Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #881 Del Skrevet 14. september 2012 Værsågod : http://www.makeupmek...yenskygger.html tusen takk hunter!! og tusen takk til deg også swarovski! Jeg blir helt rørt av hvor behjelplige dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 14. september 2012 #882 Del Skrevet 14. september 2012 tusen takk hunter!! og tusen takk til deg også swarovski! Jeg blir helt rørt av hvor behjelplige dere er! Ikke noe problem. Det er jo det forumet er til for. Dele meninger og erfaringer om alt mulig Lykke til i jakten og gleden med å eksperimentere med gode koster og sminke Og btw, jeg er også meget imponert over hvor flink grenlandstuppa er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #883 Del Skrevet 14. september 2012 Ikke noe problem. Det er jo det forumet er til for. Dele meninger og erfaringer om alt mulig Lykke til i jakten og gleden med å eksperimentere med gode koster og sminke Og btw, jeg er også meget imponert over hvor flink grenlandstuppa er. ja, det er sant det men jeg blir bare så imponert over at faktisk det finnes så mange behjelpelige mennesker... ihvertfall når man en gang ikke kjenner hverandre særlig godt! siden sist melding jeg skrev i denne tråden, så har jeg tatt meg en tur ut å hamstra øyenskygger og diverse... og så gikk jeg amokk på nettet og kjøpte koster nok til å sminke halve verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #884 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) . Endret 14. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 14. september 2012 #885 Del Skrevet 14. september 2012 ja, det er sant det men jeg blir bare så imponert over at faktisk det finnes så mange behjelpelige mennesker... ihvertfall når man en gang ikke kjenner hverandre særlig godt! siden sist melding jeg skrev i denne tråden, så har jeg tatt meg en tur ut å hamstra øyenskygger og diverse... og så gikk jeg amokk på nettet og kjøpte koster nok til å sminke halve verden Vi er kanskje litt vel utenfor tema nå,... men hva har du kjøpt? Og så gleder jeg meg til å se resultatene av alle kjøpene, og litt øving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 14. september 2012 #886 Del Skrevet 14. september 2012 Litt OT, men håper det går greit. Jeg trenger en foundation (lett, blir fort kakete og fælt på min hud) og en conceler. Noen tips? Her er mine krav - Lett, vil ha det natulig og føle at jeg ikke har på noe - Har litt kviser, så må ha litt dekkevne og ikke gjøre kvisene verre - Vil ha det flytende, ikke foundation i pudderform, altså. - Vil ha et bra merke som er bra for huden, helst kunne kjøpes på taxfree, skal der rett over helgen nemlig. Tips til merker? Trenger ikke nødvendigvis hvilken foundation innen et merke, men fint å vite iallefall hva slags merke jeg bør gå for. Takk for ALL hjelp, jeg er litt lost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #887 Del Skrevet 14. september 2012 Vi er kanskje litt vel utenfor tema nå,... men hva har du kjøpt? Og så gleder jeg meg til å se resultatene av alle kjøpene, og litt øving nja, mulig det er off topic- det må nesten hunterlady avgjøre. Men jeg synes ihvertfall tips og sminkehjelping bør inngå i denne tråden Her er noe av det jeg kjøpte: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 14. september 2012 #888 Del Skrevet 14. september 2012 noz: Er du fornøyd med base fra loreal? Om du har prøvd den enda da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #889 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) noz: Er du fornøyd med base fra loreal? Om du har prøvd den enda da har ikke prøvd den enda... egentlig så vet jeg ikke helt hva jeg skal med base Endret 14. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 14. september 2012 #890 Del Skrevet 14. september 2012 Ja, hva bruker man egentlig base til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #891 Del Skrevet 14. september 2012 Ja, hva bruker man egentlig base til? for et jevnere og finere resultat Den skal visstnok sitte bedre og lenger også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 14. september 2012 #892 Del Skrevet 14. september 2012 for et jevnere og finere resultat Den skal visstnok sitte bedre og lenger også! I fare for å virke dum her, men bruker man det på øyelokkene eller på huden i ansiktet generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2012 #893 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) I fare for å virke dum her, men bruker man det på øyelokkene eller på huden i ansiktet generelt? det er mange som ikke vet dette her kaffemor, så du trenger ikke føle deg dum! Det finnes mange ulike baser- enten for å matte ned huden, ta bort irriterende rødheter, eller for det jeg nevnte i stad....... og så finnes det ulike baser for at mascaraen ikke skal drysse, en som er ment under øyenskyggen, og en for å ha under fondationen. det finnes ting for at leppestiften skal sitte bedre også- så det bør vel også kalles en base/primer? Endret 15. september 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 14. september 2012 #894 Del Skrevet 14. september 2012 Kan ta et bilde i løpet av helgen og poste hva jeg bruker de forskjellige basene til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 14. september 2012 #895 Del Skrevet 14. september 2012 Og btw, jeg er også meget imponert over hvor flink grenlandstuppa er. Så koselig å høre(lese) =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 15. september 2012 #896 Del Skrevet 15. september 2012 Eg er nok eit OT-troll no, men er det nokon som har tips til eit produkt som skjuler kviser og andre raude flekkar (i tillegg til foundation)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 15. september 2012 #897 Del Skrevet 15. september 2012 det er mange som ikke vet dette her kaffemor, så du trenger ikke føle deg dum! Det finnes mange ulike baser- enten for å matte ned huden, ta bort irriterende rødheter, eller for det jeg nevnte i stad....... og så finnes det ulike baser for at mascaraen ikke skal drysse, en som er ment under øyenskyggen, og en for å ha under fondationen. det finnes ting for at leppestiften skal sitte bedre også- så det bt vel også kalles en base/primer? Da lærte jeg noe nytt i dag også! Takk for forklaring Noz Kan ta et bilde i løpet av helgen og poste hva jeg bruker de forskjellige basene til. Jaa det hadde vært strålende! Mulig jeg må ut å kjøpe base i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 17. september 2012 #898 Del Skrevet 17. september 2012 Dagens sminke ble litt hard gitt=) Jeg vet at mange syns svart på våtkanten er fyfy, men syns at jeg har store nok øyne til at det fungerer for meg, samt at jeg føler at man må ramme inn øynene med svart når man bruker så mye rødt for å ikke se syk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 17. september 2012 #899 Del Skrevet 17. september 2012 Eg er nok eit OT-troll no, men er det nokon som har tips til eit produkt som skjuler kviser og andre raude flekkar (i tillegg til foundation)? til røde områder ville jeg kjøpt en grønn concealer. ELF har en rimelig med 4 farger som funker helt greit. Men til kviser er jeg ikke helt sikker, da min til det er fra Australia... Ikke er den superbra heller:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2012 #900 Del Skrevet 17. september 2012 Dagens sminke ble litt hard gitt=) Jeg vet at mange syns svart på våtkanten er fyfy, men syns at jeg har store nok øyne til at det fungerer for meg, samt at jeg føler at man må ramme inn øynene med svart når man bruker så mye rødt for å ikke se syk ut. Vakker! Denne vil jeg gjerne ha oppskrift på! Anonym poster: 544b730579de5a3881dda05383953463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå