Stueloff Skrevet 3. september 2012 #841 Del Skrevet 3. september 2012 Haha kult. Jeg kvapp! Har du sett denne? Anonym poster: 544b730579de5a3881dda05383953463 Haha, takk! Er ganske sikker på at jeg har den som favoritt på youtube. Hun er jo helt vanvittig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #842 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg sminker meg egentlig forskjellig fra dag til dag. Noen ganger er det mye sminke og noen ganger ikke noe sminke. Her er et utvalg av litt forskjellig. Har aldri lagt inn bilder via link før, så vet ikke hvordan det blir Gikk ikke ut sånn her da, dette var for morro Du er steikflink. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 4. september 2012 #843 Del Skrevet 4. september 2012 Wow, du er jo helt rå Grenlandstuppa! Kjempeflink, og ikke minst stilig Takk så mye=) Jeg brenner virkelig for sminke, så liker å gjøre meg flid med den=) Om du har en blogg eller skaffer deg en sminkeblogg er jeg helt klart en fast leser allerede.. Så koselig!:D Jeg hadde sminkeblogg en gang i tiden, men fant ut at jeg ikke er interessert i å skrive lange innlegg kun for å vise sminken min, så nå holder jeg kun på med Instagram Grenlandstuppa: Det er veldig sjeldent jeg får se noen så talentfull som du er, det var virkelig en ren glede å se gjennom bildene dine. Håper du blir værende i tråden Ja, nå som jeg vet om tråden skal du ikke se bort i fra at jeg slenger inn noen bilder i ny og ne;) Tusen takk Du er steikflink. Stå på! Takk takk, det er planen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidiheidiheidi Skrevet 4. september 2012 #844 Del Skrevet 4. september 2012 I hverdagen sminker jeg meg slik at det ikke synes , bare ser våken ut.. på fest så blir det mere øyes skygge leppestift ol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2012 #845 Del Skrevet 5. september 2012 Fra spøk til alvor, slik ser jeg egentlig ut ikveld. Jada, med øyevippelimsøl og hele pakka. Fikk det litt travelt her. Bruker du linser? I så fall, hvilke? Utrolig pene øyne Anonym poster: fb9ef0d078ce3c73571044c46dae0715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 5. september 2012 #846 Del Skrevet 5. september 2012 Kan jo dele dagens sminke også=) Denne er mer fargesterk i virkeligheten, men siden jeg kun tar bilder med mobilen når jeg bruker instagram, og denne er fra instagram, så blir jo kvaliteten på bildet deretter: Så kan jeg dele fjordårets halloweensminke, siden jeg syns den ble litt bra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. september 2012 #847 Del Skrevet 5. september 2012 Du er virkelig flink til å sminke deg grenlandstuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. september 2012 #848 Del Skrevet 5. september 2012 Enig, veldig imponerende! Og halloweensminken var jo rett og slett RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 5. september 2012 #849 Del Skrevet 5. september 2012 Du er virkelig flink til å sminke deg grenlandstuppa!! Enig, veldig imponerende! Og halloweensminken var jo rett og slett RÅ! Tusen takk skal dere ha:D jeg brenner veldig for makeup, så det er gøy å høre at andre liker "arbeidet" mitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2012 #850 Del Skrevet 5. september 2012 Tusen takk skal dere ha:D jeg brenner veldig for makeup, så det er gøy å høre at andre liker "arbeidet" mitt:) Du burde bli makeup artist. ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 5. september 2012 #851 Del Skrevet 5. september 2012 Bruker du linser? I så fall, hvilke? Utrolig pene øyne Anonym poster: fb9ef0d078ce3c73571044c46dae0715 Jepp, jeg bruker disse linsene.Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. september 2012 #852 Del Skrevet 6. september 2012 Kan jo dele dagens sminke også=) Denne er mer fargesterk i virkeligheten, men siden jeg kun tar bilder med mobilen når jeg bruker instagram, og denne er fra instagram, så blir jo kvaliteten på bildet deretter: Så kan jeg dele fjordårets halloweensminke, siden jeg syns den ble litt bra: Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 6. september 2012 #853 Del Skrevet 6. september 2012 Du burde bli makeup artist. ^^ Jeg har faktisk vurdert det. Men skole er så dyrt, og så er det vanskelig å tjene bra på det og.. Så egentlig er jeg litt for praktisk av meg til å satse på det Takk "gjest" =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 7. september 2012 #854 Del Skrevet 7. september 2012 Er det positivt? Nei;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. september 2012 #855 Del Skrevet 7. september 2012 Nei;-) Takk skal du ha... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2012 #856 Del Skrevet 9. september 2012 Mange dyktige her, man skulle hatt en sminketråd hvor vi hadde et slags "ukens tema" og så postet opp resultatet hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2012 #857 Del Skrevet 9. september 2012 Nei;-) Jelly hag alert. Jeg ville tatt det som et kompliment KaDust, du er veldig vakker. Anonym poster: 3b0f9e170c26f7be142c23f9878c7357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 11. september 2012 #858 Del Skrevet 11. september 2012 Tråden er ryddet for reklame Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 11. september 2012 #859 Del Skrevet 11. september 2012 Enkel hverdags sminke =) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 11. september 2012 #860 Del Skrevet 11. september 2012 Oooo! Grendlandstuppa; dette var råflott! Kan vi få en trinn- for trinnguide, og navnene på produktene du bruker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå