Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Synes helt ærlig det ser veldig klovneaktig ut når man kjører på med så sterke farger på både øyne og munn (i tillegg har du en sterk blush). Fargene er kjempefine, og du hadde blitt fin hvis du hadde satset på en av delene og kjørt resten i mer nøytrale farger.

Ja, ja, det går ikke an at alle liker sminken min.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det her er en av mine yndlingsfargekombinasjoner for øyesminke, rød og brunbasert burgunder. '

Ansikt.

Bedhead Cosmetic Foundation stick #01.

Rouge: Make Up Store gel highlight in Satellite.

Fiksert med Kiss Me Minerals finishing powder in Bare.

Øyne.

Make Up Factory eye shadow base.

Bedhead Cosmetics Mono eye shadow in Pink som higlight opp til brynet.

Gosh Effect Powder in Fox på det bevegelige øyelokket og Gosh Effect Powder Grape i globallinjen. Artdeco Long Lasting Liquid Liner in Black #01 og sotet ut med Mac pigmentet Grape under øyet.

Lepper:

Bedhead Cosmetics Lipstick in Passion, en metallisk plommefarget lebestift.

Kjempe fint! Den leppestiften, hvor kjøpte du den? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at skarpe farger på øynene lett kan se "klovneaktig" ut, men jeg synes Gjest får det så sabla godt til at det har aldri falt meg inn når jeg har sett bildene. Veldig gjevne og pene overganger, og fine fargekombinasjoner som jeg selv aldri hadde fått til. Samtidig synes jeg Gjest har en stil som får det til å fungere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten gjort noe med øyebrynene her, Gjest? Syns det så enda bedre ut enn det pleier nemlig:)

Jeg har begynt og gått til salong for farging av bryn og vipper, det der med å tegne inn bryn fikk jeg ikke til jevnt selv, så da må det en fagmann til. Sånn at jeg ser ut som et noenlunde "anstendig" menneske, 250kr hver sjette uke til det tar jeg meg råd til. Veldig greit til de dagene jeg bare føler for rød lebestift og intet annet også.

Kjempe fint! Den leppestiften, hvor kjøpte du den? :-D

Hos frisøren min.

Beklageligvis så fased Bedhead ut sin kosmetikklinje i høsten 2011, du kan komme over merket i dag også, og gjør du det, så ikke nøl. Lebestiftene og øyeskyggene er bedre enn MAC og til en langt hyggeligere pris.

Jeg synes også at skarpe farger på øynene lett kan se "klovneaktig" ut, men jeg synes Gjest får det så sabla godt til at det har aldri falt meg inn når jeg har sett bildene. Veldig gjevne og pene overganger, og fine fargekombinasjoner som jeg selv aldri hadde fått til. Samtidig synes jeg Gjest har en stil som får det til å fungere.

Takk, vennen! :hjerter:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt og gått til salong for farging av bryn og vipper, det der med å tegne inn bryn fikk jeg ikke til jevnt selv, så da må det en fagmann til. Sånn at jeg ser ut som et noenlunde "anstendig" menneske, 250kr hver sjette uke til det tar jeg meg råd til. Veldig greit til de dagene jeg bare føler for rød lebestift og intet annet også.

Hos frisøren min.

Beklageligvis så fased Bedhead ut sin kosmetikklinje i høsten 2011, du kan komme over merket i dag også, og gjør du det, så ikke nøl. Lebestiftene og øyeskyggene er bedre enn MAC og til en langt hyggeligere pris.

Takk, vennen! :hjerter:

Brynene var kjempefine! Vurdere å gjøre noe av det samme selv, da jeg desverre ikke er født med fine store mørke bryn, og vil ha ett naturlig resultat.

Ebay er forresten stedet å lete for dere som er intr. i bead head sminke. jeg kjøpte noen skygger derfra etter å ha sett ett innlegg fra "gjest" og er storfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brynene var kjempefine! Vurdere å gjøre noe av det samme selv, da jeg desverre ikke er født med fine store mørke bryn, og vil ha ett naturlig resultat.

Ebay er forresten stedet å lete for dere som er intr. i bead head sminke. jeg kjøpte noen skygger derfra etter å ha sett ett innlegg fra "gjest" og er storfornøyd!

Salong anbefales sterkt hvis man har uregelmessig brynhårvekst, som det jeg har. Glad for at du tok en sjanse etter at jeg viste frem den herlige paletten, kjære. :klem:

Endret av Gjest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salong anbefales sterkt hvis man har uregelmessig brynhårvekst, som det jeg har. Glad for at du tok en sjanse etter at jeg viste frem den herlige paletten, kjære. :klem:

Da skal jeg nok stikke hodet innom en salong i nærmeste fremtid :)

ja, gjelder å ta til seg tips og råd herfra og derfra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg nok stikke hodet innom en salong i nærmeste fremtid :)

ja, gjelder å ta til seg tips og råd herfra og derfra :D

Sant, det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent, men anbefaler deg på det sterkeste å få ryddet opp i bryna, de trekker helhetsinntrykket.

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Jeg vet det. Jeg har vært så dårlig til å holde orden i øyebrynene mine i det siste - men nå har jeg fått nappet dem igjen! Har en stygg tendens til å få dem nappet hos hudpleier for så å vedlikeholde formen en stund før det dabber av og jeg lar alt håret vokse ut igjen... Jeg må virkelig skjerpe meg på det der og prøve å legge inn en rutine på å nappe en gang i uka eller noe sånt for å vedligeholde formen litt lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette bildet viser min typiske festsminke veldig godt. Jeg har ikke sminket meg selv på dette bildet, men det er veldig likt min vanlige festsminke - jeg er stor fan av smokey eyes og nude lips. Det synes kanskje ikke så mye på grunn av panneluggen, men jeg har smokey eyes.

Til hverdags pleier jeg bare å bruke en BB Cream, mascara og lyserosa lipgloss, men hvis jeg slår på stortromma med hverdagssminken bruker jeg også blush og eyeliner eller litt nøytral øyeskygge.

PS: Jeg er ikke naken på dette bildet, jeg har faktisk på meg en stroppløs kjole. :P
Edit: skrivefeil

Endret av -littleme-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet viser min typiske festsminke veldig godt. Jeg har ikke sminket meg selv på dette bildet, men det er veldig likt min vanlige festsminke - jeg er stor fan av smokey eyes og nude lips. Det synes kanskje ikke så mye på grunn av panneluggen, men jeg har smokey eyes.

Til hverdags pleier jeg bare å bruke en BB Cream, mascara og lyserosa lipgloss, men hvis jeg slår på stortromma med hverdagssminken bruker jeg også blush og eyeliner eller litt nøytral øyeskygge.

PS: Jeg er ikke naken på dette bildet, jeg har faktisk på meg en stroppløs kjole. :P

Edit: skrivefeil

En veldig sømløs makeup! Mesterlig gjort. Jeg blir inspirert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Merker at jeg har blitt veldig inspirert av "gjest" sin sminke i det siste, og har endt opp med å bruke svart eyeliner mer og mer=)

Dette er dagens. Eller kveldens kan man heller si. Dere får ignorere lite flatterende vinkel på bildene, for vinkelen viser sminken godt, og jeg gadd ikke ta flere bilder:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest grenlandstuppa

Takk Miss Lucky=D Fargene mine er jeg ganske nøye på. Jeg syns det er viktig å vite hvilke farger man kler, samtidig som jeg syns man må tørre å prøve nye farger og.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg har blitt veldig inspirert av "gjest" sin sminke i det siste, og har endt opp med å bruke svart eyeliner mer og mer=)

Dette er dagens. Eller kveldens kan man heller si. Dere får ignorere lite flatterende vinkel på bildene, for vinkelen viser sminken godt, og jeg gadd ikke ta flere bilder:P

Kjempefin. øyesminken er både iøyenfallende og nøytral på samme tid, veldig fascinerende, og så er du så dyktig til å legge hud. Merker jeg har en del å lære der, nye koster kanskjer. Jeg har kikket på shisheidos lille flat top for foundation. Den har fått pangkritikk. Men nærmere 500kr har jeg ikke å bruke på koster nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...