne tråden den siste tiden, og det er veldig unødvendig. Man risikerer rett og slett at folk ikke tør å poste bilder lengre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men du kan ikke sminke deg i DET HELE TATT [...]

Jeg synes Gjest er kjempeflink til å legge øyenskygge. Kunne ønske jeg var like flink som henne! I stedet for å gå inn her og lage kvalme så kan du heller gå inn i deg selv og fikse på dine egne feil i stedet for å rakke ned på andre :)

Endret av Dunkel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Sorry, men du kan ikke sminke deg i DET HELE TATT. Dette var dårlig.

Ja det var jo rette mennesket å si det til :D Ler og ler :D

Når noen klarer å bygge seg opp en modellkarriere på utseendet sitt, kan nok vi "lekfolk" bare holde snavla ;) Jeg syns Gjest er knallfin som hun er!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir ikke denne tråden flyttet til snikk-snakk, hvor alle de andre bildetrådene er? Har spurt moderator, men ingen svarte. Da slipper dere idiotiske svar fra AB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne å sminke meg skikkelig når du begynner å oppføre deg under AB-funksjonen.

Endret av Gjest
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Da har jeg noe å bidra med igjen. Har holdt meg ganske naturlig i det siste, så har ikke hatt så mye å dele. Men dette er fra helgen. Så krysser jeg fingrene for at bildet blir riktig vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg noe å bidra med igjen. Har holdt meg ganske naturlig i det siste, så har ikke hatt så mye å dele. Men dette er fra helgen. Så krysser jeg fingrene for at bildet blir riktig vei:)

LOOOOOOOOOOOOOOOVE IT!! Du er så fantastisk flink og pen!

Anonymous poster hash: fdafb...905

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

LOOOOOOOOOOOOOOOVE IT!! Du er så fantastisk flink og pen!

Anonymous poster hash: fdafb...905

Åh takk=D Jeg får alltid noia når jeg ser at jeg har blitt sitert av AB'ere når jeg har lagt ut bilde, men dette var veldig koselig^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mineralfoundation fra MAC, øyenbrynsblyant fra Dior, glossy eyeliner fra IsaDora, maskara fra MAC, øyenskygge fra H&M.

Syns resultatet ble OK, med tanke på dårlig utvalg av øyenskygge samt elendig sminkekost.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mineralfoundation fra MAC, øyenbrynsblyant fra Dior, glossy eyeliner fra IsaDora, maskara fra MAC, øyenskygge fra H&M.

Syns resultatet ble OK, med tanke på dårlig utvalg av øyenskygge samt elendig sminkekost.

Har du hatt bildet i et slags redigeringsprogram?

Jeg synes av en eller annen grunn at det var litt vanskelig å se selve sminken, men øyenskyggen var iallefall veldig fin og du er heldig som har så lange øyenvipper :)

Anonymous poster hash: a9547...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du hatt bildet i et slags redigeringsprogram?

Jeg synes av en eller annen grunn at det var litt vanskelig å se selve sminken, men øyenskyggen var iallefall veldig fin og du er heldig som har så lange øyenvipper :)

Takk :)

Har kun brukt filter på bildet og satt på en blomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, der kom sminken bedre fram :)

Veldig fin sminke og øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinfin! Håret også.

Er dette bildet litt bedre?

Kjempefin sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...