Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merker jeg er litt periodeaktiv her. Av og til mye, og av og til lite. Men ble ganske fornøyd med dagens sminke. Inspirert av sminken til Babydoll i SuckerPunch.

I dag satset jeg på "Brunt gull", men dessverre feila jeg litt - brukte feil brunfarge, så den ser sølv med et hint av brunt i.

Dagens sminke består av

Chanel Vitalumiere Aqua Foundation

MAC Mineralize Blush

TBS Blush 02

Estee Lauder Double-Wear Stay-In-Place Primer

MaxFactor Eyeshadow Earth Spirits 108 Inca Bronze

MAC Satin Taupe Frost

MAC Eyeshadow Palette (brun og svart)

Lancome Doll Eyes

Gosh white eyeliner

I kveld øver jeg på løsvipper, så nå ser jeg sånn ut! Har brukt den fantastiske paletten jeg postet bilde av på forrige side, og jeg elsker den! Vippene er Demi Wispies fra Ardell, og ja, jeg vet de ikke er perfekt påsatt, men jeg øver! :)

Steike fine damer i dag. :hjerter:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet.

Jeg hadde dårlig tid i dag så jeg klæsjet bare på øyeskyggen Vert av UD over Artdecos øyeskyggebase. Lebestiften er Chanels Mademoiselle.

Endret av Gjest
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit jeg føler det slik? Du har jo edderkoppvipper som er knøttsmå. Det er jo ikke pent, og sminken hadde vært knallfin hvis du hadde greid å legge mascara.

Anonym poster: 241f1158c15134529691021e74f5b84b

Signerer AB. Mascaraen var grusom, og ødelegger alt. Dessverre, fint utgangspunkt.

Anonym poster: 98d14ee20f0484447abbd5a21be9597a

Det der er jo ikke edderkoppvipper? Vippene hennes er jo ikke klumpet sammen. Er vel heller ikke hennes feil at hun er født med små vipper..

Pga slike AB'er vil jeg ikke poste sminkebilder, har veldig korte og ujevne vipper så ville fått slengt et "edderkoppben" etter meg selv om det hadde vært ufortjent. Jeg er litt hårsår når det kommer til vippene mine, nemlig, for INGENTING fungerer. De er helt umulige, selv sminkør slet!

Dere ser flotte ut alle sammen, forresten. :)

Anonym poster: 8b5a758f8450b829a03370391655c2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga slike AB'er vil jeg ikke poste sminkebilder, har veldig korte og ujevne vipper så ville fått slengt et "edderkoppben" etter meg selv om det hadde vært ufortjent. Jeg er litt hårsår når det kommer til vippene mine, nemlig, for INGENTING fungerer. De er helt umulige, selv sminkør slet!

Har du prøvd løsvipper, eller vippe-extensions? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Har du prøvd løsvipper, eller vippe-extensions? :)

Evt. Vippeserum. Jeg brukte det for nesten et år siden, og mine vipper ble til slutt alt for lange:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evt. Vippeserum. Jeg brukte det for nesten et år siden, og mine vipper ble til slutt alt for lange:P

Ja, eller vippeserum :) Hvilket brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Ja, eller vippeserum :) Hvilket brukte du?

Jeg brukte det fra iGlow

http://www.iglow.no/produkter/produkt/iglow_long_lashes_serum___spar_50_/

Funket veldig bra, både på vipper og bryn. Også er det alltid på "tilbud";)

Neste gang har jeg litt lyst til å prøve Neulash, siden den har så mye positiv omtale (og spa'et ved jobben min selger det, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kanskje jeg skal prøve iGlow. Først må jeg få opp siden så jeg kan se prisen (har nett med hastighet 50kb/s så tar jo evigheter).

Vippene mine er hvertfall helt umulige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne her er jo så utrolig billig! :hakeslepp:

---> http://www.ebay.com/...=item1c23cc5f58

dere som har peiling- tror dere at de skyggene er så dårlig som prisen egentlig tilsier?

Er du vant til øyenskygger fra før? For altså, med en god primer under skal de nok fungere fint, men er du vant til skygger av bedre kvalitet ville jeg latt være. Jeg hadde en 88-palett da jeg var helt ny på sminke (les: før jeg ble gal), og selv om jeg ikke fikk så mye ut av alle fargene som jeg skulle ønske var det en veldig grei palett å begynne med fordi den inneholder så utrolig mange forskjellige farger - når man finner ut hvilke type farger man liker ekstra godt kan man heller kjøpe akkurat dem i bedre kvalitet om en føler behov for det :)

Kort oppsummert: Har du en god primer og inger erfaring med andre skygger er den verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Jeg ville kanskje gått for Coastal Scents pallettene selv, rett og slett fordi de har godt omdømme. Selvsagt, det er ikke noen Mac eller Sugarpill skygger, men jeg er meeget fornøyd med dem =) (Men kun med god primer, uten er det ikke vits omtrent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje gått for Coastal Scents pallettene selv, rett og slett fordi de har godt omdømme. Selvsagt, det er ikke noen Mac eller Sugarpill skygger, men jeg er meeget fornøyd med dem =) (Men kun med god primer, uten er det ikke vits omtrent)

Hvis du tenker på de 88-palettene fra Coastal Scents er ikke de deres egne, de er kun standardiserte "no brand"-produkter de bestiller opp og trykker sin egen logo på, så det er egentlig ingenting som tilsier at ikke den i linken er av samme ulla. Tenker du imidlertid på Coastal Scents sine Hot Pots og 12-paletter (som består av Hot Pots) er jeg enig, der er nok kvaliteten mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grenlandstuppa

Hvis du tenker på de 88-palettene fra Coastal Scents er ikke de deres egne, de er kun standardiserte "no brand"-produkter de bestiller opp og trykker sin egen logo på, så det er egentlig ingenting som tilsier at ikke den i linken er av samme ulla. Tenker du imidlertid på Coastal Scents sine Hot Pots og 12-paletter (som består av Hot Pots) er jeg enig, der er nok kvaliteten mye bedre :)

Det visste jeg ikke=) Tenker på 88 palletten faktisk. Jeg syns de er veldig greie. Men de fargene jeg bruker aller mest av har jeg gjerne fra Mac o.l. i tillegg. Ser ikke vitsen i å ha enslige skygger i blått, rødt og gult når jeg bruker det en gang i halvåret, så da er de 88-pallettene supre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det visste jeg ikke=) Tenker på 88 palletten faktisk. Jeg syns de er veldig greie. Men de fargene jeg bruker aller mest av har jeg gjerne fra Mac o.l. i tillegg. Ser ikke vitsen i å ha enslige skygger i blått, rødt og gult når jeg bruker det en gang i halvåret, så da er de 88-pallettene supre=)

Ja, 88-palettene er jo veldig greie, og sikkert et greiere kjøp rett og slett fordi man vet om flere som er fornøyd med dem. Bare verdt å vite at man ikke må handle hos Coastal Scents, men får akkurat samme produktet på Ebay uten logo ;) Og ja, helt enig i det med fargene, altså! Det var slik jeg også begynte; bygde opp en skyggesamling ut fra behov - og så ble jeg gal.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt ikke no hyggelig å få negative kommentarer,

særlig når de føles uberettiget.

Så lenge de tillater å bruke AB-knappen i denne tråden

- så vil det være noen som kommer med nedsettende kommentarer / evt personangrep.

( Men edderkoppvippe-politiet ble overraskende stille da jeg la opp et nytt bilde )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dårlig tid i dag så jeg klæsjet bare på øyeskyggen Vert av UD under Artdecos øyeskyggebase. Lebestiften er Chanels Mademoiselle.

Kjempefint! :rodmer:

Liker kayalen din! Hvilket merke bruker du?

Det hadde vært spennende å legge litt farge på brynnene dine, :hoppendeglad:

for å se hvilket uttrykk du ville fått / hvordan de ville formet ansiktet ditt

alá

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2010_06120003.jpg

Enkelte tilbakemeldinger er likere enn andre, for å si det sånn.

Fin samling!

Har du noen hvitfarger å anbefale?

Som er godt pigmenterte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...