KaDust Skrevet 23. oktober 2012 #1101 Del Skrevet 23. oktober 2012 hverdags Veldig fint! Skulle ønske jeg hadde vipper slik at det gikk an å sminke meg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 23. oktober 2012 #1102 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bare for å vise forskjellen. Bilde til venstre Mørk skygge i globelinjen, våt eyliner langs vippekanten oppe (jeg avslutter streken før jeg kommer til øyekroken) Mørk skygge under vippekanten nede, lys eyeliner på våtkanten + Maskara Bilde til høyre har jeg mørk skygge på øyelokket, og mørk eyeliner på våtkanten + Maskara Ser ikke øynene større ut på bildet til venstre? På bilde til høyre ser jeg også 10kg tyngre ut, fordi øynene blir så små i forhold til ansiktet. ( ser det nok ikke på disse bildene som er klippet) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1103 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bare for å vise forskjellen. Bilde til venstre Mørk skygge i globelinjen, våt eyliner langs vippekanten oppe (jeg avslutter streken før jeg kommer til øyekroken) Mørk skygge under vippekanten nede, lys eyeliner på våtkanten + Maskara Bilde til høyre har jeg mørk skygge på øyelokket, og mørk eyeliner på våtkanten + Maskara Ser ikke øynene større ut på bildet til venstre? På bilde til høyre ser jeg også 10kg tyngre ut, fordi øynene blir så små i forhold til ansiktet. ( ser det nok ikke på disse bildene som er klippet) Heeeeelt enig! Du er kjempefin på bildet til venstre. Mørk Eyeliner på våtlinjen burde vært forbudt for de fleste. Dog er det noen her som har kledd det som feks. Grenlandstuppa. Men man skal ha ganske store øyne for at det skal funke. Enig i det med at du faktisk ser tykkere ut også. Så rart. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1104 Del Skrevet 23. oktober 2012 Veldig fint! Skulle ønske jeg hadde vipper slik at det gikk an å sminke meg sånn. Vippetang, vipperprimer og vannfast mascara gjør susen! Det du også kan gjøre er å kjøpe midivipper, det er en kort remse som skal legges ytterst i øyekroken for å gi en liten kledelig vipp. En venninne av meg bruker det omtrent hver dag. Tar kjempekort tid å lime på når man har gjort det noen ganger, og det er mye lettere enn en vippe som dekker hele øyet. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 23. oktober 2012 #1105 Del Skrevet 23. oktober 2012 Bare for å vise forskjellen. Bilde til venstre Mørk skygge i globelinjen, våt eyliner langs vippekanten oppe (jeg avslutter streken før jeg kommer til øyekroken) Mørk skygge under vippekanten nede, lys eyeliner på våtkanten + Maskara Bilde til høyre har jeg mørk skygge på øyelokket, og mørk eyeliner på våtkanten + Maskara Ja, kjempefint til venstre! Har noen gode råd om en blyant eller skygge til øyenbrynene? Mine er ikke veldig lyse, men når andre har sminket meg og gjort noe med brynene så har jeg likt det veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 23. oktober 2012 #1106 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Ja, kjempefint til venstre! Har noen gode råd om en blyant eller skygge til øyenbrynene? Mine er ikke veldig lyse, men når andre har sminket meg og gjort noe med brynene så har jeg likt det veldig godt. Min store svakhet er hår og øyenbryn. Så jeg har i alle fall ingen gode tips der. Har sett tonnevis med youtube videoer om det.. men får det aldri fint til selv. Endret 23. oktober 2012 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 23. oktober 2012 #1107 Del Skrevet 23. oktober 2012 Oi, beklager, glemte å fjerne bildene av deg. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Jeg slettet bildet for deg Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1108 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg slettet bildet for deg Sulosi, mod. Takk takk Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 23. oktober 2012 #1109 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) . Endret 24. oktober 2012 av GetOverIt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. oktober 2012 #1110 Del Skrevet 23. oktober 2012 Vippetang, vipperprimer og vannfast mascara gjør susen! Det du også kan gjøre er å kjøpe midivipper, det er en kort remse som skal legges ytterst i øyekroken for å gi en liten kledelig vipp. En venninne av meg bruker det omtrent hver dag. Tar kjempekort tid å lime på når man har gjort det noen ganger, og det er mye lettere enn en vippe som dekker hele øyet. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Hjelper ikke meg, jeg har nesten ikke vipper på øyet, så om jeg bare tar en sånn som går ytterst i øyekroken får jeg plutselig masse vipper ytterst og ingenting ellers. :gjeiper: Ikke får jeg sånne hele til å sitte i innerste øyekrok heller, så det ser bare korka ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #1111 Del Skrevet 23. oktober 2012 Ser ikke øynene større ut på bildet til venstre? På bilde til høyre ser jeg også 10kg tyngre ut, fordi øynene blir så små i forhold til ansiktet. ( ser det nok ikke på disse bildene som er klippet) Jo, men jeg likte det intense blikket i bildet til høyre best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loverdose Skrevet 23. oktober 2012 #1112 Del Skrevet 23. oktober 2012 Litt eldre bilde hvor jeg prøvde meg på den der "babe"sminkningen som er så populær blant glamourmodeller (mørkere øye og helt lyse lepper). Ikke helt meg, men veldig artig iblandt. Du er ei flott dame, gjest! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #1113 Del Skrevet 23. oktober 2012 Du er ei flott dame, gjest! Takk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Erm Skrevet 23. oktober 2012 #1114 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jo, men jeg likte det intense blikket i bildet til høyre best. På bildet til høyre ser det ut som om øynene sitter laaaangt inne i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #1115 Del Skrevet 23. oktober 2012 På bildet til høyre ser det ut som om øynene sitter laaaangt inne i hodet. Men det gjør de også fordi jeg har noe som kalles "hooded eyes". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 23. oktober 2012 #1116 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jo, men jeg likte det intense blikket i bildet til høyre best. Okai.. hele poenget (for de fleste her i verden) med sminke er jo å bli penere da.. korrigere "feil" . Den sminken der gjør det totalt motsatte.. den gjør meg styggere i tillegg til at jeg blir rundere/tykkere i fjeset.. fint lite flaterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 23. oktober 2012 #1117 Del Skrevet 23. oktober 2012 Men det gjør de også fordi jeg har noe som kalles "hooded eyes". Og måten du sminker deg på FREMHEVER det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #1118 Del Skrevet 23. oktober 2012 Okai.. hele poenget (for de fleste her i verden) med sminke er jo å bli penere da.. korrigere "feil" . Den sminken der gjør det totalt motsatte.. den gjør meg styggere i tillegg til at jeg blir rundere/tykkere i fjeset.. fint lite flaterende. Jeg synes jeg blir fin med sminken min. Og måten du sminker deg på FREMHEVER det Og hva er galt med "hooded eyes"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1119 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg synes jeg blir fin med sminken min. Og hva er galt med "hooded eyes"? Hun sier jo ikke at det er noe galt med hooded eyes, jeg har hooded eyes selv og for meg ser det ut som at Miss Lucky også har litt hooded eyes, poenget er jo at det er jo ikke noe man prøver å fremheve. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #1120 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Bildet er fjernet. Inspirert av kabuki makeup og på vei ut døra for å høre de legendariske punkrockerne Brutal Kuk. Endret 24. oktober 2012 av Gjest 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå