Nerine_ Skrevet 26. juni 2013 #2041 Del Skrevet 26. juni 2013 Ok. Kan jeg spørre hva slags leppestift du bruker? Kjempe fin farge, akkurat sånn jeg er på jakt etter (beklager om du allerde har sagt det uten at jeg har sett det) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #2042 Del Skrevet 26. juni 2013 Kan jeg spørre hva slags leppestift du bruker? Kjempe fin farge, akkurat sånn jeg er på jakt etter (beklager om du allerde har sagt det uten at jeg har sett det) Isadora Cosmetics Bare Bohemian. http://makeupedia.se/isadora-bare-bohemian-01-perfect-matt-lipstick-recension-swatches-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. juni 2013 #2043 Del Skrevet 26. juni 2013 Isadora Cosmetics Bare Bohemian. http://makeupedia.se/isadora-bare-bohemian-01-perfect-matt-lipstick-recension-swatches-bilder Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #2044 Del Skrevet 26. juni 2013 Tusen takk! Den er steinfin på alle jeg har prøvd den på, og er den lebestiften jeg bruker når jeg soter øynene også. Må snart kjøpe ny pga jeg har brukt opp tuben omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2013 #2045 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg synes det var veldig bra på det øyet. Fikk frem den pene øyefargen hennes. Etter min mening er det viktigste å se penest mulig ut, ikke å få frem øyenfargen. Øyenfargen kan man få frem på andre måter, feks ved å bruke komplimentærfarger i øyeskygger og evt. klær. Synes virkelig ikke det var pent med eyeliner på det bildet i det hele tatt, øynene hennes er jo trykket inn i hodet og ser mye mindre ut. Anonymous poster hash: fdafb...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #2046 Del Skrevet 26. juni 2013 Etter min mening er det viktigste å se penest mulig ut, ikke å få frem øyenfargen. Øyenfargen kan man få frem på andre måter, feks ved å bruke komplimentærfarger i øyeskygger og evt. klær. Synes virkelig ikke det var pent med eyeliner på det bildet i det hele tatt, øynene hennes er jo trykket inn i hodet og ser mye mindre ut. Anonymous poster hash: fdafb...905 Sånn ser ikke jeg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. juni 2013 #2047 Del Skrevet 26. juni 2013 Den er steinfin på alle jeg har prøvd den på, og er den lebestiften jeg bruker når jeg soter øynene også. Må snart kjøpe ny pga jeg har brukt opp tuben omtrent. Den må prøves, hvor kjøper du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 26. juni 2013 #2048 Del Skrevet 26. juni 2013 Isadora kjøpes hos Vita, H&M, Cubus, Sparkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #2049 Del Skrevet 26. juni 2013 Den må prøves, hvor kjøper du den? Overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #2050 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Bildet fjernet. Sminken min i dag, hvit matt øyeskygge, svart mascara og rød lippgloss. Endret 6. september 2014 av Gjest 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 26. juni 2013 #2051 Del Skrevet 26. juni 2013 Etter min mening er det viktigste å se penest mulig ut, ikke å få frem øyenfargen. Øyenfargen kan man få frem på andre måter, feks ved å bruke komplimentærfarger i øyeskygger og evt. klær. Synes virkelig ikke det var pent med eyeliner på det bildet i det hele tatt, øynene hennes er jo trykket inn i hodet og ser mye mindre ut. Anonymous poster hash: fdafb...905 Kunne ikke sagt det bedre selv. Man må nesten se helheten i ansiktet.. ikke bare fokusere på en ting som feks øyenfargen. Noe som er pent på et ansikt kan totalt ødelegge et annet ansikt. På samme måte som ulike typer klær kler ulike kropsfasonger.Eks uansett hvor flott brunfarge man måtte ha så er det alikevel lite fint med miniskjørt og en liten topp som flasher bilringene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2013 #2052 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg ser poenget, men for meg er folks eget velvære det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravgull Skrevet 27. juni 2013 #2053 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Du har veldig fin hud, Gjest. Ser ikke ut som en pore er i sikte. Jeg har hooded eyes - og det er litt irriterende. Ønsker ikke legge ut bilde, men kan dele et par av mine tips: Jeg farger aldri våtkanten, hverken oppe eller nede. Nede passer jeg på å legge kajal eller skygge (og duse det ut så det blir myke streker) akkurat der vippene vokser. Oppe passer jeg på å ikke ta mascarabørsten for tett mot øyelokket, så jeg ikke farger øvre vårkant med mascara. Dette + at jeg ikke liner/markerer nederst på øyet fra ca tårekanal til øyekrok. Her legger jeg litt skimmer i stedet, ofte litt under øyenbrynet også. Det føler jeg åpner blikket mitt veldig. Øyenskygge legger jeg høyere enn globallinjen, så det synes at jeg har skygge, selv når øynene er veldig åpne. Kanskje litt dårlig forklart? Endret 27. juni 2013 av Ravgull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2013 #2054 Del Skrevet 27. juni 2013 Du har veldig fin hud, Gjest. Ser ikke ut som en pore er i sikte. Jeg har hooded eyes - og det er litt irriterende. Ønsker ikke legge ut bilde, men kan dele et par av mine tips: Jeg farger aldri våtkanten, hverken oppe eller nede. Nede passer jeg på å legge kajal eller skygge (og duse det ut så det blir myke streker) akkurat der vippene vokser. Oppe passer jeg på å ikke ta mascarabørsten for tett mot øyelokket, så jeg ikke farger øvre vårkant med mascara. Dette + at jeg ikke liner/markerer nederst på øyet fra ca tårekanal til øyekrok. Her legger jeg litt skimmer i stedet, ofte litt under øyenbrynet også. Det føler jeg åpner blikket mitt veldig. Øyenskygge legger jeg høyere enn globallinjen, så det synes at jeg har skygge, selv når øynene er veldig åpne. Kanskje litt dårlig forklart? Takk. Liker din metode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2013 #2055 Del Skrevet 28. juni 2013 Fin eyeliner, gjest! Fargen på øynene dine ble virkelig framhevet. Anonymous poster hash: a9547...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 29. juni 2013 #2056 Del Skrevet 29. juni 2013 Isadora Cosmetics Bare Bohemian. http://makeupedia.se/isadora-bare-bohemian-01-perfect-matt-lipstick-recension-swatches-bilder Idag fikk jeg kjøpt den og fargen var helt fantastisk, akkurat slik jeg var på jakt etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2013 #2057 Del Skrevet 29. juni 2013 Fin eyeliner, gjest! Fargen på øynene dine ble virkelig framhevet. Anonymous poster hash: a9547...591 Takk! Idag fikk jeg kjøpt den og fargen var helt fantastisk, akkurat slik jeg var på jakt etter Itj nå som e likar enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2013 #2058 Del Skrevet 29. juni 2013 Hvordan er reglene for bruk av kajal på våtkanten? Hvis man har store øyne kan man tegne hele linjen ut, men med små øyne kun halve? Det finnes ingen regler, bryt dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snufkin Skrevet 29. juni 2013 #2059 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Uten sminke: Med sminke: *bilder fjernet* Har på meg: eyeliner(hvit på våtkanten og svart ellers), øyenbrynsblyant(bruker kun litt øverst på øyenbrynene for å skape litt "form"), en lys leppestift og maskara. Sminker meg sånn til vanlig, bare med foundation eller concealer og minus leppestiften og maskaraen. For meg er det litt viktig å ha på meg sminke før jeg skal noen plass i og med at jeg ser såpass ung og barnslig ut uten sminke. Endret 22. juli 2013 av Snufkin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 29. juni 2013 #2060 Del Skrevet 29. juni 2013 Uten sminke: *snip* Har på meg: eyeliner(hvit på våtkanten og svart ellers), øyenbrynsblyant(bruker kun litt øverst på øyenbrynene for å skape litt "form"), en lys leppestift og maskara. Sminker meg sånn til vanlig, bare med foundation eller concealer og minus leppestiften og maskaraen. For meg er det litt viktig å ha på meg sminke før jeg skal noen plass i og med at jeg ser såpass ung og barnslig ut uten sminke. Sååå pen! Digger bryna dine, fint at de er så fyldige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå