Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefin sminke, Gjest. Jeg syns jeg leser at du bruker gel-liner på våtkanten også? Noen triks her? Hos meg blir det bare søl uansett hva jeg gjør..

Anonym poster: ce4d71f4cc5fe518a65a5aeefa6abc22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin sminke, Gjest. Jeg syns jeg leser at du bruker gel-liner på våtkanten også? Noen triks her? Hos meg blir det bare søl uansett hva jeg gjør..

Anonym poster: ce4d71f4cc5fe518a65a5aeefa6abc22

Jeg dypper en øyeblyant i samme farge som gel-lineren og tegner på våtkanten. Søler jeg så er våtservietter for spedbarnsrumper min venn, men går jeg for et mer rocka uttrykk soter jeg sølet med litt øyeskygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(bilder vært ute i et døgn. Nok nu)

Litt eldre bilde hvor jeg prøvde meg på den der "babe"sminkningen som er så populær blant glamourmodeller (mørkere øye og helt lyse lepper). Ikke helt meg, men veldig artig iblandt.

Endret av Gjest
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt eldre bilde hvor jeg prøvde meg på den der "babe"sminkningen som er så populær blant glamourmodeller (mørkere øye og helt lyse lepper). Ikke helt meg, men veldig artig iblandt.

Der var du veldig fin syntes jeg! Du kler å ikke ha så mye rouge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foundation, hightlighter (både flytende og tørr), våt eyeliner, solpudder, litt rouge, leppestift (som jeg bruker veldig sjeldent), nøytral øyenskygge og øyebrynsblyant. En er tatt fresh om morgningen, den andre er fra kveldstid ute. Ikke samme dag, men samme sminketeknikk. Bildekvaliteten, lys og fargene er ikke heeelt på topp, dette er iPhone, haha.

*Bilde bortevekk*

Endret av floony
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foundation, hightlighter (både flytende og tørr), våt eyeliner, solpudder, litt rouge, leppestift (som jeg bruker veldig sjeldent), nøytral øyenskygge og øyebrynsblyant. En er tatt fresh om morgningen, den andre er fra kveldstid ute. Ikke samme dag, men samme sminketeknikk. Bildekvaliteten, lys og fargene er ikke heeelt på topp, dette er iPhone, haha.

Steikfin og lebestiften er smashings. Hva er det?

hverdags

Veldig fin hverdagsminke. Særlig for de med store åpne øyne, det har ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh takk :) Pga litt dumme farger på bildet ser den rosa-ish ut men den er egentlig dyp rød. Fargen heter Flamenco og er fra Clinique. clinique-high-impact-lip-colour-spf-15-13-flamenco-3-8g-0-13oz_0_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trist de ikke viser at hun har hvitt på våtkanten for å åpne opp øyet så det ser større ut på mitt bilde da..... Så det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne måten å sminke øynene åpner jo øynene og får dem til å se større ut.

Måten du sminker deg på gjør øynene enda mindre enn dem allerede er

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine dere er!

Selv ser jeg slik ut i dag:

Kjempefin.

Denne måten å sminke øynene åpner jo øynene og får dem til å se større ut.

Måten du sminker deg på gjør øynene enda mindre enn dem allerede er

Det kan kanskje se sånn ut, men det er ikke tilfelle pga en meget gjennomtrengende turkis øyefarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde slettet, mod Sulosi.

Kan ikke du pliiiis legge ut et bilde uten kajal på våtlinjen? Hadde vært spennende å se. Gjør heller som Wonders sitt bilde med litt mørk skygge i vippekanten på øyelokket og så legger du også litt mørk skygge under våtlinjen, altså i vippekanten. Dus godt ut. Ikke helt svart altså, men grå eller brun. Du kledde å ikke ha så mye rouge. Det hadde sikkert blitt pent med piiiiittelitt solpudder (uten skimmer) som prikken over i'en for å få litt mer kontur i ansiktet.

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Endret av Sulosi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke du pliiiis legge ut et bilde uten kajal på våtlinjen? Hadde vært spennende å se. Gjør heller som Wonders sitt bilde med litt mørk skygge i vippekanten på øyelokket og så legger du også litt mørk skygge under våtlinjen, altså i vippekanten. Dus godt ut. Ikke helt svart altså, men grå eller brun. Du kledde å ikke ha så mye rouge. Det hadde sikkert blitt pent med piiiiittelitt solpudder (uten skimmer) som prikken over i'en for å få litt mer kontur i ansiktet.

Oi, beklager, glemte å fjerne bildene av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin.

Det kan kanskje se sånn ut, men det er ikke tilfelle pga en meget gjennomtrengende turkis øyefarge.

Uansett form og farge så vil mørk eyeliner på våtkanten gjøre øynene mindre. Det samme gjelder mørk øyenskygge på hele øyelokket

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev ovenfor, legg heller litt mørk skygge i vippekantene under og over øyet. Og så bruker du hudfarget/nude kajal på våtkanten. Har lest at mange liker en inliner fra IsaDora som heter Blonde, men den er ikke å finne i sortimentet i Norge lenger. Jeg bruker en som heter Peach fra gloMinerals som jeg kjøpte på ebay. Den er god den også-

trist de ikke viser at hun har hvitt på våtkanten for å åpne opp øyet så det ser større ut på mitt bilde da..... Så det nå.

Hun har vel heller noe slags nude og ikke hvitt. Hvitt blir fjortis. Men hudfarget på våtkanten er gull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett form og farge så vil mørk eyeliner på våtkanten gjøre øynene mindre. Det samme gjelder mørk øyenskygge på hele øyelokket

100% enig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...