kaffemor Skrevet 18. august 2012 #821 Del Skrevet 18. august 2012 For de som elsker make-up og sminketips! Hun her har masse videoer og er seriøst helt rå på å sminke seg. Verdt å se dersom du ikke allerede har sett henne. Det der var helt sykt! Ser jo ikke ut som samme person etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 19. august 2012 #822 Del Skrevet 19. august 2012 Ah. Takk. Det er den fineste brune øyeskyggen jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 22. august 2012 #823 Del Skrevet 22. august 2012 Dagens. (Glemte å fjerne sminken som havnet på piercingene før bildet ble tatt, men det ble fjernet innen jeg gikk ut døra.) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #824 Del Skrevet 23. august 2012 Dagens. (Glemte å fjerne sminken som havnet på piercingene før bildet ble tatt, men det ble fjernet innen jeg gikk ut døra.) wow, spesielt Ikke mange som tør å sminke seg sånn! Kan jeg få spørre om du får ekstra mange blikk når du er ute? Anonym poster: 6665e0e216f8233ae3e57e76187d2492 Anonym poster: 6665e0e216f8233ae3e57e76187d2492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2012 #825 Del Skrevet 23. august 2012 Stueloff: Du er så smashings dyktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 23. august 2012 #826 Del Skrevet 23. august 2012 Dere er så fine alle sammen, synd at så mange bilder er blitt fjernet, men dere jeg har sett har alle vært så fine! Dere er så flinke til å sminke dere! Lurer litt på å slenge meg på, men veit ikke om jeg tørr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 23. august 2012 #827 Del Skrevet 23. august 2012 Dere er så fine alle sammen, synd at så mange bilder er blitt fjernet, men dere jeg har sett har alle vært så fine! Dere er så flinke til å sminke dere! Lurer litt på å slenge meg på, men veit ikke om jeg tørr Do it, do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 23. august 2012 #828 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Dagens. (Glemte å fjerne sminken som havnet på piercingene før bildet ble tatt, men det ble fjernet innen jeg gikk ut døra.) Litt personlige spørsmål, men jeg stiller de likevel, så får du se selv om du har lyst å svare eller ikke. Hvorfor sminker du deg slik? Er det fordi du ønsker å skille deg ut eller er det fordi du selv synes det er fint? Og siden du varierer look så ofte, er det fordi du kjeder deg raskt eller fordi du ikke helt har funnet stilen din ennå? Du er uten tvil flink med sminke, men jeg blir bare veldig nysgjerrig etter å ha sett mange bilder av deg der alle er med ulikt utseendet.. Endret 23. august 2012 av HunterLady 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 24. august 2012 #829 Del Skrevet 24. august 2012 wow, spesielt Ikke mange som tør å sminke seg sånn! Kan jeg få spørre om du får ekstra mange blikk når du er ute? Anonym poster: 6665e0e216f8233ae3e57e76187d2492 Anonym poster: 6665e0e216f8233ae3e57e76187d2492 Takk! Får endel blikk ja Stueloff: Du er så smashings dyktig. Takk! Litt personlige spørsmål, men jeg stiller de likevel, så får du se selv om du har lyst å svare eller ikke. Hvorfor sminker du deg slik? Er det fordi du ønsker å skille deg ut eller er det fordi du selv synes det er fint? Og siden du varierer look så ofte, er det fordi du kjeder deg raskt eller fordi du ikke helt har funnet stilen din ennå? Du er uten tvil flink med sminke, men jeg blir bare veldig nysgjerrig etter å ha sett mange bilder av deg der alle er med ulikt utseendet.. Jeg er glad i å eksperimentere, som regel ender det i søppel, men de gangene jeg synes det blir bra så bruker jeg det, så jeg antar svaret er at jeg synes det ser bra ut. Det finnes så mange nydelige stiler i verden at jeg orker ikke tanken på å velge én. Hvis jeg føler meg gotisk en dag, så kler jeg meg deretter, og føler jeg for å kle meg i en pinup-kjole og kline på litt rød leppestift dagen etter så gjør jeg det. Jeg pleier ikke å gå inn for å skille meg ut, men min oppfatning av hva som er pent er ofte noe annet enn andres. Håper det var oppklarende 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 24. august 2012 #830 Del Skrevet 24. august 2012 Do it, do it! Da skal jeg nok prøve meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmmarielle Skrevet 24. august 2012 #831 Del Skrevet 24. august 2012 Stueloff, du er en fantastisk fargerik person, og selv om jeg aldri hadde kledd en del av måten du sminker deg på, så er du en inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 24. august 2012 #832 Del Skrevet 24. august 2012 Dagens. Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 24. august 2012 #833 Del Skrevet 24. august 2012 Da skal jeg nok prøve meg Gleder meg til å se! Stueloff, du er en fantastisk fargerik person, og selv om jeg aldri hadde kledd en del av måten du sminker deg på, så er du en inspirasjon Det var ordentlig fint å høre! Takk Nydelig! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 3. september 2012 #834 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Inspirert av denne tråden Endret 3. september 2012 av Stueloff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 3. september 2012 #835 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg sminker meg egentlig forskjellig fra dag til dag. Noen ganger er det mye sminke og noen ganger ikke noe sminke. Her er et utvalg av litt forskjellig. Har aldri lagt inn bilder via link før, så vet ikke hvordan det blir Gikk ikke ut sånn her da, dette var for morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 3. september 2012 #836 Del Skrevet 3. september 2012 Wow, du er jo helt rå Grenlandstuppa! Kjempeflink, og ikke minst stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 3. september 2012 #837 Del Skrevet 3. september 2012 Inspirert av denne tråden Gikk du ut sånn blant folk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 3. september 2012 #838 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg sminker meg egentlig forskjellig fra dag til dag. Noen ganger er det mye sminke og noen ganger ikke noe sminke. Her er et utvalg av litt forskjellig. Har aldri lagt inn bilder via link før, så vet ikke hvordan det blir Gikk ikke ut sånn her da, dette var for morro Om du har en blogg eller skaffer deg en sminkeblogg er jeg helt klart en fast leser allerede.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 3. september 2012 #839 Del Skrevet 3. september 2012 Gikk du ut sånn blant folk? Nei, ble bare brått nysgjerrig på hvordan jeg ville se ut i drag. Grenlandstuppa: Det er veldig sjeldent jeg får se noen så talentfull som du er, det var virkelig en ren glede å se gjennom bildene dine. Håper du blir værende i tråden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #840 Del Skrevet 3. september 2012 Inspirert av denne tråden Haha kult. Jeg kvapp! Har du sett denne? Anonym poster: 544b730579de5a3881dda05383953463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå