Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fantastiske øyne, Snufkin! Og du kler virkelig eyelineren - nydelig! :blomst: Hadde jeg møtt den IRL hadde jeg sikkert sjekka deg opp, elsker slik sminke :fnise:

Anonymous poster hash: fa2e5...c08
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastiske øyne, Snufkin! Og du kler virkelig eyelineren - nydelig! :blomst: Hadde jeg møtt den IRL hadde jeg sikkert sjekka deg opp, elsker slik sminke :fnise:

Takk :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Uten sminke:

Med sminke:

Har på meg: eyeliner(hvit på våtkanten og svart ellers), øyenbrynsblyant(bruker kun litt øverst på øyenbrynene for å skape litt "form"), en lys leppestift og maskara. Sminker meg sånn til vanlig, bare med foundation eller concealer og minus leppestiften og maskaraen. For meg er det litt viktig å ha på meg sminke før jeg skal noen plass i og med at jeg ser såpass ung og barnslig ut uten sminke.

Gud!

Penesta dåkka jeg har sett!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud!

Penesta dåkka jeg har sett!! <3

Tusen takk!

Du er veldig pen og flink til å legge sminke, Gjest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ravgull

Synes også Gjest sminker seg kult. Får litt sånn NIghtwish/Theatre of Tragedy in bakgrunnen av bildene dine. Veldig skarp, krispe kanter, kontraster og isblå øyne. Dødstøft. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes også Gjest sminker seg kult. Får litt sånn NIghtwish/Theatre of Tragedy in bakgrunnen av bildene dine. Veldig skarp, krispe kanter, kontraster og isblå øyne. Dødstøft. :)

Takk for det, trivelig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheee- dette var akkuratt som om jeg skulle skrevet det selv :ler:

30-40 min :overrasket:

---

har noen av dere prøvd disse maybellin øyenskyggene- color tattoo 24 hours?

de virker helt utrolige!

Da jeg stod i butikken og så dem, så var det aller første jeg tenkte " ooooi- herremin for noen flotte farger! jeg lurer på hva grendlandstuppa og stueloff hadde klart å få ut av disse heeeer!!" :ler:

*Fjernet bildene pga størrelsen*

Jeg har tre av disse, to gullfargede og den som heter on and on bronze. Jeg er veldig fornøyd med den brune og den ene gullfargede (husker ikke navnet, men det er den som er mest gullfarget av de to), disse brukes mye. Litt primer under (Med UDPP sitter de bra, med NARS sin primer sitter de som støpt), kremøyenskyggen og litt vanlig øyenskygge for å forsegle og forsterke fargen, så har du en perfekt smookey som sitter hele dagen, kvelden og natten igjennom. Jeg brukte On and on bronze i går til en brun smookey, påførte den rundt 13.00 og fjernet den i 2-tiden i natt og den var like perfekt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten sminke:

Med sminke:

Har på meg: eyeliner(hvit på våtkanten og svart ellers), øyenbrynsblyant(bruker kun litt øverst på øyenbrynene for å skape litt "form"), en lys leppestift og maskara. Sminker meg sånn til vanlig, bare med foundation eller concealer og minus leppestiften og maskaraen. For meg er det litt viktig å ha på meg sminke før jeg skal noen plass i og med at jeg ser såpass ung og barnslig ut uten sminke.

Du var fint sminket, men du har da øyenskygge på deg også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var fint sminket, men du har da øyenskygge på deg også?

Takk! Ja, glemte å nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2hfrtld.jpg

Øyet mitt med sminke

bruker en lys øyenskygge, litt eyeliner i kanten av vippene og mascara :)

veldig pent ! kan vi få se hele ansiktet ? :))

Anonymous poster hash: 2a744...0a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GJETT hvem som skal prøve seg litt ut på sminkefronten i morgen?? :danse: Jeg har sminket meg helt likt i fem år nå, så jeg er litt kjedelig! :fnise: Visses vel heller ikke så bra på bildet, siden det er svart/hvitt, men jeg bruker grå/svart øyenskygge, svart kajal på våtlinjen som jeg "smudger" utover og maskara. Også ordner jeg øyenbrynene mine, selvfølgelig :) Kommer tilbake med mer og bedre i morgen!! :fnise:

198597_10150456700370311_7592031_n.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

GJETT hvem som skal prøve seg litt ut på sminkefronten i morgen?? :danse: Jeg har sminket meg helt likt i fem år nå, så jeg er litt kjedelig! :fnise: Visses vel heller ikke så bra på bildet, siden det er svart/hvitt, men jeg bruker grå/svart øyenskygge, svart kajal på våtlinjen som jeg "smudger" utover og maskara. Også ordner jeg øyenbrynene mine, selvfølgelig :) Kommer tilbake med mer og bedre i morgen!! :fnise:

Nu gler jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu gler jeg meg.

UÆH, jeg har ikke sminket meg i det hele tatt i dag :fnise: LOVER å gjøre det i morgen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest oreokaka

Tviler på at det er så mye sminke igjen på dette fjeset etter en hel dag, men ja! Har bare litt id-, og solpudder på :)

*bilde fjernet*

Endret av oreokaka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjempefin.

Tviler på at det er så mye sminke igjen på dette fjeset etter en hel dag, men ja! Har bare litt id-, og solpudder på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjest, ikke bare kommenter andres, legg ut bilder selv! Blir så skuffa hver gang jeg går inn her i tro om at du har lagt ut nytt bilde for deretter å se at det bare er en kommentar... :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...