Gjest HunterLady Skrevet 23. november 2012 #1681 Del Skrevet 23. november 2012 Det er IKKE nødvendig å bruke 4-500 kr for 5 øyenskygger fra f.eks Dior, for å få et bra sminkeresultat. Nja. Dior sine er JÆVEEEELIG bra da. Jeg er øyenskyggefrik og har brukt denne type sminke nesten hver dag i 10 år. Vil påstå at resultatet blir veldig mye bedre med Dior enn H&M sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 23. november 2012 #1682 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Nja. Dior sine er JÆVEEEELIG bra da. Jeg er øyenskyggefrik og har brukt denne type sminke nesten hver dag i 10 år. Vil påstå at resultatet blir veldig mye bedre med Dior enn H&M sine. Det er vel noen fallgruver der og, som med alle andre merker Og med et såpass dyrt merke, så blir de fallgruvene litt for dyre for meg ihvertfall. Men hver sin smak, selvfølgelig. Men man kan faktisk få like gode resultater med andre, billigere merker. Endret 23. november 2012 av irrlys 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest energibånd Skrevet 23. november 2012 #1683 Del Skrevet 23. november 2012 Du er råpen. Vakre øyne og det smilet! Anonym poster: 82fd2c4de8b4523357ac4de3c04ca21a Takk, snilt sagt. Vakker! Takk! Hvordan får du til de krøllene!?? Hvilken tang bruker du?? Så vakker du er! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Tusen takk! Har brukt GHD-slettetangen. I blant fletter jeg håret i en stor flette før jeg legger meg, får slike krøller da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. november 2012 #1684 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Festbilder av sminken min i kveld! Beklager resultatet. Edit; gjorde bildene litt større. Endret 24. november 2012 av Zaphireh 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #1685 Del Skrevet 23. november 2012 Legger ikke ut bilde, men ta en titt på bloggen min. Der er det fullt av bilder samt video. Sorry mac, men om jeg hadde vært så elendig til å sminke meg som det du er, så hadde jeg IKKE lagd ut noen videoer av det. Øv foran speilet før du legger ut sminke"tutorials". Anonym poster: e9df0862bb6cb7f94e0eb16c07d0d163 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2012 #1686 Del Skrevet 23. november 2012 Takk for gode svar! Svarer tilbake litt mer ordentlig imorgen, skriver fra tlf. Grunnen til at jeg ikke klarer å kvitte meg med disse øyenskyggene er fordi jeg har ikke funnet dupes ennå, og de har sluttet å selge det produktet i de butikkene som holder til her. Og merket er ikke så populært heller, spesielt ift dyretesting har jeg lest litt om. (Loreal) Kan jeg poste bilde imorgen, og om dere vet om skygger i ca samme farge- kunne dere kommet med forslag? Jeg kan prøve å hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. november 2012 #1687 Del Skrevet 23. november 2012 Nja. Dior sine er JÆVEEEELIG bra da. Jeg er øyenskyggefrik og har brukt denne type sminke nesten hver dag i 10 år. Vil påstå at resultatet blir veldig mye bedre med Dior enn H&M sine. Men det er ganske mange valg i mellom Dior og H&M da. Jeg synes for.eks at Loreal, Maybelline og Bodyshop-sminke har en del greie øyenskygger 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 24. november 2012 #1688 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Jeg kan prøve å hjelpe deg. Setter pris på Ble en travel fredag, satser på rolig lørdag så jeg får postet bilde. Skyggen ser mye brunere ut enn den ser ut på, da jeg tok bilder med blitz. Skal prøve på dagslys om noen timer Endret 24. november 2012 av minibelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 24. november 2012 #1689 Del Skrevet 24. november 2012 Sorry mac, men om jeg hadde vært så elendig til å sminke meg som det du er, så hadde jeg IKKE lagd ut noen videoer av det. Øv foran speilet før du legger ut sminke"tutorials". Anonym poster: e9df0862bb6cb7f94e0eb16c07d0d163 For en hyggelig kommentar. Ha en fin helg videre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 24. november 2012 #1690 Del Skrevet 24. november 2012 Siden det har vært så mye snakk om øyenskygger og anbefalinger her nå; for ei tid tilbake bestilte jeg noe greier fra MUA (trygg, superbillig nettbutikk stasjonert i England), og jeg er faktisk veldig positivt overrasket over shimmerskyggene deres! De koster 1 pund per stykk, og personlig vil jeg ikke anbefale de matte skyggene, men ut fra de fire shimmerskyggene jeg har tror jeg at finishen "Pearl" (fåes HER). 18, 2, 8, 14 og 13. Nummer 18 er matt, de andre skimrende, og kvaliteten på shimmerskyggene veldig god. Også til 9 kroner stykket da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 24. november 2012 #1691 Del Skrevet 24. november 2012 Slik så jeg ut i helga, vi hadde fest og jeg prøvde meg på en hel kveld med løsvipper for første gang! Gikk overraskende greit altså 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2012 #1692 Del Skrevet 24. november 2012 Setter pris på Ble en travel fredag, satser på rolig lørdag så jeg får postet bilde. Skyggen ser mye brunere ut enn den ser ut på, da jeg tok bilder med blitz. Skal prøve på dagslys om noen timer Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 25. november 2012 #1693 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Kult. Her, endelig! Noe tuller veldig her, har forminsket bildet om og om igjen men den er fortsatt "for stor". Den er veldig liten nå.. Jobber med å få den opp, den er nå på 135kb.. Endret 25. november 2012 av minibelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 25. november 2012 #1694 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Jeg skal prøve å "beskrive" fargene med litt ord, forresten. Begge er nok i kategorien skimmer, selv om de i flere lys ser litt matt ut. Kanskje en god blanding. Har bilder av dette på hud, men pga noe jeg ikke fant ut av, så får jeg ikke postet de to andre uten blitz og et på håndflaten min. Den lyse kan jeg beskrive som.. gul-lyslysrosa-"hudfarget" skygge, ikke noe veldig spesielt utenom at den er min favoritt av alle lys jeg har. Den mørke er jeg usikker på, den ser grå-taupe-lilla ut, uten at noen av de 3 nevnte fargene dominerer. Nå er jeg ikke ekspert på farger, men den ser litt brun ut i enkelte lys også, men er ikke samme type brun som en ren brun skygge gir på hud. Håper noen har noen lignende skygger liggende, som kan dele sine tips med meg så jeg endelig kan kaste disse 5-7 år gamle skyggene Endret 25. november 2012 av minibelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 25. november 2012 #1695 Del Skrevet 25. november 2012 Hvilken øyenskygge er det der? Merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 25. november 2012 #1696 Del Skrevet 25. november 2012 Hvilken øyenskygge er det der? Merke. Det er en kjempegammel Loreal Color Appeal, mener jeg og huske. Jeg postet bilde fordi jeg ser etter noe så og si helt likt, i jakten på nye skygger som kan få meg til å kaste disse. Jeg skrev på forrige eller 2 sider tilbake om et øyenskyggeproblem, og at denne skyggen fra Loreal som har fulgt meg som et spøkelse gjennom flere år er det eneste produktet jeg får til å legge på mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 25. november 2012 #1697 Del Skrevet 25. november 2012 Det er en kjempegammel Loreal Color Appeal, mener jeg og huske. Jeg postet bilde fordi jeg ser etter noe så og si helt likt, i jakten på nye skygger som kan få meg til å kaste disse. Jeg skrev på forrige eller 2 sider tilbake om et øyenskyggeproblem, og at denne skyggen fra Loreal som har fulgt meg som et spøkelse gjennom flere år er det eneste produktet jeg får til å legge på mine øyne Jeg hadde AKKURAT den samme! Derfor jeg spurte, og har selv lenge vært på jakt etter en ny lysrosa øyenskygge som kan erstatte den rosa'e der, men jeg finner ikke. har nå en fra dior, men jeg synes ikke den er like bra i det hele tatt Fargen er ikke like fin og den legger seg ikke like fint som den der gjorde... Dumt ikke loreal har disse øyeskyggende lenger for de er så lett å legge og det skal så lite til før man får et bra resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #1698 Del Skrevet 25. november 2012 det er bare å ta en titt på hvordan Tonje har gjort det rett over her Du ser at hun har brukt hvit eyeliner på våtlinjen, og med det hvite innest i øyenkroken gjør at øyet virker større. Det var en her som la ut (lurer på om det var Grenlandstuppa) et bilde hvor hun hadde sminket ett øye på den måten, og det andre øyet med svart eyeliner som de fleste bruker- man så jammen stor forskjell! Jeg husker desverre ikke hvilken side dette står på, men kan prøve å søke det opp. har du funnet det bildet? har leita masse, men er så mange sider her og jeg trenger også å få litt hjelp til å åpne øya.. Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 25. november 2012 #1699 Del Skrevet 25. november 2012 Det er en kjempegammel Loreal Color Appeal, mener jeg og huske. Jeg postet bilde fordi jeg ser etter noe så og si helt likt, i jakten på nye skygger som kan få meg til å kaste disse. Jeg skrev på forrige eller 2 sider tilbake om et øyenskyggeproblem, og at denne skyggen fra Loreal som har fulgt meg som et spøkelse gjennom flere år er det eneste produktet jeg får til å legge på mine øyne Den der hadde jeg også, og ELSKET den. den knuste desverre for noen uker siden, og den blir tydelighvis ikke laget mere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 25. november 2012 #1700 Del Skrevet 25. november 2012 Håper noen har noen lignende skygger liggende, som kan dele sine tips med meg så jeg endelig kan kaste disse 5-7 år gamle skyggene Har du prøvd Satin Taupe og Naked Lunch fra MAC? Ellers lignet fargene veldig på et par av disse hvis du ser på det nederste bildet, men det er kanskje bare lyset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå