AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1161 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg hadde faktisk tenkt å kommentere at jeg synst øyensminken din så mye bedre ut her enn det jeg har sett før. Men fant ut jeg ikke skulle mase mer siden du allerede har bestemt deg for hvordan du vil ha det. Men når jeg først åpner kjeften igjen så kan jeg si en liten ting til. - Fin begynnelse.. og du liker jo er litt "rocka" stil.. så du kunne med fordel ha brukt enda mer skygge under øyet, spesielt i ytterkantene. Kanskje ikke i en kullsvart farge siden du er såpass lys i huden, men en mørk brun farge..og husk å duse det ut så det ikke blir en hard markert strek Jepp, og dropp eyeliner på våtkanten. Napp øyenbryna litt i underkant og gi de LITT farge så blir det supert! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. oktober 2012 #1162 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hehe. Snek meg innom for å se om jeg fant noen tips, og jaggu gjorde jeg dét. Har blitt utrolig dårlig på å sminke/pynte meg de siste åra. Hvis jeg "tar helt av" blir det litt ekstra skygge av den brune, vanlige sorten og jeg jobber mer med mascaraen. Har veldig lange vipper i det minste. Men jeg har en lang vei å gå. Var nesten like vanskelig å skjønne mange av disse begrepene som om jeg leste en bok om bildeler :gjeiper: Dere hadde dødd om dere kikket i sminkeutvalget mitt. Der er det snevert. Tror de hadde dødd av å se sminkeutvalget mitt også. Det består av en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1163 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jepp, og dropp eyeliner på våtkanten. Napp øyenbryna litt i underkant og gi de LITT farge så blir det supert! Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Gleder meg til å se bilder av din sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1164 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Til venstre ser vi Emma Stone (som oigså har små hooded eyes) gjøre akkurat det samme som meg, sote ut lineren med øyeskygge. Øyeskygge over hele lokket opp til brynet, og det åpner øyet adskillig mer enn sminken på bildet til venstre, hvor makeupartisten mer eller mindre har oversett nedre vippekant. Større bilder: Endret 24. oktober 2012 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1165 Del Skrevet 24. oktober 2012 Til venstre ser vi Emma Stone (som oigså har små hooded eyes) gjøre akkurat det samme som meg, sote ut lineren med øyeskygge. Øyeskygge over hele lokket opp til brynet, og det åpner øyet adskillig mer enn sminken på bildet til venstre, hvor makeupartisten mer eller mindre har oversett nedre vippekant. Større bilder: Misforstår jeg nå - sier du at øynene er mer åpne på det siste bildet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. oktober 2012 #1166 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg synst heller ikke det var drittslenging. Tror faktisk de fleste bare prøver å hjelpe henne og gi henne noen tips. Hadde jeg sminket meg totalt feil så hadde jeg mer enn gjerne mottatt tips fremfor at folk bare skal smile og holde kjeft i frykt for å såre meg. jeg forstår Imli veldig godt- fordi Gjest omtrent bare får tips til hvordan hun heller burde gjøre, selv når hun uttrykker at hun er fornøyd. men men... så lenge hun ikke tar det som kritikk, så kan det være det samme Hehe. Snek meg innom for å se om jeg fant noen tips, og jaggu gjorde jeg dét. Har blitt utrolig dårlig på å sminke/pynte meg de siste åra. Hvis jeg "tar helt av" blir det litt ekstra skygge av den brune, vanlige sorten og jeg jobber mer med mascaraen. Har veldig lange vipper i det minste. Men jeg har en lang vei å gå. Var nesten like vanskelig å skjønne mange av disse begrepene som om jeg leste en bok om bildeler :gjeiper: Dere hadde dødd om dere kikket i sminkeutvalget mitt. Der er det snevert. men da finnes det jo bare en vei sobril, og det er oppover jeg har bestandig vært opptatt av sminke og det å pynte meg selv, men denne tråden har gjort interessen tuuuusen ganger sterkere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1167 Del Skrevet 24. oktober 2012 Misforstår jeg nå - sier du at øynene er mer åpne på det siste bildet ? Se på det lille bilder hvor du har dem side til side. Bildet til venstre viser et åpent blikk og gjennomtrengende øyefarge og makeupartisten har brukt mye godt samme teknikk som meg. Gel liner på våtkanten og så sotet ut med øyeskygge like under vippekanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1168 Del Skrevet 24. oktober 2012 Til venstre ser vi Emma Stone (som oigså har små hooded eyes) gjøre akkurat det samme som meg, sote ut lineren med øyeskygge. Øyeskygge over hele lokket opp til brynet, og det åpner øyet adskillig mer enn sminken på bildet til venstre, hvor makeupartisten mer eller mindre har oversett nedre vippekant. Hun smiler tross alt på bilde nr 2, noe som gjør at øynene smalner. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 24. oktober 2012 #1169 Del Skrevet 24. oktober 2012 Om jeg har hengende øyelokk, er det feil av meg å trekke øyenskyggen litt over der det er hengende? Vil jo gjerne at den skal vises mest mulig, føler ikke skyggen kommer godt frem om jeg bare holder meg til nedre del av øyelokket, om dere skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1170 Del Skrevet 24. oktober 2012 Prøvde meg på litt lilla øyenskygge nå! Øve-øve-øve :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1171 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hun smiler tross alt på bilde nr 2, noe som gjør at øynene smalner. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Trekning på smilebåndet bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1172 Del Skrevet 24. oktober 2012 Prøvde meg på litt lilla øyenskygge nå! Øve-øve-øve :D Bra utgangspunkt, men jeg ville få duset overgangen mellom skyggene mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1173 Del Skrevet 24. oktober 2012 Se på det lille bilder hvor du har dem side til side. Bildet til venstre viser et åpent blikk og gjennomtrengende øyefarge og makeupartisten har brukt mye godt samme teknikk som meg. Gel liner på våtkanten og så sotet ut med øyeskygge like under vippekanten. Da misforstod jeg deg først ja Men anyway.. synst ikke hun har spesielt små øyne.. og ikke så det like hard ut på henne heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 24. oktober 2012 #1174 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Om jeg har hengende øyelokk, er det feil av meg å trekke øyenskyggen litt over der det er hengende? Vil jo gjerne at den skal vises mest mulig, føler ikke skyggen kommer godt frem om jeg bare holder meg til nedre del av øyelokket, om dere skjønner Er akkurat det du SKAL gjøre så høres ut som du gjør det riktig da Endret 24. oktober 2012 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 24. oktober 2012 #1175 Del Skrevet 24. oktober 2012 Er akkurat det du SKAL gjøre så høres ut som du gjør det riktig da Flott! Da kan jeg fortsette med mitt, hihi Sminke er gøy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1176 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Da misforstod jeg deg først ja Men anyway.. synst ikke hun har spesielt små øyne.. og ikke så det like hard ut på henne heller Du kan få mene hva du vil, men jeg liker det sånn, fordi det gir øyesmoinken en "edge". Og at det ser så hardt ut på meg er jeg ikke enig i, for jeg gjør det bestandig, også på kontorrottemakeupen og den legger jeg altså da i så nøytrale og lyse brune og rosa toner at det er en gru (for meg). . Endret 24. oktober 2012 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 24. oktober 2012 #1177 Del Skrevet 24. oktober 2012 Bra utgangspunkt, men jeg ville få duset overgangen mellom skyggene mer. ? Det er jo duset sammen, eller så hadde mann sett tydelige skiller mellom de 4-5 skyggene jeg brukte på denne looken. At gullet ikke er duset helt ut er meningen, husk at dette bildet er megazoom inn på øyet og at alt ser "jevnere" ut på avstand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2012 #1178 Del Skrevet 24. oktober 2012 jeg forstår Imli veldig godt- fordi Gjest omtrent bare får tips til hvordan hun heller burde gjøre, selv når hun uttrykker at hun er fornøyd. men men... så lenge hun ikke tar det som kritikk, så kan det være det samme Jeg begynner å bli irritert nu faktisk, for jeg får "råd" fra anonyme brukere som jeg ikke har sett sminken til og av brukere som jeg ikke synes er så dyktige teknisk at det gjør noe. Og som til og med begynner å argumentere når jeg viser frem bilder av andre som velger samme effekt som meg. På sin festmakeup. Men da er det "liksom ikke så hardt". Hjelpes. Skal fjerne de der sminkebildene på andre side og det her blir siste post fra meg i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 24. oktober 2012 #1179 Del Skrevet 24. oktober 2012 Gjest: Har du tips til gode blusher? Har som deg veldig lys hud, og sliter litt med å finne fine blusher som ikke får meg til å se ut som en klovn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2012 #1180 Del Skrevet 24. oktober 2012 Dette skjønte jeg lite av. Emma Stone har virkelig store øyne, så det beviser bare at mørk eyeliner gjør øynene mindre. Eller? Her er hun uten. Dette er ikke kritikk av noen, men jeg bruker teknikken med å lys eyeliner på våtkanten selv, og syns den virker Anonym poster: a708a759e4de4e4094a8f37971e06539 Anonym poster: a708a759e4de4e4094a8f37971e06539 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå