Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest grenlandstuppa

Vakker! Denne vil jeg gjerne ha oppskrift på!

Anonym poster: 544b730579de5a3881dda05383953463

Da skal du få det=)

Den er egentlig ganske lettvint, så kan ordne en liten oppskrift i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

næææ-æææh, nå ble jeg litt overraska over meg selv her...

vi har ganske så like hårfarge tuppa- pluss at jeg fikk med sånn sminke idag jeg også....

rød skygge dusa ut og svart eyeliner her og der og diverse...

jeg fikk faktisk hele 7 komplimenter for stil i dag! bare på skolen! hehee....

men du har jo en bedre teknikk enn meg da! det skal sies :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

vi har ganske så like hårfarge tuppa- pluss at jeg fikk med sånn sminke idag jeg også....

Du må huske å ta noen bilder til KG da :jepp: Virker som om du har blitt proff på kort tid, hvis man skal gå etter antall komplimenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Hehe så festlig=) Det er alltid gøy med koplimenter når man har gjort seg litt flid. Men er enig med Swarovski, bilde hadde vært noe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Du må huske å ta noen bilder til KG da :jepp: Virker som om du har blitt proff på kort tid, hvis man skal gå etter antall komplimenter :)

Hehe så festlig=) Det er alltid gøy med koplimenter når man har gjort seg litt flid. Men er enig med Swarovski, bilde hadde vært noe;)

nja, har nok ikke blitt så proff akkuratt.... eller flink for den sak skyld..

alle komplimentene kom fra det motsatte kjønn (har startet på høyskole og fått meg en guttegjeng å henge med) og de ser nok ikke akkuratt på teknikken..hehee.. men sminken og stilen gennerelt :)

Skulle gjerne ha hatt bilder, men jeg synes det blir litt "kleint" å ta bilder av seg selv, og desuten så er jeg så elendig dårlig til det..

Jeg venter og jeg venter ( i spenning!!) på alle kostene jeg bestilte, som dere var så snile å hjelpe meg med å finne!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

nja, har nok ikke blitt så proff akkuratt.... eller flink for den sak skyld..

alle komplimentene kom fra det motsatte kjønn (har startet på høyskole og fått meg en guttegjeng å henge med) og de ser nok ikke akkuratt på teknikken..hehee.. men sminken og stilen gennerelt :)

Skulle gjerne ha hatt bilder, men jeg synes det blir litt "kleint" å ta bilder av seg selv, og desuten så er jeg så elendig dårlig til det..

Jeg venter og jeg venter ( i spenning!!) på alle kostene jeg bestilte, som dere var så snile å hjelpe meg med å finne!

Øvelse gjør mester :opplyser:

Ikke for å presse deg altså :fnise:

Og hvis du har bestilt koster fra makeupmekka så tar det ikke mange dagene. Men fra sigma og iherb tar det vel 7-10 dager :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest grenlandstuppa

Da skal du få det=)

Den er egentlig ganske lettvint, så kan ordne en liten oppskrift i morgen.

Jeg orket visst aldri å lage den oppskriften merker jeg. Men kanskje en annen gang. I natt endte jeg opp med å eksperimentere litt med røde lepper og nøytrale øyne. Det var lenge siden jeg hadde prøvd røde lepper, og egentlig syns jeg det er litt for voldsomt til meg, men måtte prøve. Så da ble det seendes slik ut. (Tatt med mobilkamera midt på natten, så ble litt kornete)

229827_10152158869975078_464336044_n.jpg

Syns det ble litt kult, men tror ikke dette er noe jeg tørr å gå med ofte:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg synes nok at det ble litt mye med sååå røde lepper... det ble liksom lepper med en jente- og ikke en jente med lepper... hehee...

jeg er nok ikke den rette til å gi råd til deg akkuratt, men jeg personlig synes nok at det er penere med mindre farge på leppene dine :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

NYDELIG, grenlandstuppa! Sminker øynene mine omtrent slik som du gjør, ganske likt! Og leppene dine er jo helt fantastiske!

Takk=) Det er gjerne sånn jeg sminker øynene til hverdags. Syns det er akkurat passe til øynene=)

jeg synes nok at det ble litt mye med sååå røde lepper... det ble liksom lepper med en jente- og ikke en jente med lepper... hehee...

jeg er nok ikke den rette til å gi råd til deg akkuratt, men jeg personlig synes nok at det er penere med mindre farge på leppene dine :)

Hehe, ja, det er ulempen med fyldige lepper;) Man blir seendes litt snodig ut haha. Er forsåvidt enig med deg, pleier sjeldent ha noe annet enn nøytrale, svak rosa o.l =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hehe, ja, det er ulempen med fyldige lepper;) Man blir seendes litt snodig ut haha. Er forsåvidt enig med deg, pleier sjeldent ha noe annet enn nøytrale, svak rosa o.l =)

nja... jeg synes det er bedre å ha fyldige lepper og fargebegrensninger, fremfor lite lepper uten fargebegrensningsproblemer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

nja... jeg synes det er bedre å ha fyldige lepper og fargebegrensninger, fremfor lite lepper uten fargebegrensningsproblemer :P

Vet ikke helt, men er det ikke gjerne sånn da, at man vil ha det motsatte av det man har? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har virkelig flotte lepper, grenlandstuppa. :) Veldig uvanlig å ha SÅ fyldige når de er naturlige(ser hvert fall naturlige ut), men gud hvor fint det er!

Anonym poster: 920f24e6eed2bbe37d501b60a1e8dfb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest grenlandstuppa

Ja, du har virkelig flotte lepper, grenlandstuppa. :) Veldig uvanlig å ha SÅ fyldige når de er naturlige(ser hvert fall naturlige ut), men gud hvor fint det er!

Anonym poster: 920f24e6eed2bbe37d501b60a1e8dfb7

Oi, TAKK skal du ha =D Denne skal jeg prøve å ta til meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket visst aldri å lage den oppskriften merker jeg. Men kanskje en annen gang. I natt endte jeg opp med å eksperimentere litt med røde lepper og nøytrale øyne. Det var lenge siden jeg hadde prøvd røde lepper, og egentlig syns jeg det er litt for voldsomt til meg, men måtte prøve. Så da ble det seendes slik ut. (Tatt med mobilkamera midt på natten, så ble litt kornete)

229827_10152158869975078_464336044_n.jpg

Syns det ble litt kult, men tror ikke dette er noe jeg tørr å gå med ofte:P

Hvilken øyenskygge bruker du her? Legger du en lys over hele lokket og så en litt mørkere i globallinjen? Jeg får aldri det der til.. Og ikke får jeg til å lage sånn vipp heller..

Anonym poster: fdafbfe712cfeefa3d8d21fd7d9fe905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Hvilken øyenskygge bruker du her? Legger du en lys over hele lokket og så en litt mørkere i globallinjen? Jeg får aldri det der til.. Og ikke får jeg til å lage sånn vipp heller..

Jeg bruker original paletten til Coastal scents. Bruker den lyseste hudfargede på hele lokket, for så å ta en lys gråbrun i globalen som jeg duser ut i en vipp i enden, samtidig som jeg duser den halvveis inn på lokket fra yttersiden. Så tar jeg en litt mørkere gråbrun i en tynnere stripe i globalen, før jeg avslutter med en lys shimmerskygge på lokket der den hudfargede øyeskyggen er for at det skal holde seg lyst nok. Har du prøvd eyeliner med filttupp? Jeg syns hvertfall det er lettest å lage vipp med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker original paletten til Coastal scents. Bruker den lyseste hudfargede på hele lokket, for så å ta en lys gråbrun i globalen som jeg duser ut i en vipp i enden, samtidig som jeg duser den halvveis inn på lokket fra yttersiden. Så tar jeg en litt mørkere gråbrun i en tynnere stripe i globalen, før jeg avslutter med en lys shimmerskygge på lokket der den hudfargede øyeskyggen er for at det skal holde seg lyst nok. Har du prøvd eyeliner med filttupp? Jeg syns hvertfall det er lettest å lage vipp med det.

Kan du anbefale en med filttupp? Har du peiling på hva det heter på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grenlandstuppa

Kan du anbefale en med filttupp? Har du peiling på hva det heter på engelsk?

Ganske sikker på at det heter felt tip eyeliner på engelsk. Selv har jeg Lancome Artliner som er veldig fin for meg, men tuppen er myk, så med denne må man helst være litt stø på hånda, Er du ikke det ville jeg valgt dem som ser ut som en litt tykk tusj. Her har jeg ikke noe å anbefale, for jeg husker ikke navnet på den jeg hadde, men tuppen så slik ut:

CIMG3389new-450x450.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...