secret1509 Skrevet 1. august 2012 #801 Del Skrevet 1. august 2012 Elsker sånne tråder Rekkefølge: - Fuktighets krem - Nivea - Smash box primer (grønn) - Foundation - Cliniq - Concealer - glo minerals - Pudder - Cliniq - Mascara - Loreal - Øyenbrynspenn - H&M Om jeg ikke har så god tid, så slenger jeg bare på Bare Minerals foundation matte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 1. august 2012 #802 Del Skrevet 1. august 2012 enkelt og greit! sminker meg slik til både hverdag og fest.. eneste forskjellen er at på fest har jeg litt mørkere øyenskygge. bruker mindre enn fem minutter på dette!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2012 #803 Del Skrevet 5. august 2012 For de som elsker make-up og sminketips! Hun her har masse videoer og er seriøst helt rå på å sminke seg. Verdt å se dersom du ikke allerede har sett henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 5. august 2012 #804 Del Skrevet 5. august 2012 For de som elsker make-up og sminketips! Hun her har masse videoer og er seriøst helt rå på å sminke seg. Verdt å se dersom du ikke allerede har sett henne. Hun er fantastisk! Prøvde å adoptere Marilyn Monroe stilen hennes en gang: Haha! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrsnipa Skrevet 5. august 2012 #805 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg bruker ikke sminke. Kun fuktighetskrem og evnt litt dekkstift hvis jeg har ei kvise. (jeg er kvinne) Iblant bruker jeg litt maskara ved spesielle anledninger. Og hvis fest, litt øyenskygge. wow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 5. august 2012 #806 Del Skrevet 5. august 2012 Hun er fantastisk! Prøvde å adoptere Marilyn Monroe stilen hennes en gang: Haha! Det ble jo kjempebra, bortsett fra at piercingene kanskje ødela selve Monroe-looken. Men make-upen og håret var jo smashing, og du ligna faktisk veldig :D Flink er du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 5. august 2012 #807 Del Skrevet 5. august 2012 Hun er fantastisk! Prøvde å adoptere Marilyn Monroe stilen hennes en gang: Steinfin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesiren Skrevet 5. august 2012 #808 Del Skrevet 5. august 2012 Hun er fantastisk! Prøvde å adoptere Marilyn Monroe stilen hennes en gang: Haha! Wow!! Du har SKILLZ stueloff, skjønte faktisk ikke at det var deg med det første;)" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 5. august 2012 #809 Del Skrevet 5. august 2012 For de som elsker make-up og sminketips! Hun her har masse videoer og er seriøst helt rå på å sminke seg. Verdt å se dersom du ikke allerede har sett henne. Wow, sminken var jo over-the-top, men sykt at hun forandret utseende sitt SÅ mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2012 #810 Del Skrevet 5. august 2012 Her er øynene mine, i sminket og usminket form (ikke samme øye). I speilet ser jeg veldig sminket ut, synes jeg, og ansiktet mitt tåler ikke mye sminke før det blir "tungt" og jeg ser trøtt ut, men på bildet vises det jo ikke annet enn mascara. På bildet ser det ut som at jeg har veldig tunge øyelokk, men de virker ikke så tunge i speilet. Brynene mine virker heller ikke så uryddige IRL som på bildet. Jeg vil gjerne ha tips om farger som kunne kle meg, og alt annet egentlig. Jeg har veldig korte øyelokk, og synes det er vanskelig å følge en you-tube-video, ettersom en med lengre øyelokk vil ha mye større spillerom enn meg. Anonym poster: c6560190eb2493aeeb1cfc598624831a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VanDeKamp Skrevet 5. august 2012 #811 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) *feil tråd* Endret 5. august 2012 av VanDeKamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 5. august 2012 #812 Del Skrevet 5. august 2012 Takk alle! :D Ja, piercingene ødela litt, men det er så pes å ta dem ut og inn, så det får heller bare være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 6. august 2012 #813 Del Skrevet 6. august 2012 Her er øynene mine, i sminket og usminket form (ikke samme øye). I speilet ser jeg veldig sminket ut, synes jeg, og ansiktet mitt tåler ikke mye sminke før det blir "tungt" og jeg ser trøtt ut, men på bildet vises det jo ikke annet enn mascara. På bildet ser det ut som at jeg har veldig tunge øyelokk, men de virker ikke så tunge i speilet. Brynene mine virker heller ikke så uryddige IRL som på bildet. Jeg vil gjerne ha tips om farger som kunne kle meg, og alt annet egentlig. Jeg har veldig korte øyelokk, og synes det er vanskelig å følge en you-tube-video, ettersom en med lengre øyelokk vil ha mye større spillerom enn meg. Anonym poster: c6560190eb2493aeeb1cfc598624831a Hei. Her har Youtube-artistene Michelle Phan og Jessica Harlow laget en kjempenyttig video som omhandler mascara for lange OG korte vipper! Kanskje du kan få noen tips der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 17. august 2012 #814 Del Skrevet 17. august 2012 Når man ikke bruker natten på å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2012 #815 Del Skrevet 18. august 2012 Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2012 #816 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Jeg prøvde en Megan Fox tutorial og ble seende slik ut. Steinbra dagsminke det her. Bilder fjernet. Endret 19. august 2012 av "gjest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 18. august 2012 #817 Del Skrevet 18. august 2012 Nydelig farge på øyenskyggen, "gjest". Den får virkelig frem den flotte øyefargen din. Hvilken er det? Og jeg tror fremdeles du ville blitt dobbelt så snasen hvis du fylte inn øyenbryna dine enda mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. august 2012 #818 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg er så misunnelig på alle som har synlige øyelokk. =( 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 18. august 2012 #819 Del Skrevet 18. august 2012 Nydelig farge på øyenskyggen, "gjest". Den får virkelig frem den flotte øyefargen din. Hvilken er det? Og jeg tror fremdeles du ville blitt dobbelt så snasen hvis du fylte inn øyenbryna dine enda mer Urban Decay Cosmetics: Twice Baked. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 18. august 2012 #820 Del Skrevet 18. august 2012 Urban Decay Cosmetics: Twice Baked. Ah. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå