RugRatzz Skrevet 30. juli 2013 #2101 Del Skrevet 30. juli 2013 Dagens sminke: - 2 lag mineralpudder fra Mineral Hygiencs - Lengthening mascara fra Clarins - Fylte inn øyenbrynene med en askebrun liner med pensel - 2 ulike lebestifter: 1 rød på hele leppene, og en bærfarget på midten som glir ut i den andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2102 Del Skrevet 30. juli 2013 Hvorfor kan ikke folk bare la andre se ut som de selv vil? Folk legger jo ut her for å få kommentarer på sminken sin. Morsomt og se at kommentarene er under anonyme innlegg, heldigvis for meg så mener jeg at sminke er noe man gjør for seg selv, ikke andre. Uansett så er jeg veldig fornøyd selv med sminken jeg legger, inkludert mine på tegnede bryn, ikke får jeg noen rare blikk når jeg går rundt omkring heller , men uansett så er brynene mine det siste jeg tenker på når jeg går ut døren om dagen Så meningen min betyr mindre fordi jeg skriver som anonym bruker? Jeg mener det like fult selv om jeg haker av for anonym bruker. Selvsagt får du ingen rare blikk, folk klarer da å styre seg. Men at de tenker sitt, det gjør de garantert. Jeg er sikker på at du kommer til å få flere fine kommentarer om du prøver noe nytt med øyebryna dine. Leit at du ødelegger hele ansiktet ditt. Anonymous poster hash: fdafb...905 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 30. juli 2013 #2103 Del Skrevet 30. juli 2013 Folk legger jo ut her for å få kommentarer på sminken sin. Anonymous poster hash: fdafb...905 Trodde meningen med tråden var for å vise hvordan man sminket seg jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 30. juli 2013 #2104 Del Skrevet 30. juli 2013 Dette var bursdags sminken min: Jeg er veldig glad i markerte bryn, tok en enkel dus lys farve over hele lokket, før jeg tok å blandet litt kobber brun og lysebrun skygge, med et lite hint av sort i globalen deretter litt svart liner og mascara, så en knæsj farve på leppene Hovedfokus er på glødende hud. Så utrolig pen du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 30. juli 2013 #2105 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Synes dere anonyme som kommenterer så stygt om bryna til auroressa kan legge ut bilde av deres bryn. Patetisk å gjemme seg bak anonym knappen for å slenge dritt. Å hvorfor i all verden skal hun endre på bryna hvis hun er fornøyd? Skal jeg endre på hårsveisen min pga noen kanskje synes den er stygg? I dont care. Endret 30. juli 2013 av Lillemeg22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 30. juli 2013 #2106 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Folk legger jo ut her for å få kommentarer på sminken sin. Så meningen min betyr mindre fordi jeg skriver som anonym bruker? Jeg mener det like fult selv om jeg haker av for anonym bruker. Selvsagt får du ingen rare blikk, folk klarer da å styre seg. Men at de tenker sitt, det gjør de garantert. Jeg er sikker på at du kommer til å få flere fine kommentarer om du prøver noe nytt med øyebryna dine. Leit at du ødelegger hele ansiktet ditt.Anonymous poster hash: fdafb...905 Du mener det kanskje like mye ja, men du er jammen meg bra feig som må hake av som annonym bruker for å tørre å ytre meningen din Få deg heller en ryggrad å stå for det du mener! Synes virkelig ikke bryna var så ille Auroressa, du ser kjempe pen ut! Endret 30. juli 2013 av Suvana 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. juli 2013 #2107 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg er enig med AB, jeg synes brynene til Auroressa er både for mørke og for skarpe/hardt tegnet på. Ikke fint. Mvh FantasDick. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #2108 Del Skrevet 30. juli 2013 Synes dere anonyme som kommenterer så stygt om bryna til auroressa kan legge ut bilde av deres bryn. Patetisk å gjemme seg bak anonym knappen for å slenge dritt. Å hvorfor i all verden skal hun endre på bryna hvis hun er fornøyd? Skal jeg endre på hårsveisen min pga noen kanskje synes den er stygg? I dont care. Jeg har faktisk lagt ut for lenge siden. Men bildet er slettet. Ønsker full anonymitet på forumet nå og bruker ikke brukernavnet mitt lenger. Ønsker heller ikke å legge ut flere bilder. Du mener det kanskje like mye ja, men du er jammen meg bra feig som må hake av som annonym bruker for å tørre å ytre meningen din Få deg heller en ryggrad å stå for det du mener! Synes virkelig ikke bryna var så ille Auroressa, du ser kjempe pen ut! Jeg ønsker av ulike grunner ikke å ha innlegg knyttet til kontoen min så jeg velger å huke av for AB. At du ikke tåler det får være ditt problem. Dere sier jo alle at dere ikke bryr dere om hva AB måtte mene, men dere hisser dere nå opp likevel. Anonymous poster hash: fdafb...905 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 30. juli 2013 #2109 Del Skrevet 30. juli 2013 Man kan selvfølgelig mene hva man vil, men hvorfor må dere absolutt si det? Hun har aldri spurt om andres meninger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 30. juli 2013 #2110 Del Skrevet 30. juli 2013 Smaken er som baken, men skjønner ikke hva folk kverulerer så mye over Auroressa sine bryn. Jeg synes ikke de var så gale som folk skal ha det til. Jeg synes hun har vært flink med å tegne de i motsetning til hva VELDIG mange ikke er. Om man ikke har fine nok bryn fra før av så ser jeg ikke problemet med å tegne på de slik som hun har gjort 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 31. juli 2013 #2111 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Edit: ordnet seg! Endret 1. august 2013 av Adele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #2112 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg har ganske likt ansikt som Emily browning. Veldig like trekk, men jeg er ikke like heldig med så fyldige lepper. Hvordan burde jeg sminke meg? Synes hun er ganske flink til å få litt mer form på ansiktet på noen av bildene, mens på andre så ser det veldig rundt og "formløst" ut. Vil også gjerne ha tips til farger som er lyse nok til at man ikke ser alt for sminket ut. Har en veldig lys hudtone, som også er kald. Anonymous poster hash: 38c30...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 31. juli 2013 #2113 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) nå har jeg tittet litt her inne...og sier bare; Samme jente, samme dag -forskjellig sminke Endret 31. juli 2013 av Wonders 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2013 #2114 Del Skrevet 31. juli 2013 nå har jeg tittet litt her inne...og sier bare; Samme jente, samme dag -forskjellig sminke Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 31. juli 2013 #2115 Del Skrevet 31. juli 2013 Man kan selvfølgelig mene hva man vil, men hvorfor må dere absolutt si det? Hun har aldri spurt om andres meninger. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 1. august 2013 #2116 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Dagens : ps. Vet ikke hvorfor bildene kom side lengst ha ha ! Endret 1. august 2013 av Auroressa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 1. august 2013 #2117 Del Skrevet 1. august 2013 Dagens : ps. Vet ikke hvorfor bildene kom side lengst ha ha ! Jeg synes du har flotte øyenbryn Det kler deg og jeg liker åssen du sminker deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2118 Del Skrevet 1. august 2013 nå har jeg tittet litt her inne...og sier bare; Samme jente, samme dag -forskjellig sminke Åherregud! Har du flere eksempler? Anonymous poster hash: 2c9b1...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenBaker Skrevet 1. august 2013 #2119 Del Skrevet 1. august 2013 nå har jeg tittet litt her inne...og sier bare; Samme jente, samme dag -forskjellig sminke Fikk plutselig lyst til å utdanne meg innen sminkekunst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #2120 Del Skrevet 1. august 2013 Fikk plutselig lyst til å utdanne meg innen sminkekunst! Men bildet illustrerer på en fin måte hvor forvandlet man blir av makeup. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå