Gjest "gjest" Skrevet 9. oktober 2012 #961 Del Skrevet 9. oktober 2012 Og "gjest", hvorfor fjerner du alltid bildene dine så fort? Linken lå ute i hele går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 9. oktober 2012 #962 Del Skrevet 9. oktober 2012 Linken lå ute i hele går. Haha, æsj, kanskje jeg burde sjekke innom litt oftere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. oktober 2012 #963 Del Skrevet 9. oktober 2012 Bleh, blir nesten litt nedstemt av å se på alle dere flinke her inne. :gjeiper: Ikke bare er dere flinke, men dere klarer å sminke dere etter hodefasong og øyefasong også. Jeg har gitt helt opp ,for jeg har en merkelig øyeform som bare blir styggere og styggere når jeg sminker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 9. oktober 2012 #964 Del Skrevet 9. oktober 2012 Bleh, blir nesten litt nedstemt av å se på alle dere flinke her inne. :gjeiper: Ikke bare er dere flinke, men dere klarer å sminke dere etter hodefasong og øyefasong også. Jeg har gitt helt opp ,for jeg har en merkelig øyeform som bare blir styggere og styggere når jeg sminker meg. Kjenner meg igjen i dette! Uten at jeg overdriver I tillegg til kjempekorte og ujevne vipper! Men etter et bilde av "gjest" igår ble jeg inspirert til å øve mye mer på det å legge sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. oktober 2012 #965 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjenner meg igjen i dette! Uten at jeg overdriver I tillegg til kjempekorte og ujevne vipper! Men etter et bilde av "gjest" igår ble jeg inspirert til å øve mye mer på det å legge sminke! Hehe. Jeg har prøvd alt, og jeg er flink på å legge sminke. Klarer utmerket fint å sminke alle andre, og jeg klarer å legge fin sminke på meg også. Greia er at jeg bare ser rår ut etterpå selvom sminken er pent lagt. Det er irriterende. Jeg har prøvd alle sminkeformer jeg vet om, men alle får det til å se ut som øya mine går til hver sin side og jeg får merkelig øyefasong. Nå har jeg bare gitt opp og innsett at det ikke er en dritt jeg får gjort og at jeg bare får se ufeminin ut. Bleh. Vippene mine er også helt herpa og tar jeg på mascara kommer den rare formen på øya mine fram igjen. Håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 9. oktober 2012 #966 Del Skrevet 9. oktober 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 10. oktober 2012 #967 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg orket visst aldri å lage den oppskriften merker jeg. Men kanskje en annen gang. I natt endte jeg opp med å eksperimentere litt med røde lepper og nøytrale øyne. Det var lenge siden jeg hadde prøvd røde lepper, og egentlig syns jeg det er litt for voldsomt til meg, men måtte prøve. Så da ble det seendes slik ut. (Tatt med mobilkamera midt på natten, så ble litt kornete) Syns det ble litt kult, men tror ikke dette er noe jeg tørr å gå med ofte:P Fy steike, fikk litt hakeslepp her. Det der var dødsrått! Nydelig er du, og tydeligvis veldig stødig på hånda! Ser ut som en moviestar. Marilyn ain't got nothin' on you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2012 #968 Del Skrevet 10. oktober 2012 Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 10. oktober 2012 #969 Del Skrevet 10. oktober 2012 Fy steike, fikk litt hakeslepp her. Det der var dødsrått! Nydelig er du, og tydeligvis veldig stødig på hånda! Ser ut som en moviestar. Marilyn ain't got nothin' on you! Takk! =D Jeg er faktisk skikkelig skjelven i henda, men får det merkelig nok til likevel=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 11. oktober 2012 #970 Del Skrevet 11. oktober 2012 Følge med. Er veldig nysgjerrig på Anon kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #971 Del Skrevet 11. oktober 2012 Shit, det var creepy.. Du ligna skikkelig på MEG Anonym poster: 89e28466750bc3407572213fc3db1ed2 Få se, få se! Anonym poster: 2c81b643af2d56291fc73942079a14ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #972 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) fjernet Nøytral dagsminke i rosatoner. Endret 13. oktober 2012 av Gjest 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #973 Del Skrevet 12. oktober 2012 Mine Bedhead Cosmetics øyeskygger, har alle utenom Velvet. Den finner jeg ingensteder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 12. oktober 2012 #974 Del Skrevet 12. oktober 2012 Nøytral dagsminke i rosatoner. Kjempefin! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 12. oktober 2012 #975 Del Skrevet 12. oktober 2012 Vi burde ikke spore av tråden, så slenger inn et bilde av party-makeup'en jeg hadde forrige helg jeg. (Dårlig iphone bilde) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 12. oktober 2012 #976 Del Skrevet 12. oktober 2012 Nøytral dagsminke i rosatoner. Jeg synes at rougen ble litt vel hard i fargen og i kantene og at den kanskje var lagt litt langt ned på kinnbeinene? Nå har nok vi veldig forskjellig smak hva gjelder sminke da, så kanskje det er meningen at det skal være sånn. Mine Bedhead Cosmetics øyeskygger, har alle utenom Velvet. Den finner jeg ingensteder. Er de gode? Dyre? Vi burde ikke spore av tråden, så slenger inn et bilde av party-makeup'en jeg hadde forrige helg jeg. (Dårlig iphone bilde) Synes det alt i alt så veldig fint ut Men jeg synes øyenbrynene ble alt for harde og tykke. Ble liksom veldig påtegnet. Jeg er glad i kraftige bryn altså, men da av den typen som ser mer ekte ut. Men ellers så det fint ut, det lille inntrykket man fikk fra bildet. (Håper folk synes konstruktiv kritikk er OK, forresten?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 12. oktober 2012 #977 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg synes at rougen ble litt vel hard i fargen og i kantene og at den kanskje var lagt litt langt ned på kinnbeinene? Nå har nok vi veldig forskjellig smak hva gjelder sminke da, så kanskje det er meningen at det skal være sånn. Er de gode? Dyre? Synes det alt i alt så veldig fint ut Men jeg synes øyenbrynene ble alt for harde og tykke. Ble liksom veldig påtegnet. Jeg er glad i kraftige bryn altså, men da av den typen som ser mer ekte ut. Men ellers så det fint ut, det lille inntrykket man fikk fra bildet. (Håper folk synes konstruktiv kritikk er OK, forresten?) Jeg liker brynene mine sånn jeg, for jeg får de ikke mer "naturlig" siden de er helt feil i forhold til hverande. Vokser lite hår ut der jeg vil også, så jeg vurderer å tatovere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betyah Skrevet 12. oktober 2012 #978 Del Skrevet 12. oktober 2012 Parabenfritt, så slipper jeg å få stygge arr, der mine vakre bryster nå er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 13. oktober 2012 #979 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tråden er ryddet for personangrep. Mvh Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeline Skrevet 13. oktober 2012 #980 Del Skrevet 13. oktober 2012 Nøytral dagsminke i rosatoner. Jeg misunner deg den huden din, altså! Har du brukt mye sminke, eller er det helt naturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå