AnonymBruker Skrevet 28. september 2012 #921 Del Skrevet 28. september 2012 Ganske sikker på at det heter felt tip eyeliner på engelsk. Selv har jeg Lancome Artliner som er veldig fin for meg, men tuppen er myk, så med denne må man helst være litt stø på hånda, Er du ikke det ville jeg valgt dem som ser ut som en litt tykk tusj. Her har jeg ikke noe å anbefale, for jeg husker ikke navnet på den jeg hadde, men tuppen så slik ut: men hvordan får du til den linjen du har under øyet? Det der ut som du harlagt noe i helt innerst med øyenvippene. Eller er det bare mascara? Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 28. september 2012 #922 Del Skrevet 28. september 2012 men hvordan får du til den linjen du har under øyet? Det der ut som du harlagt noe i helt innerst med øyenvippene. Eller er det bare mascara? Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Har brukt den lyse hudfargede øyeskyggen under øyet, også har jeg brukt en liten vinklet kost til å påføre den lyseste av de to gråbrune skyggene helt oppatt øyevippene fra midten av øyet og ut, så duser jeg det litt med en blendekost =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. september 2012 #923 Del Skrevet 29. september 2012 wonders? er det deg på det siste bildet der!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 29. september 2012 #924 Del Skrevet 29. september 2012 wonders? er det deg på det siste bildet der!?! Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 2. oktober 2012 #925 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Fjernet. Bare øyesminke og lebestift. Endret 6. oktober 2012 av "gjest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. oktober 2012 #926 Del Skrevet 6. oktober 2012 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. oktober 2012 #927 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du er en sinnsyk inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 6. oktober 2012 #928 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nydelig! Elsker fargene du har brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. oktober 2012 #929 Del Skrevet 6. oktober 2012 Du er en sinnsyk inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. oktober 2012 #930 Del Skrevet 6. oktober 2012 Værså god lkære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. oktober 2012 #931 Del Skrevet 6. oktober 2012 oooooh nice one O__o ! muligens litt for mye farge på bryn for min smak- men øyet ditt var ihvertfall fantastisk på alle mulige måter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. oktober 2012 #932 Del Skrevet 6. oktober 2012 Nydelig! Elsker fargene du har brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 6. oktober 2012 #933 Del Skrevet 6. oktober 2012 oooooh nice one O__o ! muligens litt for mye farge på bryn for min smak- men øyet ditt var ihvertfall fantastisk på alle mulige måter Brynnene ser mer kantete ut her enn hva de er in real life Oo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 7. oktober 2012 #934 Del Skrevet 7. oktober 2012 Prøvde meg med litt markant sminke idag. Tror ikke det er noe jeg ville gått med til hverdags. Det går ikke an å se hvordan leppefargen egentlig er, men den er skikkelig KNALL rød! Har begynte å jobbe litt mer med brynene i det siste, og jeg øver meg også på å legge eyeliner. Den ble ikke helt jevn her. Men øvelse gjør mester. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. oktober 2012 #935 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har begynte å jobbe litt mer med brynene i det siste, og jeg øver meg også på å legge eyeliner. Den ble ikke helt jevn her. Men øvelse gjør mester. Kjempefin. Sånn kan du så absolutt gå og den røde lebestiften er perfekt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #936 Del Skrevet 8. oktober 2012 Veldig bra og veldig pent, men øyenbryna er altfor mørke og markerte. Hvilken farge har du på håret? Jeg har helt svart hår og svarte øyenbrynshår, og til og med da er det ikke pent med så mørk farge i bryna. Men ellers var det råstilig. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 8. oktober 2012 #937 Del Skrevet 8. oktober 2012 Veldig bra og veldig pent, men øyenbryna er altfor mørke og markerte. Hvilken farge har du på håret? Jeg har helt svart hår og svarte øyenbrynshår, og til og med da er det ikke pent med så mørk farge i bryna. Men ellers var det råstilig. Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905 De er mørke brune. Jeg har sort, rødt og lilla hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. oktober 2012 #938 Del Skrevet 8. oktober 2012 De er mørke brune. Jeg har sort, rødt og lilla hår. Tror pinadø du kan det der med øyebryn, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #939 Del Skrevet 8. oktober 2012 Nå er ikke akkurat dette dagens, rett og slett fordi jeg ikke har hatt kameratilgang på ei stund, men en ensom lørdagskveld for et par uker siden øvde jeg på smokey eyes og så slik ut. Anonym poster: 2c81b643af2d56291fc73942079a14ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 8. oktober 2012 #940 Del Skrevet 8. oktober 2012 Blåmandag " Blåmandagslooken " min. Siden det regner og er kaldt i dag :| (Kom på at jeg alt har knipset bilde av dagens look tidligere. Så jeg jukser litt og reposter 0=) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå