Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig flotte dere er!

9to2np.jpg

23lmb14.jpg

Tullete bildestørrelser og ujevn eyeliner, jaja :sjenert:

Anonym poster: fa2e5e45cdaeac3071e1ff823b05ec08

Du har veldig pene øyne :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest grenlandstuppa

Dagens sminke. Annledningen er Pin up og Burlesque party, så da er det lov å overdrive litt=) Dårlog bilde, men har bare mobilkameraet akkurat nå.

988641_10152928258830078_746384582_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens sminke. Annledningen er Pin up og Burlesque party, så da er det lov å overdrive litt=) Dårlog bilde, men har bare mobilkameraet akkurat nå.

Du er så pen at jeg blir helt satt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stilig sminke rundt øynene, det kledde du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, av en eller annen grunn ser alltid det ene øyet mitt skikkelig lazy ut på bilder jeg tar av meg selv!

Men i dag var det så fint og sommerlig vær ute, så jeg ville ha litt sommerlige og kule farger på øynene :)

Forresten: Jeg er klar over at øyevippene mine ikke er så bøyde og nesten ikke synes...de ville virkelig ikke samarbeide i dag :fnise:

post-43206-0-02756900-1370728784_thumb.j

Endret av Bloodflowers
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kjempefin. Elsker lebestiften.

Haha, av en eller annen grunn ser alltid det ene øyet mitt skikkelig lazy ut på bilder jeg tar av meg selv!

Men i dag var det så fint og sommerlig vær ute, så jeg ville ha litt sommerlige og kule farger på øynene :)

Forresten: Jeg er klar over at øyevippene mine ikke er så bøyde og nesten ikke synes...de ville virkelig ikke samarbeide i dag :fnise:

Veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud så nydelig.

Hva gjorde du og brukte for å få brynene slik? Jeg har blitt interessert i å lære meg å sminke bryn, da mine er bleke, uformet og rammer ikke ansiktet.

Anonymous poster hash: 8b5a7...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Amazing! Vil du fortelle litt om hvilke farger du har brukt, og hvor? Jeg sliter veldig med å få til det med å legge mørk farge i globalen. Enten får jeg det ikke langt nok opp slik at det synes, eller så kommer det for langt opp slik at jeg ser ut som jeg har blåveis.

Anonymous poster hash: fdafb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Heisenberg, Tonje og Gjest: Tusen takk<3

AB#1: Takk:D Det jeg gjør for å få brynene sånn er å bruke øyebrynspenn på nedre kant av bryn (og kun der), for så å fylle på med lysebrun øyebrynsskygge på hele brynet, og mørkebrun skygge på nederste del. Så tar jeg concealer langs nedre del og ytre del over, for å gjøre kontrasten mellom bryn og hud større, sånn lett forklart;)

AB#2: Takk takk, klart jeg kan!;) Kopierer en tekst jeg la ut på en engelsk side, der jeg skrev skyggene:

The eyeshadows are from the Naked 2 palette, I've used foxy, bootycall, chopper, tease, busted and blackout.

Foxy har jeg brukt på hele lokket. Bootycall har jeg på midten av øyelokket og inn mot øyekroken, samt på øyebrynsbenet. Tease har jeg i hele globallinjen, fra innerst og helt ut, og det er denne jeg jobber mest med å duse. Chopper har jeg på midten av lokket og ut i den ytre kanten. Busted har jeg i halve globallinjen, fra midten og ut, samt litt i kanten av lokket, så har jeg blackout på halve globalen, fra midten og ut også, men kun som tynn strek som jeg duser.
Under øyet har jeg Foxy hele veien, og Bootycall fra øyekroken og halvveis på lokket, også en tynn strek med Tease halvveis på lokket og ut i ytterkanten til der eyelineren ender.

I samme slengen deler jeg gårdsdagens mer nøytrale makeup:

944126_10152943382505078_1994251837_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AB#1: Takk:D Det jeg gjør for å få brynene sånn er å bruke øyebrynspenn på nedre kant av bryn (og kun der), for så å fylle på med lysebrun øyebrynsskygge på hele brynet, og mørkebrun skygge på nederste del. Så tar jeg concealer langs nedre del og ytre del over, for å gjøre kontrasten mellom bryn og hud større, sånn lett forklart;)

Tusen takk!!!!! :D

Anonymous poster hash: 8b5a7...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaxxy

943239_10151432969423295_59103348_n.jpg

Er fremdeles stuck i sminkerutina, men har kommet meg litttttt etter å ha kjøpt Naked-paletten, endrer litt i øyenskyggene..
Her har jeg LA minerals mineralfundation over hele fjeset, og lily lolo solpudder og blush. Brynene er tattoverte. lys kajal på våtkanten, the balm liquid eyeliner, og gullfargen i naked over hele lokket men den lyseste fargen der i øyekroken. random korres lipbutter :P
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åå, dere er så flinke til å sminke dere! Skulle ønske også jeg kunne sminke meg, blir alltid bare kjedelig eyeliner og litt maskara på meg. :(

Skulle SÅ gjerne lært å legge riktig hudsminke, sminke meg til naturlig og plettfri hud, men jeg har NULL peiling. Skjønner ikke hvordan jeg skal finne riktig produkter, blir helt overveldet når jeg går til hudavdelingen i butikker. :fnise: Synes at ser "grått og mørkere" ut på meg, er brun selv. Har faktisk vært på noen sminkebutikker for å spørre om de kunne vise meg riktig foundation og sånt, og det så heelt jævlig ut - huden min så mørk/skitten ut, og hun sa det var så fint, dumt at hun hadde så lite peiling sikkert fordi hun var sminka helt kritthvit selv.

Tips? Hvordan lære å legge riktig og naturlig hudsminke?

har veldig lyst å lære, fordi jeg tror jeg kan se veldig bra ut med riktig sminke.

Anonymous poster hash: 5fa34...511
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

AB#2: Takk takk, klart jeg kan! ;) Kopierer en tekst jeg la ut på en engelsk side, der jeg skrev skyggene:

The eyeshadows are from the Naked 2 palette, I've used foxy, bootycall, chopper, tease, busted and blackout.

Foxy har jeg brukt på hele lokket. Bootycall har jeg på midten av øyelokket og inn mot øyekroken, samt på øyebrynsbenet. Tease har jeg i hele globallinjen, fra innerst og helt ut, og det er denne jeg jobber mest med å duse. Chopper har jeg på midten av lokket og ut i den ytre kanten. Busted har jeg i halve globallinjen, fra midten og ut, samt litt i kanten av lokket, så har jeg blackout på halve globalen, fra midten og ut også, men kun som tynn strek som jeg duser.

Under øyet har jeg Foxy hele veien, og Bootycall fra øyekroken og halvveis på lokket, også en tynn strek med Tease halvveis på lokket og ut i ytterkanten til der eyelineren ender.

Veldig fin eyeliner :)

Det fremhever øynene dine på en veldig fin måte.

Anonymous poster hash: a9547...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, dere er så flinke til å sminke dere! Skulle ønske også jeg kunne sminke meg, blir alltid bare kjedelig eyeliner og litt maskara på meg. :(

Skulle SÅ gjerne lært å legge riktig hudsminke, sminke meg til naturlig og plettfri hud, men jeg har NULL peiling. Skjønner ikke hvordan jeg skal finne riktig produkter, blir helt overveldet når jeg går til hudavdelingen i butikker. :fnise: Synes at ser "grått og mørkere" ut på meg, er brun selv. Har faktisk vært på noen sminkebutikker for å spørre om de kunne vise meg riktig foundation og sånt, og det så heelt jævlig ut - huden min så mørk/skitten ut, og hun sa det var så fint, dumt at hun hadde så lite peiling sikkert fordi hun var sminka helt kritthvit selv.

Tips? Hvordan lære å legge riktig og naturlig hudsminke?

har veldig lyst å lære, fordi jeg tror jeg kan se veldig bra ut med riktig sminke.

Anonymous poster hash: 5fa34...511

Du burde prøve å komme deg til en mac counter! Mac har veldig stort utvalg i foundation, og selvom jeg ikke er så veldig glad i foundationene deres til hverdagsbruk, er det veldig lett å google seg frem til riktig farge dersom man vet hvilken farge man har i mac. Hvis du ser grå ut er nok foundationen både for lys og i feil undertone! Så steg en for fin hudsminke er å finne en foundation som passer. Hvis du går til mac så kan de sminke deg, så burde du gå ut i dagslys.

Etter det handler det jo mest om påføring, og der er det veldig mange muligheter, og de fleste har en metode de liker best. Våt svamp (beauty blender), tradisjonell foundationkost, stippelingkost, buffing brush, eller bare fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er fremdeles stuck i sminkerutina, men har kommet meg litttttt etter å ha kjøpt Naked-paletten, endrer litt i øyenskyggene..

Her har jeg LA minerals mineralfundation over hele fjeset, og lily lolo solpudder og blush. Brynene er tattoverte. lys kajal på våtkanten, the balm liquid eyeliner, og gullfargen i naked over hele lokket men den lyseste fargen der i øyekroken. random korres lipbutter :P

Så fin hud du har! Hvilke hudprodukter er det du bruker? :) Ser at huden din ser veldig fuktig ut, har du påført fuktmaske? Veldig fint hvertfall!!

Anonymous poster hash: f6f4f...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kaxxy

Så fin hud du har! Hvilke hudprodukter er det du bruker? :) Ser at huden din ser veldig fuktig ut, har du påført fuktmaske? Veldig fint hvertfall!!

Anonymous poster hash: f6f4f...e6a

Takk! Det må nok ha vært dagen etter soving med fuktmaske, ja! Da er huden alltid ekstra fin! Peeler og bruker fuktmaske som jeg sover med 2 ganger i uken, og når jeg er på den dagen at jeg skal gjøre dette (altså "lenge siden sist"), da er huden slettes ikke så fin som på bildet! Kanskje jeg burde bruke det oftere. Hvis det er en dag jeg vet at jeg må se litt fin ut så tar jeg på fuktmaske før sminking uansett, fordi det gjør seg virkelig godt for huden! Kult at det vises!

Ellers går det i hydra floral til decleor! Syns ikke serumet funker så veldig, så bruker ikke det under lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Steinfin.

Jeg har begynt å gå litt over til de brune tonene vi brukte på nittitallet for tiden, andre produkter og formler nu , så det blir faktisk seende moderne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Steinfin.

Jeg har begynt å gå litt over til de brune tonene vi brukte på nittitallet for tiden, andre produkter og formler nu , så det blir faktisk seende moderne ut.

Det hørtes spennende ut, kan du legge ut bilde? Har sett bilder av deg før, syns du har en så fin måte å legge sminke på.

Anonymous poster hash: 89e05...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

KaDust, du er nydelig, og håret ditt er fantastisk!:D

________

Her er gårsdagens sminke. Prøvde noe litt utenfor normen, uten at det ble for voldsomt

Rålekkert grenlandstuppa!!! Dog, alt kler den smukke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...