Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1221 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg tror kanskje noe av problemet er måten du kommer med kritikk på, og at du utrykker deg som om du er så mye bedre enn de fleste i denne tråden. Det blir for dumt med tanke på at jeg gav kritikk første gong i kveld. Og da var jeg meget nøytral der jeg kunne gnålt i flere setninger om sorte flekker og skimmer overload. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #1222 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det blir for dumt med tanke på at jeg gav kritikk første gong i kveld. Og da var jeg meget nøytral der jeg kunne gnålt i flere setninger om sorte flekker og skimmer overload. Javel. Men måten du sa ifra på var ikke spesielt hyggelig. Mulig det er fordi denne diskusjonen foregår over nettet, og det er vanskelig å få frem tonefall osv, hva vet jeg, men jeg skjønner at folk reagerer. At du drar på med mer neagtivt i dette svaret hjelper jo ikke så mye da. Smaken er som baken, noen liker shimmer, og andre liker hard eyeliner. Personlig foretrekker jeg nok det første! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1223 Del Skrevet 24. oktober 2012 Siden vi snakker om line på våtkanten.. Noen som har tips om en fin lys/hudfarget (ikke helt hvit) liner som sitter godt? (På våtkanten altså) :) glominerals i fargen Peach Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1224 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så derfor pirker du på en ting som ikke eksisterer i min makeup (dårlig dusing, som du så pent sa) og litt "søvn" i øyenkroken som var veldig distraherende? Man får faktisk søvn i øyenkroken iløpet av dagen også, og den biten der er faktisk ikke en del av makeupen. Agree? Jeg kom med kritikk, jeg begrunnet den. Ferdig. Jeg klarer fint å ta imot kritikk, men fra deg? Nei, nettopp fordi det virker som at du bare skal hakke ned på andre ved å prøve å finne feil ved deres arbeid. Da vil jeg diskutere det du kritiserer, for det virker faktisk som at du gjør det på trass. Jeg har fulgt denne tråden inn og ut, men sjeldent lagt inn bilde fordi jeg ikke tar meg tid til å gjøre det. Seriøst, du er den første jeg har brydd meg om å kritisere, for jeg bruker ikke å skrive noe hvis jeg ikke liker sminken til folk. Helt til nå var mottoet: Kan jeg ikke skrive noe bra, så skriver jeg det ikke. Rett og slett pga sminke er personlig og at jeg ikke vil være et gnagsår i ørene på folk, på samme måte som folk har gitt meg gnagsår i tråden her. Men du feilte grovt, for du ble sur og tålte det ikke. Vel, vennen, jeg har brukt 60 sider på å bli så pisst som det du er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1225 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det blir for dumt med tanke på at jeg gav kritikk første gong i kveld. Og da var jeg meget nøytral der jeg kunne gnålt i flere setninger om sorte flekker og skimmer overload. Haha, du er for god til å være sann. Du gnålte nettopp om sorte flekker og skimmer "overload". Nei, det er ikke så himla mye skimmer her, blitz på speilrefleks + nærbilde + øyenskygge med litt skimmer = "skimmer overload". De sorte flekkene, ja, greit kunne kanskje fjernet det med en q-tips, men ærlig talt. Skal begynne å ta bilde med et dårligere kamera jeg, om alle NÆR detaljene gjør deg så himla kritiserende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 24. oktober 2012 #1226 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det blir for dumt med tanke på at jeg gav kritikk første gong i kveld. Og da var jeg meget nøytral der jeg kunne gnålt i flere setninger om sorte flekker og skimmer overload. Tror nok folk er ganske så nøytrale i sin kritikk mot deg også. Poenget er bare at de ikke har behov for å nevne det, slik du gjør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1227 Del Skrevet 24. oktober 2012 Javel. Men måten du sa ifra på var ikke spesielt hyggelig. Mulig det er fordi denne diskusjonen foregår over nettet, og det er vanskelig å få frem tonefall osv, hva vet jeg, men jeg skjønner at folk reagerer. At du drar på med mer neagtivt i dette svaret hjelper jo ikke så mye da. Smaken er som baken, noen liker shimmer, og andre liker hard eyeliner. Personlig foretrekker jeg nok det første! Den var kort og grei. Og da mottakeren spurte hvorfor så begrunnet jeg. Det ble ikke tålt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1228 Del Skrevet 24. oktober 2012 Haha, du er for god til å være sann. Du gnålte nettopp om sorte flekker og skimmer "overload". Nei, det er ikke så himla mye skimmer her, blitz på speilrefleks + nærbilde + øyenskygge med litt skimmer = "skimmer overload". De sorte flekkene, ja, greit kunne kanskje fjernet det med en q-tips, men ærlig talt. Skal begynne å ta bilde med et dårligere kamera jeg, om alle NÆR detaljene gjør deg så himla kritiserende. Oy, oy, oy, du agerer jo som om folk vet om ditt gode kamera. He. he, he. Du må tåle kritikk på sminken din på linje med oss andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1229 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg kom med kritikk, jeg begrunnet den. Ferdig. Veldig begrunnet var den ikke. Dusingen svarte du ikke noe mere på, du bare dro rett inn på et annet tema, nettopp fordi du LETER etter feil og prøver å finne de for å ha noe å kritisere. Bare se fra tidligere her: linsina skrev 25 oktober 2012 - 01:14: ? Det er jo duset sammen, eller så hadde mann sett tydelige skiller mellom de 4-5 skyggene jeg brukte på denne looken. At gullet ikke er duset helt ut er meningen, husk at dette bildet er megazoom inn på øyet og at alt ser "jevnere" ut på avstand. Du har ikke rensket opp godt nok i øyekrokene dine, det gjorde det hele rotete. Seriøst, du er den første jeg har brydd meg om å kritisere, for jeg bruker ikke å skrive noe hvis jeg ikke liker sminken til folk. Helt til nå var mottoet: Kan jeg ikke skrive noe bra, så skriver jeg det ikke. Rett og slett pga sminke er personlig og at jeg ikke vil være et gnagsår i ørene på folk, på samme måte som folk har gitt meg gnagsår i tråden her. Men du feilte grovt, for du ble sur og tålte det ikke. Vel, vennen, jeg har brukt 60 sider på å bli så pisst som det du er. Sur nei, aldri sur. Bare veldig oppgitt av deg. Kanskje du burde ta deg en runde rundt i dine egne ferdigheter før du kritiserer andres med de bitte små usaklige tingene du kritiserte meg for? At du har brukt 60 sider på å bli så "pissed" som det jeg er, er ikke mitt problem. Det var og er ditt eget valg, vennen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1230 Del Skrevet 24. oktober 2012 Seriøst, du er den første jeg har brydd meg om å kritisere, for jeg bruker ikke å skrive noe hvis jeg ikke liker sminken til folk. Helt til nå var mottoet: Kan jeg ikke skrive noe bra, så skriver jeg det ikke. Rett og slett pga sminke er personlig og at jeg ikke vil være et gnagsår i ørene på folk, på samme måte som folk har gitt meg gnagsår i tråden her. Jeg føler for å presisere den her enda en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1231 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Oy, oy, oy, du agerer jo som om folk vet om ditt gode kamera. He. he, he. Du må tåle kritikk på sminken din på linje med oss andre. De fleste som ser de bildene jeg la ut vet at det er tatt med et ganske bra kamera som viser godt i detaljer. Disse detaljene du kritiserer hadde ikke blitt vist via et middels godt kamera, just sayin. Da hadde du ikke kritisert da? Endret 24. oktober 2012 av linsina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1232 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Veldig begrunnet var den ikke. Dusingen svarte du ikke noe mere på, du bare dro rett inn på et annet tema, nettopp fordi du LETER etter feil og prøver å finne de for å ha noe å kritisere. Bare se fra tidligere her: Jo, jo, jo. Den gav et for meg veldig rotete inntrykk. Og nei, jeg leter ikke etter feil på sminken til folk når det er første gangen jeg kommer med kritikk. Endret 24. oktober 2012 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1233 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jo, jo, jo. Den gav et for meg veldig rotete inntrykk. Og nei, jeg leter ikke etter feil på sminken til folk når det er første gangen jeg kommer med kritikk. Det du sa ga et rotete inntrykk var øyenkrokene mine, ikke dusingen: Gjest skrev 25 oktober 2012 - 01:29: Du har ikke rensket opp godt nok i øyekrokene dine, det gjorde det hele rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1234 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bra utgangspunkt, men jeg ville få duset overgangen mellom skyggene mer. ? Det er jo duset sammen, eller så hadde mann sett tydelige skiller mellom de 4-5 skyggene jeg brukte på denne looken. At gullet ikke er duset helt ut er meningen, husk at dette bildet er megazoom inn på øyet og at alt ser "jevnere" ut på avstand. Du har ikke rensket opp godt nok i øyekrokene dine, det gjorde det hele rotete. Cubus fører et svenske merke kalt Viva la Diva og jeg har blitt dødsforelsket i en rouge fra dem kalt Dreams. Du kan se swatches hos den svenske bloggeren Sanna. Really? Greit nok at man skal få kritikk og tips her, men hvorfor være så utrolig pirkete på en SÅ liten ting? Ja, det er litt sort i øyenrkoken fordi jeg fjernet dagens sminke før jeg sminket dette for å prøve meg ikveld, dette er gjort på 5 minutter, så det gikk jo litt fort i svingene. Jeg har verken små eller store øyne og synes jeg kler å legge en mørk liner som jeg har gjort her, så lagt lilla skygge over den (ned mot vippekanten), skyggen i seg selv er faktisk ganske så lys Hvilket teknisk nivå mener du at du er på da? Jeg synes (her kommer det kritikk, ikke for å være slem), at du sminker deg ganske så feil på veldig veldig mange av de bildene du har lagt ut i denne tråden. Du har nok noen sminke"skavanker" du også - synes jeg iallefall. Det ble veldig distraherende da jeg blåste opp bildene. Så vidt jeg kan se er jeg den eneste som kom med noe som helst kritikk på sminken din, de andre roste deg i skyene og du tålte det ikke og kommer med det her teite? Du må da tåle såpass. Det er ikke sånn at det er du som har hatt en hale som bare har kommet med kritikk i 60 sider. Distraherende kan det godt hende det er, men in real life må man virkelig gå tett opptil øynene mine for å se det (jeg så det ikke i speilet selv engang), men jeg har et knakende bra kamera som får med seg den minste lille detalj på nært hold, så da kan jo de fleste skavanker dukke opp. Jeg sa ingenting om at jeg fikk kritikk, men at jeg kom med kritikk til deg. Tåler det jeg, men litt skeptisk til kritikken din når du mener at jeg ikke har duset godt nok ut? det er jo ikke en eneste linje mellom skyggene der? (bortsett fra gullskyggen som skal være slik). Det virker som du er ute etter å finne mest mulig feil på andres sminke for å få deg til å føle deg bedre enn oss andre? Må bare legge til at jeg synes ikke du er på et høyt teknisk nivå når det kommer til makeup. Du, jeg har ikke brukt å si noe om folks sminke overhodet i tråden tidligere, med mindre jeg hadde noe godt å si, men jeg tenkte med meg selv i aften at det var kanskje på tide at også jeg sa noe, hvis det var noe å si noe på. Jeg er et så generøst menneske at jeg skal la deg få beholde den meningen. -------------- Du er ikke dyktig til å ta i mot kritikk, det skal bare en person til og så er du pinadø ute med hogg. Så derfor pirker du på en ting som ikke eksisterer i min makeup (dårlig dusing, som du så pent sa) og litt "søvn" i øyenkroken som var veldig distraherende? Man får faktisk søvn i øyenkroken iløpet av dagen også, og den biten der er faktisk ikke en del av makeupen. Agree? Jeg klarer fint å ta imot kritikk, men fra deg? Nei, nettopp fordi det virker som at du bare skal hakke ned på andre ved å prøve å finne feil ved deres arbeid. Da vil jeg diskutere det du kritiserer, for det virker faktisk som at du gjør det på trass. Jeg har fulgt denne tråden inn og ut, men sjeldent lagt inn bilde fordi jeg ikke tar meg tid til å gjøre det. Takk for det Skal gjøre det imorgen Jeg kom med kritikk, jeg begrunnet den. Ferdig. Seriøst, du er den første jeg har brydd meg om å kritisere, for jeg bruker ikke å skrive noe hvis jeg ikke liker sminken til folk. Helt til nå var mottoet: Kan jeg ikke skrive noe bra, så skriver jeg det ikke. Rett og slett pga sminke er personlig og at jeg ikke vil være et gnagsår i ørene på folk, på samme måte som folk har gitt meg gnagsår i tråden her. Men du feilte grovt, for du ble sur og tålte det ikke. Vel, vennen, jeg har brukt 60 sider på å bli så pisst som det du er. Haha, du er for god til å være sann. Du gnålte nettopp om sorte flekker og skimmer "overload". Nei, det er ikke så himla mye skimmer her, blitz på speilrefleks + nærbilde + øyenskygge med litt skimmer = "skimmer overload". De sorte flekkene, ja, greit kunne kanskje fjernet det med en q-tips, men ærlig talt. Skal begynne å ta bilde med et dårligere kamera jeg, om alle NÆR detaljene gjør deg så himla kritiserende. Oy, oy, oy, du agerer jo som om folk vet om ditt gode kamera. He. he, he. Du må tåle kritikk på sminken din på linje med oss andre. Veldig begrunnet var den ikke. Dusingen svarte du ikke noe mere på, du bare dro rett inn på et annet tema, nettopp fordi du LETER etter feil og prøver å finne de for å ha noe å kritisere. Bare se fra tidligere her: linsina skrev 25 oktober 2012 - 01:14: ? Det er jo duset sammen, eller så hadde mann sett tydelige skiller mellom de 4-5 skyggene jeg brukte på denne looken. At gullet ikke er duset helt ut er meningen, husk at dette bildet er megazoom inn på øyet og at alt ser "jevnere" ut på avstand. Du har ikke rensket opp godt nok i øyekrokene dine, det gjorde det hele rotete. Sur nei, aldri sur. Bare veldig oppgitt av deg. Kanskje du burde ta deg en runde rundt i dine egne ferdigheter før du kritiserer andres med de bitte små usaklige tingene du kritiserte meg for? At du har brukt 60 sider på å bli så "pissed" som det jeg er, er ikke mitt problem. Det var og er ditt eget valg, vennen De fleste som ser de bildene jeg la ut vet at det er tatt med et ganske bra kamera som viser godt i detaljer. Disse detaljene du kritiserer hadde ikke blitt vist via et middels godt kamera, just sayin. Da hadde du ikke kritisert da? Jo, jo, jo. Den gav et for meg veldig rotete inntrykk. Og nei, jeg leter ikke etter feil på sminken til folk når det er første gangen jeg kommer med kritikk. Det du sa ga et rotete inntrykk var øyenkrokene mine, ikke dusingen: Gjest skrev 25 oktober 2012 - 01:29: Du har ikke rensket opp godt nok i øyekrokene dine, det gjorde det hele rotete. --------------------- Her er samtalen mellom meg og linsina, Hva er harskt og "bedreviter" over første innlegg? Jeg skrev jo først at det var et godt utgangspunkt, men at jeg ville ha duset overgangen mellom skyggene bedre. . -------------- 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1235 Del Skrevet 24. oktober 2012 --------------------- Her er samtalen mellom meg og linsina, Hva er harskt og "bedreviter" over første innlegg? Jeg skrev jo først at det var et godt utgangspunkt, men at jeg ville ha duset overgangen mellom skyggene bedre. . -------------- Du er selvstendig, er du ikke? Hvorfor spørre om andres mening i vår samtale som er mellom meg og deg? Legg ut et bilde med så og si samme makeup, og vis meg hva dusing er for deg da kjære gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1236 Del Skrevet 24. oktober 2012 Du er selvstendig, er du ikke? Hvorfor spørre om andres mening i vår samtale som er mellom meg og deg? Legg ut et bilde med så og si samme makeup, og vis meg hva dusing er for deg da kjære gjest Synes ikke du viste så veldig mye selvstendighet når du fyrte deg opp for litt kritikk. Såpass må du tåle. Jeg trakk frem det som var bra også. Og når det kommer til dusing og soting, jeg kan det ja, og det har jeg vist flere ganger allerede her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 24. oktober 2012 #1237 Del Skrevet 24. oktober 2012 Veldig trist at tråden skal ende sånn som dette, for den har gitt mye inspirasjon til meg og sikkert mange flere. Det er greit å gi begrunnet kritikk, men jeg synes også det skal gå an å ta til seg at noen har en annen stil. Hvis jeg hadde som vane å gå med knallrosa hanekam så er det sikkert mange som kunne fortelle meg at den frisyren ikke kler ansiktsfasongen min, men da dette kjennetegner hele stilen min så er jeg da "stuck" med det. Hvis lange, blonde lokker var det som passet meg best kunne jeg likevel ikke gå med det uten å måtte legge om hele mitt image. Sminke er ikke bare hva som er rett og galt, det går mye på stil. Gjest har fått kritikk, greit nok, men har også forklart at selv om hun forstår hva folk sier så passer det ikke inn i hennes stil, og hun liker sin stil bedre enn en sånn "standard" stil. Er ikke det enden på visa? Jeg synes det er veldig fint at hun gir så mye tips og bruker seg selv og egen sminke aktivt for å gjøre det og hjelpe andre. At hun begynner å bli litt skarp i svarene etter å fått samme kommentarene hele tiden selv etter å ha forklart hva hun mener, synes jeg ikke er så rart. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1238 Del Skrevet 24. oktober 2012 Synes ikke du viste så veldig mye selvstendighet når du fyrte deg opp for litt kritikk. Såpass må du tåle. Jeg trakk frem det som var bra også. Og når det kommer til dusing og soting, jeg kan det ja, og det har jeg vist flere ganger allerede her. Legg gjerne ut et bilde til, for jeg føler ikke jeg har sett at du kan det. Ta gjerne et nærbilde av øyet og ikke et av hele ansiktet slik du pleier å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1239 Del Skrevet 24. oktober 2012 Veldig trist at tråden skal ende sånn som dette, for den har gitt mye inspirasjon til meg og sikkert mange flere. Det er greit å gi begrunnet kritikk, men jeg synes også det skal gå an å ta til seg at noen har en annen stil. Hvis jeg hadde som vane å gå med knallrosa hanekam så er det sikkert mange som kunne fortelle meg at den frisyren ikke kler ansiktsfasongen min, men da dette kjennetegner hele stilen min så er jeg da "stuck" med det. Hvis lange, blonde lokker var det som passet meg best kunne jeg likevel ikke gå med det uten å måtte legge om hele mitt image. Sminke er ikke bare hva som er rett og galt, det går mye på stil. Gjest har fått kritikk, greit nok, men har også forklart at selv om hun forstår hva folk sier så passer det ikke inn i hennes stil, og hun liker sin stil bedre enn en sånn "standard" stil. Er ikke det enden på visa? Jeg synes det er veldig fint at hun gir så mye tips og bruker seg selv og egen sminke aktivt for å gjøre det og hjelpe andre. At hun begynner å bli litt skarp i svarene etter å fått samme kommentarene hele tiden selv etter å ha forklart hva hun mener, synes jeg ikke er så rart. Jeg tror jeg elsker deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1240 Del Skrevet 24. oktober 2012 Legg gjerne ut et bilde til, for jeg føler ikke jeg har sett at du kan det. Ta gjerne et nærbilde av øyet og ikke et av hele ansiktet slik du pleier å gjøre. Er du ikke selvstendig`? Du skal da ikke føle, du skal vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå