Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Har ikke sprøyte noe i dem.

Anonym poster: 744b56c6b30f935e163a2cf23fb008f4

Det var nesten litt dumt, håpet at de var fylt for da ville jeg gått til den du hadde vært hos. Kjempefine lepper :)

Anonym poster: fb945c77189b1155b32ac4fa1bd7b163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grenlandstuppa

Din sminke på en dårlig dag er 100 ganger bedre enn min sminke på en god dag. :fnise:

Jeg skulle bare egentlig si at min reaksjon på bildene faktisk var å si oh my god høyt for meg selv. Fy steike, jeg elsker hårfargen din!

Takk, men nå har jeg også vanvittig mye mer produkter enn de fleste jeg kjenner, og det gjør det jo fort litt enklere =D

Haha, så koselig =D Som jeg nevnte lenger opp, så elsker jeg kontraster, og elsker den kontrasten det blir mellom min veldig lyse hud og den dype rødfargen =) Så hyggelig at fargen falt i smak =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Floony, jeg kjenner igjen ansiktet ditt fra et eller annet sted, men greier ikke sette fingeren på hvor... Kan jeg spørre hva du heter? Vakker er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Det er faktisk omtrent slik jeg pleide å sminke øyene mine da jeg var yngre og på en måte fikk "lov" til det. Dvs da jeg var rundt 16-20. Det er en ganske fin look på fest enda synes jeg, men til hverdags kan det bli altfor intenst - dersom ikke stilen matcher. Jeg er ikke så freaka lenger som jeg var før... heh... Men sminken var alltid like sterk, hverdags som fest.

Slik er omtrent sminkeeksemplene mine fra før i tiden:

Gikk da helt fint an... trooor jeg? Jeg tør ikke lenger, da. Nå er det slik, typ, hva, 5-6 år senere:

Jeg syns det var fint på deg jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Floony, jeg kjenner igjen ansiktet ditt fra et eller annet sted, men greier ikke sette fingeren på hvor... Kan jeg spørre hva du heter? Vakker er du!

HAha, jeg tenkte akkurat det samme!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ det er skummelt, haha! Tror vi kunne tatt det over PM heller? Jeg skal slette de bildene og straks. Jeg vil ikke bli heeelt gjenkjent :P Hehe. Og takk, så snilt sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Ææææ det er skummelt, haha! Tror vi kunne tatt det over PM heller? Jeg skal slette de bildene og straks. Jeg vil ikke bli heeelt gjenkjent :P Hehe. Og takk, så snilt sagt :)

Det kan vi! Jeg er sikker på at jeg har sett ansiktet ditt et eller annet sted, ble døds nysgjerrig på hvem du er nå siden jeg føler jeg har sett/pratet med deg før. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sminkesamling :P

____

Toppkvark: Nydelig og naturlig =)

Give. it. to. me.

HAha, jeg tenkte akkurat det samme!

Nå freaker dere meg ut her... :P

Endret av floony
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Give. it. to. me.

No way! Har ikke nok til å dele, og kjøper mer hele tiden, haha.

(Nei, jeg kaster ikke øyeskygger etter et år, rett og slett fordi det nesten går en måned eller mer mellom hver gang jeg bruker samme øyeskygge:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens. se vekk i fra ustelte øyenbryn og rett fra dusjen hår :P

1. finito (henger en lampe på høyre siden min.. derfor ser det lysere ut på den siden)

2. øyensminken

3. contouring ( har altså ikke sminket øynene der)

Så pen du er! Og likte sminken din jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å vri hjernebarken litt, men dårlig med resultater foreløpig :P

Godt jeg etterlot et slikt solid, minneverdig inntrykk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-53307-0-42363300-1351195832_thumb.j

Denne paletten bruker jeg ofte:)

Hvilken er det?

Jeg ser mange skriver at det bruker paletten til Coastal Scent eller hva den heter, men jeg får meg bare ikke til å tro at den er noe god. Leste for en stund siden at mange anbefalte palettene til NYX og de var så bra og pigmenterte, så jeg bestilte flere stykk og de var helt RÆVVA.

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med NYX palettene, de var sløve greier. Og jeg stiller meg skeptisk til de største palettene fra CS pga noe lignende jeg kjøpte på ebay som var sløve greier igjen. Men de palettene til CS som inneholder enkelt skygger (som man også kan bygge selv), de er faktisk ganske bra.

Anonym poster: 0de63b797ff5fe2b0f75c0b54139d8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken er det?

Jeg ser mange skriver at det bruker paletten til Coastal Scent eller hva den heter, men jeg får meg bare ikke til å tro at den er noe god. Leste for en stund siden at mange anbefalte palettene til NYX og de var så bra og pigmenterte, så jeg bestilte flere stykk og de var helt RÆVVA.

Aner ikke åssen merke det er, står ingenting på den. Men TROR jeg bestilte den på makeupmekka for 1 år siden, på tilbud, og jeg synes denne fungerer bra med primer under, men ikke uten primer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Hvilken er det?

Jeg bruker nesten kun de to palettene jeg har fra CS for tiden. Er knallfornøyd med dem, og alle sminkelookene jeg har lagd ut i denne gruppa, har en eller flere CS skygger. Men kan jo fortsatt hende du ikke hadde likt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...