linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1241 Del Skrevet 24. oktober 2012 Veldig trist at tråden skal ende sånn som dette, for den har gitt mye inspirasjon til meg og sikkert mange flere. Det er greit å gi begrunnet kritikk, men jeg synes også det skal gå an å ta til seg at noen har en annen stil. Hvis jeg hadde som vane å gå med knallrosa hanekam så er det sikkert mange som kunne fortelle meg at den frisyren ikke kler ansiktsfasongen min, men da dette kjennetegner hele stilen min så er jeg da "stuck" med det. Hvis lange, blonde lokker var det som passet meg best kunne jeg likevel ikke gå med det uten å måtte legge om hele mitt image. Sminke er ikke bare hva som er rett og galt, det går mye på stil. Gjest har fått kritikk, greit nok, men har også forklart at selv om hun forstår hva folk sier så passer det ikke inn i hennes stil, og hun liker sin stil bedre enn en sånn "standard" stil. Er ikke det enden på visa? Jeg synes det er veldig fint at hun gir så mye tips og bruker seg selv og egen sminke aktivt for å gjøre det og hjelpe andre. At hun begynner å bli litt skarp i svarene etter å fått samme kommentarene hele tiden selv etter å ha forklart hva hun mener, synes jeg ikke er så rart. Skjønner godt poenget ditt her, men hvorfor skal absolutt den skarpe siden av henne komme ut på meg, som ikke har hetset henne en eneste gang i denne tråden før, og faktisk STØTTET henne gjennom noen stygge kommentarer fra andre. For meg handler alt om respekt for andre mennesker, og jeg er lei av å behandle andre med respekt når jeg ikke får samme respekten tilbake - dermed er det en diskusjon mellom meg og gjest her nå, som jeg er rimelig krass og respektløs mot (noe jeg vet selv at jeg er nå). Vi må alle huske på sitatet "Man skal gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1242 Del Skrevet 24. oktober 2012 Er du ikke selvstendig`? Du skal da ikke føle, du skal vite. Begynt å rette på skrivefeil også? Jeg VET da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paine Skrevet 24. oktober 2012 #1243 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kanskje dere kan ta den diskusjonen på pm? Mer sminkebilder! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1244 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg er ferdig med min diskusjon iallefall. Gjest, kan du ikke legge ut nærbilde av øyenskygge da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1245 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Bilder fjernet. . Endret 25. oktober 2012 av Gjest 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1246 Del Skrevet 25. oktober 2012 Skjønner godt poenget ditt her, men hvorfor skal absolutt den skarpe siden av henne komme ut på meg, som ikke har hetset henne en eneste gang i denne tråden før, og faktisk STØTTET henne gjennom noen stygge kommentarer fra andre. For meg handler alt om respekt for andre mennesker, og jeg er lei av å behandle andre med respekt når jeg ikke får samme respekten tilbake - dermed er det en diskusjon mellom meg og gjest her nå, som jeg er rimelig krass og respektløs mot (noe jeg vet selv at jeg er nå). Vi må alle huske på sitatet "Man skal gjøre mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg". Altså: Nå var du den eneste utenom meg som la ut bilde i kveld. Og hadde ikke folk gnålt om lineren min så hadde jeg gjort som jeg pleier. Nemlig å holde kjeft hvis jeg ikke kan si bare positive ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 25. oktober 2012 #1247 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ingen sotning pr se, men du kan se de glidende overgangene som er hva jeg etterlyser. Og enn at matt lys brun og brunbasert plomme blir så flott sammen? Jeg ser ikke noe mr glidende overganger her enn hva jeg hadde? Er heller ingen fast fasit på dusing. Bare å søke på "øyenskygge" på google, så ser du at man faktisk omtrent ikke trenger å duse i det hele tatt, men at resultatet forsatt blir knallkult: Min lenke. Min lenke. Synes også at makeupen din er veldig hard i forhold til de lyse hudtonene dine. Øyenskyggen ligger på en måte bare som et "klistremerke", og har ikke fin flyt med resten av hud makeupen din i mange av bildene. Synes også "tone forskjellen" mellom ansikt og bryst er veldig stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1248 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Jeg ser ikke noe mr glidende overganger her enn hva jeg hadde? Er heller ingen fast fasit på dusing. Bare å søke på "øyenskygge" på google, så ser du at man faktisk omtrent ikke trenger å duse i det hele tatt, men at resultatet forsatt blir knallkult: Min lenke. Min lenke. Nei vel. Synes også at makeupen din er veldig hard i forhold til de lyse hudtonene dine. Øyenskyggen ligger på en måte bare som et "klistremerke", og har ikke fin flyt med resten av hud makeupen din i mange av bildene. Synes også "tone forskjellen" mellom ansikt og bryst er veldig stor. Det må du da få synes, men fargene jeg bruker er i samsvar med stilen min. Ville ikke kledd duse rosa skygger så godt til den. Endret 25. oktober 2012 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 25. oktober 2012 #1249 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det må du da få synes, men fargene jeg bruker er i samsvar med stilen min. Ville ikke kledd duse rosa skygger så godt til den. Jeg synes dus rosa og lyse farger er kjempefint til mørke klær og en ellers så mørk stil Men igjen, smak og behag. Flott at du føler deg vel og fin med sminken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1250 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg synes dus rosa og lyse farger er kjempefint til mørke klær og en ellers så mørk stil Men igjen, smak og behag. Flott at du føler deg vel og fin med sminken din! Takk, det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 25. oktober 2012 #1251 Del Skrevet 25. oktober 2012 Slik pleier jeg og sminke meg, føler meg naken uten mye skygge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 25. oktober 2012 #1252 Del Skrevet 25. oktober 2012 Oooh, den Erika F så dødsfin ut! Jeg må komme meg ut å shoppe litt snart, kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1253 Del Skrevet 25. oktober 2012 Slik pleier jeg og sminke meg, føler meg naken uten mye skygge Bildet var fint, men jeg syns ikke du skal sminke øyenbrynene så mye, veldig påtegne øyenbryn, ellers er du kjempefin, gjest, du er pen du også Anonym poster: 5c7137115dac5a24b78bf59513f1e706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1254 Del Skrevet 25. oktober 2012 Oooh, den Erika F så dødsfin ut! Jeg må komme meg ut å shoppe litt snart, kjenner jeg. Du, alle må ha den (og det er nesten sånn at jeg blir avensjuk over hvor fin den er til brune øyne). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 25. oktober 2012 #1255 Del Skrevet 25. oktober 2012 Slik pleier jeg og sminke meg, føler meg naken uten mye skygge Så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 25. oktober 2012 #1256 Del Skrevet 25. oktober 2012 Bildet var fint, men jeg syns ikke du skal sminke øyenbrynene så mye, veldig påtegne øyenbryn, ellers er du kjempefin, gjest, du er pen du også Anonym poster: 5c7137115dac5a24b78bf59513f1e706 Har alltid tegnet på øyenbrynene mine, er slik jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 25. oktober 2012 #1257 Del Skrevet 25. oktober 2012 Så fin Tusen takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1258 Del Skrevet 25. oktober 2012 Har alltid tegnet på øyenbrynene mine, er slik jeg liker det Så lenge du selv er fornøyd, så er det det viktigste... Anonym poster: 5c7137115dac5a24b78bf59513f1e706 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2012 #1259 Del Skrevet 25. oktober 2012 Slik pleier jeg og sminke meg, føler meg naken uten mye skygge Hvilken gloss har du på leppene? Steinfin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 25. oktober 2012 #1260 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Hvilken gloss har du på leppene? Steinfin! *Løper på badet og ser* Er ingen gloss ( hater gloss uuuh ) men er en lebestift, den er ganske billig, og enkel å få tak i ; Loreal Color Riche Serum i farven Freshly Candy Endret 25. oktober 2012 av Auroressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå