Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #2001 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Det hørtes spennende ut, kan du legge ut bilde? Har sett bilder av deg før, syns du har en så fin måte å legge sminke på. Anonymous poster hash: 89e05...12a Ok. Bildet fjernet. Endret 6. september 2014 av Gjest 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2002 Del Skrevet 18. juni 2013 Steinfin. Jeg har begynt å gå litt over til de brune tonene vi brukte på nittitallet for tiden, andre produkter og formler nu , så det blir faktisk seende moderne ut. Bruntoner har da alltid vært brukt. Er jo den mest brukte fargen, omtrent Anonymous poster hash: e9df0...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #2003 Del Skrevet 18. juni 2013 Bruntoner har da alltid vært brukt. Er jo den mest brukte fargen, omtrent Anonymous poster hash: e9df0...163 Sant, men på nittitallet var poenget at det skulle være monokromt, samme nyanse på øyeskygge, rouge og lebestift og også aller helst neglelakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 18. juni 2013 #2004 Del Skrevet 18. juni 2013 Sant, men på nittitallet var poenget at det skulle være monokromt, samme nyanse på øyeskygge, rouge og lebestift og også aller helst neglelakk. Grøss og gru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #2005 Del Skrevet 18. juni 2013 Grøss og gru He, he, he, vi syntes vi var steinfine selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2006 Del Skrevet 18. juni 2013 Ok. Kjempefin! Bruker du en spesiell teknikk med eyelineren? Syns det ser ut som du bare tightliner, men ikke helt inn til øyekroken ved nesen? Jeg får aldri det til slik at det blir pent, men kan hende jeg bare har helt annerledes form på øynene enn deg. Hadde gjerne sett eller lest en "tutorial" av deg, syns du sminker deg utrolig bra Anonymous poster hash: 89e05...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #2007 Del Skrevet 18. juni 2013 Kjempefin! Bruker du en spesiell teknikk med eyelineren? Syns det ser ut som du bare tightliner, men ikke helt inn til øyekroken ved nesen? Jeg får aldri det til slik at det blir pent, men kan hende jeg bare har helt annerledes form på øynene enn deg. Hadde gjerne sett eller lest en "tutorial" av deg, syns du sminker deg utrolig bra Anonymous poster hash: 89e05...12a Takk. Teknikken er veldig enkel og du trenger to ting, en svart eyeliner i gelform på krukke (Maybelline har en eksellent en) og øyeblyant i fargen du selv velger. Du stikker blyanten ned i krukken, pass på at det ikke blir for mye produkt på, og legger så eyelineren på våtlinjen på vanlig måte. På bildet er blyanten brun og lagt på en gang med eyelineren, men jeg sveipet over kanten med "bare" blyant for å være sikker på at det brune vistes også. Kommer det for mye på og det blir utover kanten, så sotes det med øyeskyggen for en mer intens effekt sånn som på bildet, hvis det er ønskelig. Eller tørkes bort med våtserviett for en mer nøytral effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2008 Del Skrevet 18. juni 2013 Takk. Teknikken er veldig enkel og du trenger to ting, en svart eyeliner i gelform på krukke (Maybelline har en eksellent en) og øyeblyant i fargen du selv velger. Du stikker blyanten ned i krukken, pass på at det ikke blir for mye produkt på, og legger så eyelineren på våtlinjen på vanlig måte. På bildet er blyanten brun og lagt på en gang med eyelineren, men jeg sveipet over kanten med "bare" blyant for å være sikker på at det brune vistes også. Kommer det for mye på og det blir utover kanten, så sotes det med øyeskyggen for en mer intens effekt sånn som på bildet, hvis det er ønskelig. Eller tørkes bort med våtserviett for en mer nøytral effekt. Takk! Drar du blyanten m/ gelliner helt inn til øyekroken, eller stopper du underveis? Hvor stopper du i såfall? Anonymous poster hash: 89e05...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2013 #2009 Del Skrevet 18. juni 2013 Takk! Drar du blyanten m/ gelliner helt inn til øyekroken, eller stopper du underveis? Hvor stopper du i såfall? Anonymous poster hash: 89e05...12a Kommer an på ønsket effekt. Jo mer dramatisk, jo mer av våtkanten blir eyelinert. Skal det være nøytralt så stopper jeg halvveies. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. juni 2013 #2010 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvordan er reglene for bruk av kajal på våtkanten? Hvis man har store øyne kan man tegne hele linjen ut, men med små øyne kun halve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 18. juni 2013 #2011 Del Skrevet 18. juni 2013 He, he, he, vi syntes vi var steinfine selv da. Er det som teller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 18. juni 2013 #2012 Del Skrevet 18. juni 2013 Hvordan er reglene for bruk av kajal på våtkanten? Hvis man har store øyne kan man tegne hele linjen ut, men med små øyne kun halve? Stemmer det. Men regler er til for å brytes Man kan også bruke en hudfarget eller hvit eyeliner på våtkanten for å åpne blikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. juni 2013 #2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette er øyet mitt, smiler litt der så det er litt sammenknepent, hvordan kan jeg bruke kajal for å fremheve det? Langs hele våtlinjen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2014 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette er øyet mitt, smiler litt der så det er litt sammenknepent, hvordan kan jeg bruke kajal for å fremheve det? Langs hele våtlinjen? Jeg synes personlig at det er fint å bruke en eyeliner med en farge som står i kontrast til øyenfargen under de nederste øyevippene. Så blander du ut denne eyelineren med en q-tips og har på hvit/hudfarget eyeliner på våtlinjen. Basert på din øyeform, tror jeg at du ikke burde bruke eyeliner lenger enn dit øyenvippene slutter på bildet. Om du skjønner hva jeg mener da. Ellers må jeg bare si at du har veldig fine øyne. Både fargen og formen. Anonymous poster hash: a9547...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2013 #2015 Del Skrevet 18. juni 2013 Var ikke meningen å sitere bildet ditt. Beklager Anonymous poster hash: a9547...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. juni 2013 #2016 Del Skrevet 18. juni 2013 Var ikke meningen å sitere bildet ditt. Beklager Anonymous poster hash: a9547...591 Går bra :-) takk for kompliment, skal se hva jeg får ut av det. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2017 Del Skrevet 19. juni 2013 Dette er øyet mitt, smiler litt der så det er litt sammenknepent, hvordan kan jeg bruke kajal for å fremheve det? Langs hele våtlinjen? Men det er forskjell på PÅ våtkanten og under våtkanten. Har du små øyne skal du legge kajal under våtkanten, i vippehårene. Det skal gå litt lenger enn over midten (husk å duse godt) og kan være litt tykkere helt ytterst. Kajal på selve våtkanten er absolutt penest på store øyne da dette som regel forminsker. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 19. juni 2013 #2018 Del Skrevet 19. juni 2013 Gjest, du har utrolig vakre øyne:) man får jo bare lyst å se i dem hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2013 #2019 Del Skrevet 19. juni 2013 Dette er øyet mitt, smiler litt der så det er litt sammenknepent, hvordan kan jeg bruke kajal for å fremheve det? Langs hele våtlinjen? Se Miss Lucky sitt eksempel på side 56 i denne tråden. Anonymous poster hash: fdafb...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 19. juni 2013 #2020 Del Skrevet 19. juni 2013 Bruker kun mascara, skal jeg ut på byen (noe som ikke har skjedd på 4 år) kan jeg ta på litt øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå