Vulpes Skrevet 27. april 2013 #1941 Del Skrevet 27. april 2013 Slik ser jeg ut i dag. Beklager mangel på fokus, men jeg har ødelagt autofokusen i kameraobjektivet mitt....... Wops. Jeg skal også bli flink til å ta bilde av sminken min. Jeg lover! Men akkurat nå har jeg nettopp flyttet, og kameraet ligger fortsatt i den gamle leiligheta. Kan jo legge ut noe jeg fant på mobilen da! Før og etter sminke/hår. Sånn som jeg stort sett ser ut til hverdags. Usikker på om jeg har lagt det ut her før... Dere er flinke begge to! Synes dere kler godt den myke øyensminken dere har på bildene. Nesten alle kler godt den type sminke, men ikke alle får til å duse ut nok og å legge det pent på. Sminker meg veldig enkelt. Maskara, øyenskygge, eventuelt litt bb cream, og lipgloss eller leppestift. Tips taes i mot med takk! Edit: Og det blåste helt sinnsykt da jeg tok bilde, så sveisen er så som så Jeg synes det er vanskelig å komme med generelle tips til hvordan sminke seg, for det er så mange forskjellige måter å gjøre det på, og alle kan kle mange forskjellige sminkestiler. Men jeg tror du hadde kledd å legge eyeliner over øynene og å svinge den litt opp i en sånn liten «vinge». Litt ála det her, bare kanskje mer opp og ikke like langt ut? http://thezars.com/wp-content/uploads/2012/10/red-lip-black-winged-eyeliner.jpeg Dere er nydelige! Synes også du kler å trekke lineren litt ned, Tonje!, det så veldig... "balansert" ut Måtte bare bli med heiajentene jeg også. Nydelig er du Oi og wow og urettferdig vakker! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 27. april 2013 #1942 Del Skrevet 27. april 2013 Dere er flinke begge to! Synes dere kler godt den myke øyensminken dere har på bildene. Nesten alle kler godt den type sminke, men ikke alle får til å duse ut nok og å legge det pent på. Jeg synes det er vanskelig å komme med generelle tips til hvordan sminke seg, for det er så mange forskjellige måter å gjøre det på, og alle kan kle mange forskjellige sminkestiler. Men jeg tror du hadde kledd å legge eyeliner over øynene og å svinge den litt opp i en sånn liten «vinge». Litt ála det her, bare kanskje mer opp og ikke like langt ut? http://thezars.com/w...d-eyeliner.jpeg Tusen takk! Har prøvd å legge eyeliner, men får det aldri i en "rett" strek. Blir bare klumpete og stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. april 2013 #1943 Del Skrevet 27. april 2013 Har prøvd å legge eyeliner, men får det aldri i en "rett" strek. Blir bare klumpete og stygt. Det er ikke alltid like enkelt nei. Hva slags eyeliner bruker du? Jeg synes at med blyant hjelper det å strekke ut øyelokket litt for så å føre blyanten frem og tilbake, mens med våtliner bare holder jeg øyelokket på plass uten å strekke på det for så å føre våtliner-tuppen forsiktig frem og tilbake. Men det som fungerer på én fungerer ikke nødvendigvis på en annen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 27. april 2013 #1944 Del Skrevet 27. april 2013 Det er ikke alltid like enkelt nei. Hva slags eyeliner bruker du? Jeg synes at med blyant hjelper det å strekke ut øyelokket litt for så å føre blyanten frem og tilbake, mens med våtliner bare holder jeg øyelokket på plass uten å strekke på det for så å føre våtliner-tuppen forsiktig frem og tilbake. Men det som fungerer på én fungerer ikke nødvendigvis på en annen da. Jeg bruker blyant. Er nok litt redd for at streken skal bli for tykk og se ut som en oversminka fjortiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2013 #1945 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg bruker blyant. Er nok litt redd for at streken skal bli for tykk og se ut som en oversminka fjortiss. Et triks du kan forsøke. 1. Varm kajalen bittelitt med en lighter, legg så liner. 2. Før på øyeskygge i samme farge med tynn pensel med en gang. Ha penselen med farge klar til du er ferdig med å legge kajal, sånn at det ikke rekker å tørke. Effekten er smashings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 28. april 2013 #1946 Del Skrevet 28. april 2013 Et triks du kan forsøke. 1. Varm kajalen bittelitt med en lighter, legg så liner. 2. Før på øyeskygge i samme farge med tynn pensel med en gang. Ha penselen med farge klar til du er ferdig med å legge kajal, sånn at det ikke rekker å tørke. Effekten er smashings. Takk:) Det skal jeg prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olseen91 Skrevet 28. april 2013 #1947 Del Skrevet 28. april 2013 Når jeg legger våt eyeliner synes jeg det er lettest å gjøre det "fort og gæli". Hvis jeg begynner å dra kosten saaakte, og pirke og styre på, så blir det ikke bra. Minst mulig pirk, og gjør det fortest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoe Skrevet 28. april 2013 #1948 Del Skrevet 28. april 2013 Når jeg legger våt eyeliner synes jeg det er lettest å gjøre det "fort og gæli". Hvis jeg begynner å dra kosten saaakte, og pirke og styre på, så blir det ikke bra. Minst mulig pirk, og gjør det fortest mulig! Jeg har en sånn "tørr" blyant av noe slag. Er våt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olseen91 Skrevet 28. april 2013 #1949 Del Skrevet 28. april 2013 Smak og behag.. Jeg bruker litt begge deler. Synes våt blir kraftigere. Så blyant er jo veldig greit til hverdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 28. april 2013 #1950 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg har en sånn "tørr" blyant av noe slag. Er våt bedre? Jeg synes våt er lettere over øynene, fordi det krever mindre trykking. Den sklir bare på. Det er selvfølgelig også lettere å gjøre feil når det glir på så lett, men med litt øving så er det lettere. Det er lettere å få en tynn strek med våt også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #1951 Del Skrevet 28. april 2013 Dere er nydelige! Synes også du kler å trekke lineren litt ned, Tonje!, det så veldig... "balansert" ut Og 'tuppa, du er nydelig både med naturlig og knallfarget sminke! Slik ser jeg ut i dag. Beklager mangel på fokus, men jeg har ødelagt autofokusen i kameraobjektivet mitt....... Wops. Du, jeg vil veldig gjerne ha navn og nummer på sminken din! Både øyenskygge®, rouge/blush og leppestift/lipgloss. Dette var fantastisk fin sminke! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #1952 Del Skrevet 28. april 2013 Tusen takk dere!! Hyggelig å høre. (Jeg tar forresten gjerne imot konstruktiv kritikk i tillegg til komplimenter, selv om sistnevnte så klart er kjekkest ) Som konstruktiv kritikk vil jeg anbefale deg å bruke hudfaget eyeliner istedetfor hvit, og at jeg tror du hadde kledd veldig godt løsvipper til fest med denne stilen Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 28. april 2013 #1953 Del Skrevet 28. april 2013 Som konstruktiv kritikk vil jeg anbefale deg å bruke hudfaget eyeliner istedetfor hvit, og at jeg tror du hadde kledd veldig godt løsvipper til fest med denne stilen Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Den hvite kan kanskje bli litt hard noen ganger ja, men om jeg legger den i tynt lag pleier det å fungere, da ser den nesten litt lys hudfarget ut. Jeg har noen klasevipper som jeg har brukt innimellom, og det tar seg veldig godt ut ja! Skulle ønske jeg hadde laaange blafrende vipper fra naturens side, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 28. april 2013 #1954 Del Skrevet 28. april 2013 Nydelig sminke og en fantastisk hårfarge. Hvis det ikke er din naturlige farge; hvilket merke og farge farger du det med? Anonym poster: f837d3872d6f3c0e0cbf49db159b88e0 Haha, tusen takk! Hårfargen er dessverre min egen, MEN jeg har tidligere farget noen få ganger og brukt L'Oreal Casting Creme Gloss med lange pauser mellom. De første gangene brukte jeg 400 Dark Brown, og siste gang 500 Light Brown, og 500 Light Brown ble helt usynlig på meg - så den var i alle fall helt lik hårfargen min da Du, jeg vil veldig gjerne ha navn og nummer på sminken din! Både øyenskygge®, rouge/blush og leppestift/lipgloss. Dette var fantastisk fin sminke! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Så koselig sagt! Tusen takk Jeg har brukt Haux, Sketch, Hypnotizing og Shale fra MAC på øynene, og Nilens Jord Lipshine i 713 på leppene. Blushen er kremblushen MAC Cremeblend Blush i Posey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1955 Del Skrevet 29. april 2013 Haha, tusen takk! Hårfargen er dessverre min egen, MEN jeg har tidligere farget noen få ganger og brukt L'Oreal Casting Creme Gloss med lange pauser mellom. De første gangene brukte jeg 400 Dark Brown, og siste gang 500 Light Brown, og 500 Light Brown ble helt usynlig på meg - så den var i alle fall helt lik hårfargen min da Så koselig sagt! Tusen takk Jeg har brukt Haux, Sketch, Hypnotizing og Shale fra MAC på øynene, og Nilens Jord Lipshine i 713 på leppene. Blushen er kremblushen MAC Cremeblend Blush i Posey Tusen takk for svar. Vil du forklare litt hvordan du har brukt øyenskyggene? I hvilken rekkefølge du har lagt de, og hvor? Og den blushen, er den ikke vanskelig å legge oppå foundation? Jeg har alltid trodd kremblush passet best på usminket hud. Hvordan legger du den? Med kost eller fingre? Jeg googlet den Nilens Jord lipshinen og da fikk jeg opp en ganske rød leppestift? På bildet ser det ut som om du har den perfekte nude leppefargen som jeg er på jakt etter. Har du ganske lyse lepper "til vanlig" kanskje? Jeg har ganske røde lepper naturlig. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1956 Del Skrevet 29. april 2013 Hvordan legger jeg ut bilde som anonym? Finner ingen "bildeknapp" her jeg :O Anonym poster: d95da8809ef54018c592be4fdb9dfb7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerstøv Skrevet 29. april 2013 #1957 Del Skrevet 29. april 2013 Dere er nydelige! Synes også du kler å trekke lineren litt ned, Tonje!, det så veldig... "balansert" ut Og 'tuppa, du er nydelig både med naturlig og knallfarget sminke! Slik ser jeg ut i dag. Beklager mangel på fokus, men jeg har ødelagt autofokusen i kameraobjektivet mitt....... Wops. Herregud, du er vakker! Hvilke øyenskygge® bruker du på dette bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1958 Del Skrevet 29. april 2013 Tre bilder som viser sminken Bruker stort sett kun mascara, foundation og øyenbrynspenn. Til fest, mulig litt mer...Men liker å se naturlig ut.... På det siste bildet er det nok minst sminke og det er slik jeg er til daglig. Anonym poster: d95da8809ef54018c592be4fdb9dfb7f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #1959 Del Skrevet 29. april 2013 Tre bilder som viser sminken Bruker stort sett kun mascara, foundation og øyenbrynspenn. Til fest, mulig litt mer...Men liker å se naturlig ut.... På det siste bildet er det nok minst sminke og det er slik jeg er til daglig. Anonym poster: d95da8809ef54018c592be4fdb9dfb7f Å huff. Bildene ble sykt store!! :/ Anonym poster: d95da8809ef54018c592be4fdb9dfb7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2013 #1960 Del Skrevet 29. april 2013 Tre bilder som viser sminken Bruker stort sett kun mascara, foundation og øyenbrynspenn. Til fest, mulig litt mer...Men liker å se naturlig ut.... På det siste bildet er det nok minst sminke og det er slik jeg er til daglig. Anonym poster: d95da8809ef54018c592be4fdb9dfb7f Kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå