Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adele: hun her har brunt hår og brune øyne :) Er mange gode tips der, synes jeg.

http://www.lisaeldri...everyday-looks/

Ingen over og ingen under, hun er så naturlig og rå på sminke! Herregud så behagelig hun er å høre på, og samler i tillegg på vintage sminke bare for å se på dem og samle :fnise:

Anonym poster: 7f88ae17e40356a7b1331dc9c33f8b47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere dagens, i hvertfall midlertidig, for nå skal det av i dusjen:P Ble bare veldig inspirert idag=) (ergo papegøyen, må jo ha med kilden når man poster på I.G. hehe)

Nå har du gjort det igjen! Nydelig! De fargene var ufattelig stilige samme, og ikke minst til dine øyne. Jeg kjenner jeg fikk energi bare av å se på bildet! Bra start på dagen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB cream - Estee Lauder

Concealer - Helena Rubenstein

Mineralpudder - Id. Bare minerals

Blush - Terracotta, de med mange farger :P

Highlighter - Sensai pudderform, over kinnbeina, duser litt over øyelokket også, og indre øyekrok

Lipliner - Dior, i sånn brun/rosa/naturlig leppefarge, tar denne overalt på leppene

Øyne - bruker det brune i blushen til å bare blende inn litt rett over øyelokket og der brynbenet starter

Eyelinertusj - bruker dette rett under øyet, vipperoten der, ytre halve bare.

Maskara - På begge vippene, over/under

Sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg fikk det ikke til. Ikke spør meg hva jeg gjør med leppa. For det aner jeg ikke.

Også kan jeg skylde på sol i øya og blitz. Sikkert derfor jeg ser dopa ned ut.

Nydelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken foundation bruker du Adele?

Den dagen brukte jeg TBS sin mineralfoundation med stipplerkosten fra Makeup Mekka.

Adele: hun her har brunt hår og brune øyne :) Er mange gode tips der, synes jeg.

http://www.lisaeldri...everyday-looks/

Takk, skal sjekke ut kanalen hennes senere. Får straks besøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grenlandstuppa

Å, takk Pingeline. Det er veldig godt å høre=D

Tutorial? :blomst:

Here U go! =)

Rad 1

Bilde 1: Nystelt bryn uten noe på

Bilde 2: Mørk brun brynpenn langs nedre kant av bryn

Bilde 3: Lys brun brynpenn langs øvre del av øyebryn

Rad 2

Bilde 4: Fylle inn ytre del av bryn (ikke helt inn til den tykkeste delen) med lys brynpenn. Fylle inn hele brynet med brynpudder i askebrun, korte strøk, og blend mot den tykkeste delen, ikke ta det direkte der. Bruk mørk brun brynpudder langs nedre del, og blend godt.

Bilde 5: Bruk concealer rundt brynet for å få skarpere kant på bryn og et ryddigere inntrykk.

Bilde 6: Blend concealeren ut, bruk et presset pudder over for å sette concealeren, og bruk bryngel til slutt

Rad 3

Bilde 7: Resultat.

Håper du skjønte noe av dette:P Dette er samme metoden jeg brukte sist, bortsett fra at da brukte jeg lysere farger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, takk Pingeline. Det er veldig godt å høre=D

Here U go! =)

Rad 1

Bilde 1: Nystelt bryn uten noe på

Bilde 2: Mørk brun brynpenn langs nedre kant av bryn

Bilde 3: Lys brun brynpenn langs øvre del av øyebryn

Rad 2

Bilde 4: Fylle inn ytre del av bryn (ikke helt inn til den tykkeste delen) med lys brynpenn. Fylle inn hele brynet med brynpudder i askebrun, korte strøk, og blend mot den tykkeste delen, ikke ta det direkte der. Bruk mørk brun brynpudder langs nedre del, og blend godt.

Bilde 5: Bruk concealer rundt brynet for å få skarpere kant på bryn og et ryddigere inntrykk.

Bilde 6: Blend concealeren ut, bruk et presset pudder over for å sette concealeren, og bruk bryngel til slutt

Rad 3

Bilde 7: Resultat.

Håper du skjønte noe av dette:P Dette er samme metoden jeg brukte sist, bortsett fra at da brukte jeg lysere farger:)

Åå,tusen takk! Så snill du er! :D Kjempefine! Men en lett prosess..hmm... Hihi..

Hvilken produkter bruker du? Jeg har faktisk ikke så veldig ulikt utgangspunkt som deg, men bruker kun en øyenbrynsblyant fra h&m, og det blir ikke mye pent. Fargen er stygg, og det blir veldig hardt.. Har lenge(1 år, hehe) tenkt jeg må investere i noe nytt, men har aldri visst hva..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Åå,tusen takk! Så snill du er! :D Kjempefine! Men en lett prosess..hmm... Hihi..

Hvilken produkter bruker du? Jeg har faktisk ikke så veldig ulikt utgangspunkt som deg, men bruker kun en øyenbrynsblyant fra h&m, og det blir ikke mye pent. Fargen er stygg, og det blir veldig hardt.. Har lenge(1 år, hehe) tenkt jeg må investere i noe nytt, men har aldri visst hva..

Jeg bruker H&M jeg og;) Den som er dark brown, og den som er light brown. Men det som utgjør forskjellene er brynskyggen jeg har over. Den er fra Gosh, og består av 3 farger og 1 voks. Øyebrynsgeleen er fra makeupstore, og concealeren er fra NYX (men er jo samme hvilken concealer man bruker da:P)

*edit* Jeg bruker en øyenbrynskost for å duse ut øyebrynspennen og forresten, så det ikke blir så hardt. Derfor er jeg avhengig av å rydde opp med concealer etterpå:)

Endret av grenlandstuppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker H&M jeg og;) Den som er dark brown, og den som er light brown. Men det som utgjør forskjellene er brynskyggen jeg har over. Den er fra Gosh, og består av 3 farger og 1 voks. Øyebrynsgeleen er fra makeupstore, og concealeren er fra NYX (men er jo samme hvilken concealer man bruker da:P)

*edit* Jeg bruker en øyenbrynskost for å duse ut øyebrynspennen og forresten, så det ikke blir så hardt. Derfor er jeg avhengig av å rydde opp med concealer etterpå :)

Å, gjør du? Det var egentlig kult, for de er så billige! Får man kjøpt de brynsskyggenefra Gosh på Vita, Cubus osv? Hvilken øyenbrynskost anbefaler du? Eller følger det med en som funker i det settet fra Gosh? Håper det er greit at jeg maser litt på deg.. :)

edit: Ja, jeg bruker fargen light, og tegner på hele brynet jeg. Så er ikke rart at jeg ser rar ut. Ser OK ut i speilet, men på bilder ser det ikke så pent ut.

Endret av Lilje:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Å, gjør du? Det var egentlig kult, for de er så billige! Får man kjøpt de brynsskyggenefra Gosh på Vita, Cubus osv? Hvilken øyenbrynskost anbefaler du? Eller følger det med en som funker i det settet fra Gosh? Håper det er greit at jeg maser litt på deg.. :)

edit: Ja, jeg bruker fargen light, og tegner på hele brynet jeg. Så er ikke rart at jeg ser rar ut. Ser OK ut i speilet, men på bilder ser det ikke så pent ut.

Jepp, jeg gjør det=) Jeg har ulovelig mye dyr sminke, men til hverdags så syns jeg egentlig det er veldig mange billigprodukter som gjør susen, som for eks. ELF. Det viktigste er jo ikke prisen;)

Det jeg liker med hm sine er at de er harde, så da kan man begrense mengden greit, men om jeg kun bruker light pennen på øyebryna uten noe annet, så ser det helt rart ut. Hvertfall på bilder med blitz:P

Ja, du får tak i Gosh på vita=). HM har en grei øyenbrynsgele, forresten.

Jeg liker ikke de kostene som følger med, men hvilken som helst flat vinkelkost funker, så lenge busten er flat nok. Jeg har 2 nå, og den ene er fra ecotools og den andre fra ELF. Liker best den fra ELF, da den er flatere enn den fra ecotools. Så koster den jo bare 16 kr eller noe.

Man kan sikkert få tak i bedre, men jeg liker både tykkelse og motstand på den hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Her ser du ordentlig bilde med blitz. Den brynskyggen gjør underverker mot den rare looken fiksa øyebryn fort får av blitz:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg gjør det=) Jeg har ulovelig mye dyr sminke, men til hverdags så syns jeg egentlig det er veldig mange billigprodukter som gjør susen, som for eks. ELF. Det viktigste er jo ikke prisen;)

Det jeg liker med hm sine er at de er harde, så da kan man begrense mengden greit, men om jeg kun bruker light pennen på øyebryna uten noe annet, så ser det helt rart ut. Hvertfall på bilder med blitz:P

Ja, du får tak i Gosh på vita=). HM har en grei øyenbrynsgele, forresten.

Jeg liker ikke de kostene som følger med, men hvilken som helst flat vinkelkost funker, så lenge busten er flat nok. Jeg har 2 nå, og den ene er fra ecotools og den andre fra ELF. Liker best den fra ELF, da den er flatere enn den fra ecotools. Så koster den jo bare 16 kr eller noe.

Man kan sikkert få tak i bedre, men jeg liker både tykkelse og motstand på den hvertfall.

Ja, er på bilder med blitz jeg og har sett helt rar ut. Ser altfor markant ut, og fargen blir weird. Ser veldig mykt og fint ut på deg. Skal stikke ut nå straks faktisk, og se etter skyggene og kosten. Skal en tur ut i kveld, så får se om jeg kan få på meg noen fine bryn til da! ;) Takk for bilde! :*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dagens

Wow, den grønnfargen får frem det gule i øyet ditt, steinherlig. Jeg får assosiasjoner til øynene på coveret til Cat People.

617m9SNuG7L.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Nydelig! Hvilken leppestift har du brukt? :)

Takk=D Det er Chanel. Står at den heter Rouge Coco Shine 61 Bonheur. Aner ikke hva av det som er fargekoden:P

Wow, den grønnfargen får frem det gule i øyet ditt, steinherlig. Jeg får assosiasjoner til øynene på coveret til Cat People.

Ja, derfor elsker jeg å bruke grønt og blågrønt, for da blir liksom øyefargen litt spesiell og spenstig:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, derfor elsker jeg å bruke grønt og blågrønt, for da blir liksom øyefargen litt spesiell og spenstig:P

He, he, he, fortsett med den gode jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest hannehov93

Jeg bruker til vanlig: Starter med en god fuktighetskrem, tar på foundation, påfører concealer under øynene, tar på pudder øverst, starter å fylle inn øyenbryn, tar på en fin blush eller en svak bronzer, sminker øynene mine med maskara, på fest smokey eyes, og andre dager kun en vinge + maskara :) som her: https://pbs.twimg.com/media/BCvo5QoCMAE3nOR.jpg:large

Tør ikke å legge ut bilde av meg selv uten sminke, jeg føler jeg ser ut som en mann! Haha..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...