Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2012 #1081 Del Skrevet 20. oktober 2012 Utrolig fine øyne "gjest"! Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1082 Del Skrevet 21. oktober 2012 Kjempefin sminke, Gjest. Jeg syns jeg leser at du bruker gel-liner på våtkanten også? Noen triks her? Hos meg blir det bare søl uansett hva jeg gjør.. Anonym poster: ce4d71f4cc5fe518a65a5aeefa6abc22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2012 #1083 Del Skrevet 21. oktober 2012 Kjempefin sminke, Gjest. Jeg syns jeg leser at du bruker gel-liner på våtkanten også? Noen triks her? Hos meg blir det bare søl uansett hva jeg gjør.. Anonym poster: ce4d71f4cc5fe518a65a5aeefa6abc22 Jeg dypper en øyeblyant i samme farge som gel-lineren og tegner på våtkanten. Søler jeg så er våtservietter for spedbarnsrumper min venn, men går jeg for et mer rocka uttrykk soter jeg sølet med litt øyeskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 22. oktober 2012 #1084 Del Skrevet 22. oktober 2012 Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #1085 Del Skrevet 22. oktober 2012 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2012 #1086 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) (bilder vært ute i et døgn. Nok nu) Litt eldre bilde hvor jeg prøvde meg på den der "babe"sminkningen som er så populær blant glamourmodeller (mørkere øye og helt lyse lepper). Ikke helt meg, men veldig artig iblandt. Endret 23. oktober 2012 av Gjest 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 23. oktober 2012 #1087 Del Skrevet 23. oktober 2012 Litt eldre bilde hvor jeg prøvde meg på den der "babe"sminkningen som er så populær blant glamourmodeller (mørkere øye og helt lyse lepper). Ikke helt meg, men veldig artig iblandt. Der var du veldig fin syntes jeg! Du kler å ikke ha så mye rouge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 23. oktober 2012 #1088 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Foundation, hightlighter (både flytende og tørr), våt eyeliner, solpudder, litt rouge, leppestift (som jeg bruker veldig sjeldent), nøytral øyenskygge og øyebrynsblyant. En er tatt fresh om morgningen, den andre er fra kveldstid ute. Ikke samme dag, men samme sminketeknikk. Bildekvaliteten, lys og fargene er ikke heeelt på topp, dette er iPhone, haha. *Bilde bortevekk* Endret 23. oktober 2012 av floony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2012 #1089 Del Skrevet 23. oktober 2012 hverdags 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #1090 Del Skrevet 23. oktober 2012 Foundation, hightlighter (både flytende og tørr), våt eyeliner, solpudder, litt rouge, leppestift (som jeg bruker veldig sjeldent), nøytral øyenskygge og øyebrynsblyant. En er tatt fresh om morgningen, den andre er fra kveldstid ute. Ikke samme dag, men samme sminketeknikk. Bildekvaliteten, lys og fargene er ikke heeelt på topp, dette er iPhone, haha. Steikfin og lebestiften er smashings. Hva er det? hverdags Veldig fin hverdagsminke. Særlig for de med store åpne øyne, det har ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 23. oktober 2012 #1091 Del Skrevet 23. oktober 2012 Steikfin og lebestiften er smashings. Hva er det? Åh takk Pga litt dumme farger på bildet ser den rosa-ish ut men den er egentlig dyp rød. Fargen heter Flamenco og er fra Clinique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2012 #1092 Del Skrevet 23. oktober 2012 trist de ikke viser at hun har hvitt på våtkanten for å åpne opp øyet så det ser større ut på mitt bilde da..... Så det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilc Skrevet 23. oktober 2012 #1093 Del Skrevet 23. oktober 2012 Så fine dere er! Selv ser jeg slik ut i dag: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 23. oktober 2012 #1094 Del Skrevet 23. oktober 2012 Veldig fin hverdagsminke. Særlig for de med store åpne øyne, det har ikke jeg. Denne måten å sminke øynene åpner jo øynene og får dem til å se større ut. Måten du sminker deg på gjør øynene enda mindre enn dem allerede er 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2012 #1095 Del Skrevet 23. oktober 2012 Så fine dere er! Selv ser jeg slik ut i dag: Kjempefin. Denne måten å sminke øynene åpner jo øynene og får dem til å se større ut. Måten du sminker deg på gjør øynene enda mindre enn dem allerede er Det kan kanskje se sånn ut, men det er ikke tilfelle pga en meget gjennomtrengende turkis øyefarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1096 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Bilde slettet, mod Sulosi. Litt eldre bilde hvor jeg prøvde meg på den der "babe"sminkningen som er så populær blant glamourmodeller (mørkere øye og helt lyse lepper). Ikke helt meg, men veldig artig iblandt. Kan ikke du pliiiis legge ut et bilde uten kajal på våtlinjen? Hadde vært spennende å se. Gjør heller som Wonders sitt bilde med litt mørk skygge i vippekanten på øyelokket og så legger du også litt mørk skygge under våtlinjen, altså i vippekanten. Dus godt ut. Ikke helt svart altså, men grå eller brun. Du kledde å ikke ha så mye rouge. Det hadde sikkert blitt pent med piiiiittelitt solpudder (uten skimmer) som prikken over i'en for å få litt mer kontur i ansiktet. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Endret 23. oktober 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1097 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kan ikke du pliiiis legge ut et bilde uten kajal på våtlinjen? Hadde vært spennende å se. Gjør heller som Wonders sitt bilde med litt mørk skygge i vippekanten på øyelokket og så legger du også litt mørk skygge under våtlinjen, altså i vippekanten. Dus godt ut. Ikke helt svart altså, men grå eller brun. Du kledde å ikke ha så mye rouge. Det hadde sikkert blitt pent med piiiiittelitt solpudder (uten skimmer) som prikken over i'en for å få litt mer kontur i ansiktet. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Oi, beklager, glemte å fjerne bildene av deg. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 23. oktober 2012 #1098 Del Skrevet 23. oktober 2012 Kjempefin. Det kan kanskje se sånn ut, men det er ikke tilfelle pga en meget gjennomtrengende turkis øyefarge. Uansett form og farge så vil mørk eyeliner på våtkanten gjøre øynene mindre. Det samme gjelder mørk øyenskygge på hele øyelokket 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1099 Del Skrevet 23. oktober 2012 Steikfin og lebestiften er smashings. Hva er det? Veldig fin hverdagsminke. Særlig for de med store åpne øyne, det har ikke jeg. Som jeg skrev ovenfor, legg heller litt mørk skygge i vippekantene under og over øyet. Og så bruker du hudfarget/nude kajal på våtkanten. Har lest at mange liker en inliner fra IsaDora som heter Blonde, men den er ikke å finne i sortimentet i Norge lenger. Jeg bruker en som heter Peach fra gloMinerals som jeg kjøpte på ebay. Den er god den også- trist de ikke viser at hun har hvitt på våtkanten for å åpne opp øyet så det ser større ut på mitt bilde da..... Så det nå. Hun har vel heller noe slags nude og ikke hvitt. Hvitt blir fjortis. Men hudfarget på våtkanten er gull Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1100 Del Skrevet 23. oktober 2012 Uansett form og farge så vil mørk eyeliner på våtkanten gjøre øynene mindre. Det samme gjelder mørk øyenskygge på hele øyelokket 100% enig. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå