Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Ganske sikker på at det heter felt tip eyeliner på engelsk. Selv har jeg Lancome Artliner som er veldig fin for meg, men tuppen er myk, så med denne må man helst være litt stø på hånda, Er du ikke det ville jeg valgt dem som ser ut som en litt tykk tusj. Her har jeg ikke noe å anbefale, for jeg husker ikke navnet på den jeg hadde, men tuppen så slik ut:

CIMG3389new-450x450.jpg

men hvordan får du til den linjen du har under øyet? Det der ut som du harlagt noe i helt innerst med øyenvippene. Eller er det bare mascara?

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grenlandstuppa

men hvordan får du til den linjen du har under øyet? Det der ut som du harlagt noe i helt innerst med øyenvippene. Eller er det bare mascara?

Har brukt den lyse hudfargede øyeskyggen under øyet, også har jeg brukt en liten vinklet kost til å påføre den lyseste av de to gråbrune skyggene helt oppatt øyevippene fra midten av øyet og ut, så duser jeg det litt med en blendekost =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

oooooh nice one O__o !

muligens litt for mye farge på bryn for min smak- men øyet ditt var ihvertfall

fantastisk på alle mulige måter :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooooh nice one O__o !

muligens litt for mye farge på bryn for min smak- men øyet ditt var ihvertfall

fantastisk på alle mulige måter :blomst:

:hug:

Brynnene ser mer kantete ut her enn hva de er in real life Oo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solmåne

post-41803-0-24448100-1349627675_thumb.j

Prøvde meg med litt markant sminke idag. Tror ikke det er noe jeg ville gått med til hverdags. Det går ikke an å se hvordan leppefargen egentlig er, men den er skikkelig KNALL rød!

Har begynte å jobbe litt mer med brynene i det siste, og jeg øver meg også på å legge eyeliner. Den ble ikke helt jevn her. Men øvelse gjør mester.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Har begynte å jobbe litt mer med brynene i det siste, og jeg øver meg også på å legge eyeliner. Den ble ikke helt jevn her. Men øvelse gjør mester.

Kjempefin. Sånn kan du så absolutt gå og den røde lebestiften er perfekt til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra og veldig pent, men øyenbryna er altfor mørke og markerte. Hvilken farge har du på håret? Jeg har helt svart hår og svarte øyenbrynshår, og til og med da er det ikke pent med så mørk farge i bryna. Men ellers var det råstilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig bra og veldig pent, men øyenbryna er altfor mørke og markerte. Hvilken farge har du på håret? Jeg har helt svart hår og svarte øyenbrynshår, og til og med da er det ikke pent med så mørk farge i bryna. Men ellers var det råstilig.

De er mørke brune.

Jeg har sort, rødt og lilla hår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke akkurat dette dagens, rett og slett fordi jeg ikke har hatt kameratilgang på ei stund, men en ensom lørdagskveld for et par uker siden øvde jeg på smokey eyes og så slik ut.

Anonym poster: 2c81b643af2d56291fc73942079a14ad

post-37809-0-97980300-1349708834_thumb.p

post-37809-0-51834900-1349708843_thumb.p

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

564185_10150662674896837_632356836_9710117_1666903620_n.jpg

Blåmandag

" Blåmandagslooken " min.

Siden det regner og er kaldt i dag :|

(Kom på at jeg alt har knipset bilde av dagens look tidligere.

Så jeg jukser litt og reposter 0=) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...