Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1201 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Really? Greit nok at man skal få kritikk og tips her, men hvorfor være så utrolig pirkete på en SÅ liten ting? Ja, det er litt sort i øyenrkoken fordi jeg fjernet dagens sminke før jeg sminket dette for å prøve meg ikveld, dette er gjort på 5 minutter, så det gikk jo litt fort i svingene. Det ble veldig distraherende da jeg blåste opp bildene. Hvilket teknisk nivå mener du at du er på da? Jeg synes (her kommer det kritikk, ikke for å være slem), at du sminker deg ganske så feil på veldig veldig mange av de bildene du har lagt ut i denne tråden. Du har nok noen sminke"skavanker" du også - synes jeg iallefall. Så vidt jeg kan se er jeg den eneste som kom med noe som helst kritikk på sminken din, de andre roste deg i skyene og du tålte det ikke og kommer med det her teite? Du må da tåle såpass. Det er ikke sånn at det er du som har hatt en hale som bare har kommet med kritikk i 60 sider. Endret 24. oktober 2012 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1202 Del Skrevet 24. oktober 2012 Vel, sant nok, men når jeg gjør som det blir foreslått og det likevel er bare kritikk å få, så blir jeg irritert. Særlig når folk som ikke er på mitt tekniske nivå blir rost i skyene. Da handler det ikke om min sminke, men om at dere skal ta meg. Og det blir jo litt teit med tanke på at det er noen brukere som går under AB'funksjonen som vi ikke har sett sminken til kommer med kritikken. Altså du skal selv få bestemme om du vil følge rådene her eller ikke, men det blir feil av deg å si at du har lagt ut bilde der du har fulgt rådene du har fått, men likevel får du kritikk, da det store stalltipset fra alle har vært å droppe eyeliner på våtkanten, noe du ikke har gjort. Mente bare å hjelpe, ikke noe annet. Og jeg har lagt ut bilde for leeeenge siden, som nå er borte. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1203 Del Skrevet 24. oktober 2012 Mulig det er en god plan iht stilen du vil ha.. men det er IKKE en god plan i forhold til trekkene dine. Men det synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1204 Del Skrevet 24. oktober 2012 Altså du skal selv få bestemme om du vil følge rådene her eller ikke, men det blir feil av deg å si at du har lagt ut bilde der du har fulgt rådene du har fått, men likevel får du kritikk, da det store stalltipset fra alle har vært å droppe eyeliner på våtkanten, noe du ikke har gjort. Mente bare å hjelpe, ikke noe annet. Og jeg har lagt ut bilde for leeeenge siden, som nå er borte. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Jeg har fulgt rådene, også vært uten liner. Samme skiten kom da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #1205 Del Skrevet 24. oktober 2012 Siden vi snakker om line på våtkanten.. Noen som har tips om en fin lys/hudfarget (ikke helt hvit) liner som sitter godt? (På våtkanten altså) :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1206 Del Skrevet 24. oktober 2012 Men det synes jeg. Men egentlig er ikke det noe man skal synst noe om. Det er en fakta opplysning på lik linje som at 2+2=4.. uansett hvor mye du synst at 2+2=5 så ER det faktisk ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1207 Del Skrevet 24. oktober 2012 Siden vi snakker om line på våtkanten.. Noen som har tips om en fin lys/hudfarget (ikke helt hvit) liner som sitter godt? (På våtkanten altså) :) Jeg har sikkert 10 stykker liggende i skapet.. kunne egentlig ha flyttet de til søppelet. Eneste som jeg har testet som holder, og ikke klumper seg er MAC sine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 24. oktober 2012 #1208 Del Skrevet 24. oktober 2012 Men det synes jeg. Ok, hvis du ønsker å gå rundt slik så skal du selvfølgelig få lov til det Men hvis jeg var deg hadde jeg prøvd ut noe nytt, droppet de harde øynene og prøvd ut tips folk har kommet med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1209 Del Skrevet 24. oktober 2012 Siden vi snakker om line på våtkanten.. Noen som har tips om en fin lys/hudfarget (ikke helt hvit) liner som sitter godt? (På våtkanten altså) :) Sjekk Gosh Cosmetics på Vita. Men egentlig er ikke det noe man skal synst noe om. Det er en fakta opplysning på lik linje som at 2+2=4.. uansett hvor mye du synst at 2+2=5 så ER det faktisk ikke det. Nei, du vennen. Smak er som baken, den er todelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1210 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det ble veldig distraherende da jeg blåste opp bildene. Så vidt jeg kan se er jeg den eneste som kom med noe som helst kritikk på sminken din, de andre roste deg i skyene og du tålte det ikke og kommer med det her teite? Du må da tåle såpass. Det er ikke sånn at det er du som har hatt en hale som bare har kommet med kritikk i 60 sider. Distraherende kan det godt hende det er, men in real life må man virkelig gå tett opptil øynene mine for å se det (jeg så det ikke i speilet selv engang), men jeg har et knakende bra kamera som får med seg den minste lille detalj på nært hold, så da kan jo de fleste skavanker dukke opp. Jeg sa ingenting om at jeg fikk kritikk, men at jeg kom med kritikk til deg. Tåler det jeg, men litt skeptisk til kritikken din når du mener at jeg ikke har duset godt nok ut? det er jo ikke en eneste linje mellom skyggene der? (bortsett fra gullskyggen som skal være slik). Det virker som du er ute etter å finne mest mulig feil på andres sminke for å få deg til å føle deg bedre enn oss andre? Må bare legge til at jeg synes ikke du er på et høyt teknisk nivå når det kommer til makeup. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1211 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ok, hvis du ønsker å gå rundt slik så skal du selvfølgelig få lov til det Men hvis jeg var deg hadde jeg prøvd ut noe nytt, droppet de harde øynene og prøvd ut tips folk har kommet med Ok, hvis du ønsker å gå rundt slik så skal du selvfølgelig få lov til det Men hvis jeg var deg hadde jeg prøvd ut noe nytt, droppet de harde øynene og prøvd ut tips folk har kommet med Kom kritikk da jeg lastet opp de bildene også. Så det handler ikke om lineren min i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1212 Del Skrevet 24. oktober 2012 Sjekk Gosh Cosmetics på Vita. Nei, du vennen. Smak er som baken, den er todelt. Smaken ja.. men det er et faktum at øynene blir mindre og man blir rundere i fjeset ved å bruke mørk markert eyeliner på våtkanten. Men liker du det.. så er det ingen som nekter deg å bruke det.. men det er lite flaterene for ditt ansikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #1213 Del Skrevet 24. oktober 2012 Da skal jeg sjekke både gosh og mac. Thanx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1214 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Jeg sa ingenting om at jeg fikk kritikk, men at jeg kom med kritikk til deg. Tåler det jeg, men litt skeptisk til kritikken din når du mener at jeg ikke har duset godt nok ut? det er jo ikke en eneste linje mellom skyggene der? (bortsett fra gullskyggen som skal være slik). Det virker som du er ute etter å finne mest mulig feil på andres sminke for å få deg til å føle deg bedre enn oss andre? Du, jeg har ikke brukt å si noe om folks sminke overhodet i tråden tidligere, med mindre jeg hadde noe godt å si, men jeg tenkte med meg selv i aften at det var kanskje på tide at også jeg sa noe, hvis det var noe å si noe på. Må bare legge til at jeg synes ikke du er på et høyt teknisk nivå når det kommer til makeup. Jeg er et så generøst menneske at jeg skal la deg få beholde den meningen. -------------- Du er ikke dyktig til å ta i mot kritikk, det skal bare en person til og så er du pinadø ute med hogg. Endret 24. oktober 2012 av Gjest 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 24. oktober 2012 #1215 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kom kritikk da jeg lastet opp de bildene også. Så det handler ikke om lineren min i det hele tatt. Kanskje det ikke bare er lineren som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #1216 Del Skrevet 24. oktober 2012 Prøvde meg på litt lilla øyenskygge nå! Øve-øve-øve :D Jeg syns det var kjempefint, og det hadde vært supert om du kunne ta bilde av palleten du brukte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1217 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Kanskje det ikke bare er lineren som er problemet. Hvorfor blir den trukket opp gang på gang da? Endret 24. oktober 2012 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 24. oktober 2012 #1218 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg tror kanskje noe av problemet er måten du kommer med kritikk på, og at du utrykker deg som om du er så mye bedre enn de fleste i denne tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1219 Del Skrevet 24. oktober 2012 Du, jeg har ikke brukt å si noe om folks sminke overhodet i tråden tidligere, med mindre jeg hadde noe godt å si, men jeg tenkte med meg selv i aften at det var kanskje på tide at også jeg sa noe, hvis det var noe å si noe på. Så derfor pirker du på en ting som ikke eksisterer i min makeup (dårlig dusing, som du så pent sa) og litt "søvn" i øyenkroken som var veldig distraherende? Man får faktisk søvn i øyenkroken iløpet av dagen også, og den biten der er faktisk ikke en del av makeupen. Agree? Jeg er et så generøst menneske at jeg skal la deg få beholde den meningen. -------------- Du er ikke dyktig til å ta i mot kritikk, det skal bare en person til og så er du pinadø ute med hogg. Jeg klarer fint å ta imot kritikk, men fra deg? Nei, nettopp fordi det virker som at du bare skal hakke ned på andre ved å prøve å finne feil ved deres arbeid. Da vil jeg diskutere det du kritiserer, for det virker faktisk som at du gjør det på trass. Jeg har fulgt denne tråden inn og ut, men sjeldent lagt inn bilde fordi jeg ikke tar meg tid til å gjøre det. Jeg syns det var kjempefint, og det hadde vært supert om du kunne ta bilde av palleten du brukte Takk for det Skal gjøre det imorgen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 24. oktober 2012 #1220 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvorfor blir den trukket opp gang på gang da? Ikke vet jeg, kanskje vi ser noe annet enn det du gjør Men jeg giir meg, blir for dumt å diskutere dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå