Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1181 Del Skrevet 24. oktober 2012 Dette skjønte jeg lite av. Emma Stone har virkelig store øyne, så det beviser bare at mørk eyeliner gjør øynene mindre. Eller? Her er hun uten. Dette er ikke kritikk av noen, men jeg bruker teknikken med å lys eyeliner på våtkanten selv, og syns den virker Anonym poster: a708a759e4de4e4094a8f37971e06539 Anonym poster: a708a759e4de4e4094a8f37971e06539 Jeg har bevist dette før også.. med bilder av meg selv.. men tror vi bare skal la det ligge og slutte å mase om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 24. oktober 2012 #1182 Del Skrevet 24. oktober 2012 Prøvde meg på litt lilla øyenskygge nå! Øve-øve-øve :D Veldig fint! Synes det var godt duset ut. Hvilken lilla øyeskygge brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 24. oktober 2012 #1183 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg begynner å bli irritert nu faktisk, for jeg får "råd" fra anonyme brukere som jeg ikke har sett sminken til og av brukere som jeg ikke synes er så dyktige teknisk at det gjør noe. Og som til og med begynner å argumentere når jeg viser frem bilder av andre som velger samme effekt som meg. På sin festmakeup. Men da er det "liksom ikke så hardt". Hjelpes. Skal fjerne de der sminkebildene på andre side og det her blir siste post fra meg i tråden her. Du tar jo ikke til deg noen råd og tolker alt negativt. Hvorfor ikke lytte til rådene og gi det et forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1184 Del Skrevet 24. oktober 2012 ? Det er jo duset sammen, eller så hadde mann sett tydelige skiller mellom de 4-5 skyggene jeg brukte på denne looken. At gullet ikke er duset helt ut er meningen, husk at dette bildet er megazoom inn på øyet og at alt ser "jevnere" ut på avstand. Du har ikke rensket opp godt nok i øyekrokene dine, det gjorde det hele rotete. Gjest: Har du tips til gode blusher? Har som deg veldig lys hud, og sliter litt med å finne fine blusher som ikke får meg til å se ut som en klovn Cubus fører et svenske merke kalt Viva la Diva og jeg har blitt dødsforelsket i en rouge fra dem kalt Dreams. Du kan se swatches hos den svenske bloggeren Sanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1185 Del Skrevet 24. oktober 2012 Du tar jo ikke til deg noen råd og tolker alt negativt. Hvorfor ikke lytte til rådene og gi det et forsøk? Hvor hen ber jeg om råd???? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1186 Del Skrevet 24. oktober 2012 Veldig fint! Synes det var godt duset ut. Hvilken lilla øyeskygge brukte du? Tusentakk! Koselig med sånne tilbakemeldinger! Jeg har en øyenskyggepalett jeg kjøpe på nett for leenge siden, med masse forskjellige farger. De er ikke så veldig sterke, men mer nøytrale Kan ta bilde av den imorgen om du ønsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1187 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvor hen ber jeg om råd???? Er det ikke det som er poenget med hele tråden da, at man skal kommentere hverandres sminke for å få råd og bli bedre. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 24. oktober 2012 #1188 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hvor hen ber jeg om råd???? Beklager, men trodde det var det som var meningen med tråden, å tipse og gi hverandre råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 24. oktober 2012 #1189 Del Skrevet 24. oktober 2012 Tusentakk! Koselig med sånne tilbakemeldinger! Jeg har en øyenskyggepalett jeg kjøpe på nett for leenge siden, med masse forskjellige farger. De er ikke så veldig sterke, men mer nøytrale Kan ta bilde av den imorgen om du ønsker det! Ja, gjerne det! Synes den var så fin! Liker litt mørke farger jeg, selv om det er litt fy-fy for oss med små øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1190 Del Skrevet 24. oktober 2012 Er det ikke det som er poenget med hele tråden da, at man skal kommentere hverandres sminke for å få råd og bli bedre. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Beklager, men trodde det var det som var meningen med tråden, å tipse og gi hverandre råd Vel, sant nok, men når jeg gjør som det blir foreslått og det likevel er bare kritikk å få, så blir jeg irritert. Særlig når folk som ikke er på mitt tekniske nivå blir rost i skyene. Da handler det ikke om min sminke, men om at dere skal ta meg. Og det blir jo litt teit med tanke på at det er noen brukere som går under AB'funksjonen som vi ikke har sett sminken til kommer med kritikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1191 Del Skrevet 24. oktober 2012 Ja, gjerne det! Synes den var så fin! Liker litt mørke farger jeg, selv om det er litt fy-fy for oss med små øyne Mørke farger er ikke fy fy så lenge du legger de mørke fargene på riktig sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1192 Del Skrevet 24. oktober 2012 Mørke farger er ikke fy fy så lenge du legger de mørke fargene på riktig sted Men hvor hen som er rett sted er det jo den som gjør sminken som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 24. oktober 2012 #1193 Del Skrevet 24. oktober 2012 Mørke farger er ikke fy fy så lenge du legger de mørke fargene på riktig sted Ja, det er sant Og jeg øver meg på det som best jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1194 Del Skrevet 24. oktober 2012 Men hvor hen som er rett sted er det jo den som gjør sminken som bestemmer. De fleste har et MÅL med sminken. De klatter ikke bare på litt her og der fordi de liker det. Og da har det ganske mye å si hvor du legger de ulike fargene på.. men det vet du vel siden ditt tekniske nivå er så høyt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 24. oktober 2012 #1195 Del Skrevet 24. oktober 2012 Vel, sant nok, men når jeg gjør som det blir foreslått og det likevel er bare kritikk å få, så blir jeg irritert. Særlig når folk som ikke er på mitt tekniske nivå blir rost i skyene. Da handler det ikke om min sminke, men om at dere skal ta meg. Og det blir jo litt teit med tanke på at det er noen brukere som går under AB'funksjonen som vi ikke har sett sminken til kommer med kritikken. Jeg et ikke ute etter å "ta" deg, og jeg ser poenget ditt med AB brukere. Men reagerer litt på at du hever deg over folk og påstår at du vet så mye bedre. Sitat; " Særlig når folk som ikke er på mitt tekniske nivå blir rost i skyene" Er det ikke bare positivt at folk som gjerne ikke har allverdens kunnskap om sminke faktisk får det utrolig flott til? Jeg synes forresten du var pen på det bildet med "kontor" sminken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1196 Del Skrevet 24. oktober 2012 De fleste har et MÅL med sminken. De klatter ikke bare på litt her og der fordi de liker det. Og da har det ganske mye å si hvor du legger de ulike fargene på.. men det vet du vel siden ditt tekniske nivå er så høyt Og jeg synes jeg har en god plan med sminken min iht den stilen jeg kjører, og også når jeg har kontorsminke på. Vis frem din dagmakeup du nå, sånn at vi kan se om du kan det her som du kritiserer meg så mye for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1197 Del Skrevet 24. oktober 2012 Du har ikke rensket opp godt nok i øyekrokene dine, det gjorde det hele rotete. Really? Greit nok at man skal få kritikk og tips her, men hvorfor være så utrolig pirkete på en SÅ liten ting? Ja, det er litt sort i øyenrkoken fordi jeg fjernet dagens sminke før jeg sminket dette for å prøve meg ikveld, dette er gjort på 5 minutter, så det gikk jo litt fort i svingene. Ja, gjerne det! Synes den var så fin! Liker litt mørke farger jeg, selv om det er litt fy-fy for oss med små øyne Jeg har verken små eller store øyne og synes jeg kler å legge en mørk liner som jeg har gjort her, så lagt lilla skygge over den (ned mot vippekanten), skyggen i seg selv er faktisk ganske så lys Vel, sant nok, men når jeg gjør som det blir foreslått og det likevel er bare kritikk å få, så blir jeg irritert. Særlig når folk som ikke er på mitt tekniske nivå blir rost i skyene. Hvilket teknisk nivå mener du at du er på da? Jeg synes (her kommer det kritikk, ikke for å være slem), at du sminker deg ganske så feil på veldig veldig mange av de bildene du har lagt ut i denne tråden. Du har nok noen sminke"skavanker" du også - synes jeg iallefall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1198 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg et ikke ute etter å "ta" deg, og jeg ser poenget ditt med AB brukere. Men reagerer litt på at du hever deg over folk og påstår at du vet så mye bedre. Sitat; " Særlig når folk som ikke er på mitt tekniske nivå blir rost i skyene" Er det ikke bare positivt at folk som gjerne ikke har allverdens kunnskap om sminke faktisk får det utrolig flott til? Jeg synes forresten du var pen på det bildet med "kontor" sminken Jeg reagerer når folk man ikke har sett sminken til i det hel tatt, går til åtak på meg også etter at jeg har tatt til meg det de kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1199 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Og jeg synes jeg har en god plan med sminken min iht den stilen jeg kjører, og også når jeg har kontorsminke på. Vis frem din dagmakeup du nå, sånn at vi kan se om du kan det her som du kritiserer meg så mye for. Mulig det er en god plan iht stilen du vil ha.. men det er IKKE en god plan i forhold til trekkene dine. Akkurat nå er det natt så jeg har ikke så mye sminke på.. kan heller ta et bilde i morge å vise da Og ja.. jeg er kanskje frekk nå.. men synst du var frekk først. Endret 24. oktober 2012 av Miss Lucky 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1200 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nå kommer jeg til å få mareritt. Anonym poster: c25ad8a5d45a2e7454f7f13ccf1f7cea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå