Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1021 Del Skrevet 14. oktober 2012 Tusen takk Hun var ganske så fantastisk ja! :D Sjeldent jeg ser noen så pen som Rae, hun tar pusten fra en stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 14. oktober 2012 #1022 Del Skrevet 14. oktober 2012 Sjeldent jeg ser noen så pen som Rae, hun tar pusten fra en stakkar. Ja, herregud, hun hadde virkelig et interessant ansikt! Jeg liker når personer ikke er sånn "søt" pene, men litt utradisjonelt pene, om jeg kan si sånn, slik at jeg i alle fall bare kan sitte å stirre i flere minutter fascinert av de vakre trekkene. Og det var litt sånn jeg følte med henne. (Herregud, nå hørtes jeg sikkert creepy ut ) Nydelig farge til deg, den sto virkelig godt til øyne dine. Og for en øyenfarge, ikke minst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1023 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ja, herregud, hun hadde virkelig et interessant ansikt! Jeg liker når personer ikke er sånn "søt" pene, men litt utradisjonelt pene, om jeg kan si sånn, slik at jeg i alle fall bare kan sitte å stirre i flere minutter fascinert av de vakre trekkene. Og det var litt sånn jeg følte med henne. (Herregud, nå hørtes jeg sikkert creepy ut ) Du, jeg har hatt samme reaksjon pga hun har så sterkt ansikt. Nydelig farge til deg, den sto virkelig godt til øyne dine. Og for en øyenfarge, ikke minst! Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 14. oktober 2012 #1024 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hurtig sotning i svart/grå. En av mine yndlingskombinasjoner. Likte sminken din bedre i dag Men synst fremdeles den sorte eyelineren er litt for "hard" for deg, og lurer veldig på hvordan det hadde blitt med en mørk tynn skygge under vippekanten istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1025 Del Skrevet 14. oktober 2012 Likte sminken din bedre i dag Men synst fremdeles den sorte eyelineren er litt for "hard" for deg, og lurer veldig på hvordan det hadde blitt med en mørk tynn skygge under vippekanten istedenfor. Takk. Jeg har prøvd det også, og synes det blir bare kjedelig. Jeg må ha rockchiclooken, særlig når jeg soter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1026 Del Skrevet 14. oktober 2012 Den her skal jeg prøve ut i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 14. oktober 2012 #1027 Del Skrevet 14. oktober 2012 Takk. Jeg har prøvd det også, og synes det blir bare kjedelig. Jeg må ha rockchiclooken, særlig når jeg soter. Men det går jo ann å sote øynene og få en rocka look uten å bruke eyeliner på våtkanten. Jeg har små øyne, så jeg bruker hvit kajal på våtkanten for å få større øyne og et åpnere blikk. Men jeg kan jo alikevel sote øynene.. som feks dette (sorry lite bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1028 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Men det går jo ann å sote øynene og få en rocka look uten å bruke eyeliner på våtkanten. Jeg har små øyne, så jeg bruker hvit kajal på våtkanten for å få større øyne og et åpnere blikk. Men jeg kan jo alikevel sote øynene.. som feks dette (sorry lite bilde) Ja, det kan du. Dog synes jeg ikke de der øyebrynene passer deg så godt, det ble veldig hardt mot hårfargen din. Endret 14. oktober 2012 av Gjest 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 14. oktober 2012 #1029 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg tror jeg har ganske små trekk i forhold til ansiktet. Liten nese og munn, små øyne og veldig brede og kraftige kinnben. Øynene ser forholdsvis normale ut i forhold til resten, siden alt er smått. Tror dere jeg da burde prøve å forstørre øynene eller å regne dem som tettsittende? Æsj, er ikke lett når man er for pinglete til å legge ut bilder. Stort pluss til alle som tør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GetOverIt Skrevet 14. oktober 2012 #1030 Del Skrevet 14. oktober 2012 Ja, det kan du. Dog synes jeg ikke de der øyebrynene passer deg så godt, det ble veldig hardt mot hårfargen din. Jeg synes dine øyenbryn er altfor lyse og ikke passer den mørke hårfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 14. oktober 2012 #1031 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er helt greit med konstruktiv kritikk, men da får man skrive det konstruktivt også, og ikke surt og angripende som mange her har gjort. Bare så det er sagt. pingeline; jeg ville sminket øynene som små, jeg synes det er superfint når øynene kommer mer fram ift resten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1032 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg tror jeg har ganske små trekk i forhold til ansiktet. Liten nese og munn, små øyne og veldig brede og kraftige kinnben. Øynene ser forholdsvis normale ut i forhold til resten, siden alt er smått. Tror dere jeg da burde prøve å forstørre øynene eller å regne dem som tettsittende? Æsj, er ikke lett når man er for pinglete til å legge ut bilder. Stort pluss til alle som tør det! Du høres ut som at du ligner søtnosen Magi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1033 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg synes dine øyenbryn er altfor lyse og ikke passer den mørke hårfargen. Du, jeg jobber med en teknikk for å få dem til å se naturlig mørkere ut og ikke påtegnet. Det skal bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 14. oktober 2012 #1034 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hurtig sotning i svart/grå. En av mine yndlingskombinasjoner. Nydelig! Jeg er ikke enig i at det blir for hardt med den sorte eyelineren. Jeg ser med en gang hvor du hører hjemme "stilmessig-sett" og du er så lys at du sikkert blir veldig "myk" i trekkene hvis du ikke bruker noe til å bryte det litt opp. Am I right? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1035 Del Skrevet 14. oktober 2012 Nydelig! Jeg er ikke enig i at det blir for hardt med den sorte eyelineren. Jeg ser med en gang hvor du hører hjemme "stilmessig-sett" og du er så lys at du sikkert blir veldig "myk" i trekkene hvis du ikke bruker noe til å bryte det litt opp. Am I right? Stemmer. Jeg liker kontraster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. oktober 2012 #1036 Del Skrevet 14. oktober 2012 Mine Bedhead Cosmetics øyeskygger, har alle utenom Velvet. Den finner jeg ingensteder. disse var utrolig fine!! hvis jeg noen gang, av en eller annen snodig grunn, skulle bli bedt til Grenlandstuppa, så veit jeg hva jeg skal ha med som vertinnegave ihvertfall ! det hadde vært lærerrikt og artig å sett hva hun hadde klart å få ut av disse skyggene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 14. oktober 2012 #1037 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Sitat slettet. Mod. Det fikk jeg faktisk ikke med meg en gang. Men for å svare på det - jeg er helt enig, og jeg har heller ikke platinablondt hår lenger.. så det ser litt mer naturlig ut nå (brynene mine er forresten ikke sminket i det hele tatt) Endret 14. oktober 2012 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 14. oktober 2012 #1038 Del Skrevet 14. oktober 2012 Tråden er ryddet og vil bli stengt neste gang den må ryddes for persondebatt. Mvh Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 14. oktober 2012 #1039 Del Skrevet 14. oktober 2012 disse var utrolig fine!! hvis jeg noen gang, av en eller annen snodig grunn, skulle bli bedt til Grenlandstuppa, så veit jeg hva jeg skal ha med som vertinnegave ihvertfall ! det hadde vært lærerrikt og artig å sett hva hun hadde klart å få ut av disse skyggene... Jeg hadde tatt dem i mot med åpne armer;) Nydlige farger. Selv er jeg veldig glad i Coastal Scents palettene, for da får man så mange farger for en ok pris som har veldig grei pigmentering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #1040 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Fjernet pga ikke min link. Endret 14. oktober 2012 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå