Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest Loverdose

Prøver meg på litt tyngre sminke enn jeg vanligvis bruker siden jeg skal ut nå. Syns ikke øyeskyggen kom så godt frem dessverre, men man ser vel litt.

Nydelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers da, matt rød lebestift på budsjett: Er positivt overrasket over Isadoras matte lebestifter. Kjøp dem alle tre. Både de to røde og den i brun nude nyanse.

Isadora har generelt gode leppestifter, synes jeg. Masse gode andre produkter også. Trenger ikke nødvendigvis være så dyrt for at det skal være bra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora har generelt gode leppestifter, synes jeg. Masse gode andre produkter også. Trenger ikke nødvendigvis være så dyrt for at det skal være bra :)

Godt poeng.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når en haug legger ut bilder av seg blir man fritt vilt, akkurat som kjendiser. Man gjør det frivillig, hvis man ikke vil ha negative tilbakemeldinger, så er det så enkelt som å ikke legge ut bilder.

Det er jo en bildetråd, ergo legg ut bilder av din hverdags sminke. Ikke "kommenter alle feilene jeg gjør".......

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å bruke litt farger, selv til hverdags:)

Lekkert! Liker den teknikken du bruker, å legge farge over den vanlige eyelineren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! Liker den teknikken du bruker, å legge farge over den vanlige eyelineren :)

Tusen takk:) Jeg har brukt slik NYX jumbopencil i grønn, med vanlig tynn eyeliner over langs vipperoten:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på litt tyngre sminke enn jeg vanligvis bruker siden jeg skal ut nå. Syns ikke øyeskyggen kom så godt frem dessverre, men man ser vel litt.

Så pen du var på bildet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin, men det er ikke noe hår, så det er lite å følge med blyanten, hvis du skjønner og takk for komplimentet.

Gjør ikke noe om du ikke har hår så lenge du tegner med såpass lys farge. Ser litt mer falskt ut om man tegner med svart, men med så lys farge er det bare å tegne på huden. Man skal jo gi en illusjon av at man har øyenbryn ;) Det var veldig fint det bilde KaDust hadde laget.

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Telemark, ja! Har vært i Lunde masse, men aldri vært i Grenland :P

Det er sikkert ikke alle som vet "hva" Grenland er, det er nemlig kommunene Skien, Porsgrunn og Bamble. Felles er det bare Grenland=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke alle som vet "hva" Grenland er, det er nemlig kommunene Skien, Porsgrunn og Bamble. Felles er det bare Grenland=)

Stemmer. Telemark.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg passer egentlig ikke med hestehale, synes jeg, derfor blir det et bilde med lukkede øyne i dag..

TBS Moisture Foundation SPF 15

MAC Pressed Amber Mineralize Blush

TBS Cheek Colour 02

TBS Eye Definer 03 Taupe

Gosh White Eyeliner

Inglot Eyebrow Pencil

Guerlain Le 2 Two Brush Mascara

I dag var planen å sminke meg usminket. Men etter at jeg hadde gjort ferdig øyenbrynene, ble det så veldig hardt. Derfor tok jeg likesågreit på maskara også..

Edit: Glemte å legge ved filen..

Endret av adele.bethune
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig dårlig bilde, men jeg ble litt lana inspirert tidligere idag. Jeg skal prøve å få tak i en bedre mobil som kan ta bilde enn min uber gamle Nokia! Leppene er nude/fersken!

Steinfin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinfin!

Tusen takk, gjest! Jeg er nemlig ikke helt dreven i den sminken her - og syntes egentlig det er ganske vanskelig innimellom. Så det varmet hjertet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig bilde, men jeg ble litt lana inspirert tidligere idag. Jeg skal prøve å få tak i en bedre mobil som kan ta bilde enn min uber gamle Nokia! Leppene er nude/fersken!

'

NB: nytt bilde. Gir et litt bedre bilde av fargene. Byttet ut leppestiften med Nicki Minaj sin for MAC. + en lett lipgloss :-)

Veldig fin! Føler meg litt creep nå, men fornavnet ditt begynner vel ikke tilfeldigvis på V og er du fra sør-vest Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...