Gjest Bond Skrevet 30. juni 2012 #781 Del Skrevet 30. juni 2012 Minner på at man selv står ansvarlig for innhodet man legger ut og at man kan ikke regne med at vi kommer og sletter linker senere. Ved å laste opp bilder som vedlegg kan disse slettes senere fra KGs server og det har ingenting å si om noen har sitert innlegget eller ikke. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. juni 2012 #782 Del Skrevet 30. juni 2012 blits i øye men la gå;P Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nyyx Skrevet 27. juli 2012 #783 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Bilde borte Sminker meg veeeldig normalt Endret 28. juli 2012 av Nyx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #784 Del Skrevet 28. juli 2012 (endret) Så "naturlig sminket" som jeg gidder, er ikke helt meg det der, kjenner jeg. Bildet er slettet. Endret 28. juli 2012 av "gjest" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. juli 2012 #785 Del Skrevet 28. juli 2012 Tør ikkje leggje ut bilete av heile fjeset, så vert berre eit auge Utan sminke, som de ser... Er ikkje flink til å sminke meg i det heile tatt, så ender opp med å ikkje gjera det. Men kjenner eg treng litt råd her, og dette var ein tråd med flinke damer, trur eg Korleis bør eg sminke augene? Og ikkje minst, korleis bør eg nappe augebryna? Finnest det nokon form for "mal" eller noko ein kan nappe etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #786 Del Skrevet 28. juli 2012 Du som har brune øyne vil kle absolutt alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #787 Del Skrevet 28. juli 2012 Tør ikkje leggje ut bilete av heile fjeset, så vert berre eit auge Utan sminke, som de ser... Er ikkje flink til å sminke meg i det heile tatt, så ender opp med å ikkje gjera det. Men kjenner eg treng litt råd her, og dette var ein tråd med flinke damer, trur eg Korleis bør eg sminke augene? Og ikkje minst, korleis bør eg nappe augebryna? Finnest det nokon form for "mal" eller noko ein kan nappe etter? Her er et bilde som viser hvor øyenbrynene bør starte, stoppe og hvor "knekken" bør være http://missmakeupjoan.files.wordpress.com/2011/03/eyebrow-design-to-suit-most-faces.jpg En mer utfyllende beskrivelse http://hairremoval.about.com/od/eyebrowshaping/ss/eyebrow-shaping.htm og sminke som ville vært fint til deg Anonym poster: 5fa1cd6de9caf0479d58cace9173a24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 28. juli 2012 #788 Del Skrevet 28. juli 2012 Så "naturlig sminket" som jeg gidder, er ikke helt meg det der, kjenner jeg. Øynene dine altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. juli 2012 #789 Del Skrevet 28. juli 2012 Du som har brune øyne vil kle absolutt alt. Verkeleg? Når eg sminkar augene mine, føler eg at eg ser ut som ein dragqueen eller noko. Skal ingenting til før eg føler det ser for sterkt og hardt ut. Spesielt ved bruk av eyeliner. Her er et bilde som viser hvor øyenbrynene bør starte, stoppe og hvor "knekken" bør være http://missmakeupjoa...-most-faces.jpg En mer utfyllende beskrivelse http://hairremoval.a...row-shaping.htm og sminke som ville vært fint til deg Anonym poster: 5fa1cd6de9caf0479d58cace9173a24b Takk, den "augebryns-guiden" var kjempefin! Trur eg alltid har gjort det feil Har "knekken" min definitivt på feil plass... Og altfor lange bryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #790 Del Skrevet 28. juli 2012 Øynene dine altså. Takk, kjære. Verkeleg? Når eg sminkar augene mine, føler eg at eg ser ut som ein dragqueen eller noko. Skal ingenting til før eg føler det ser for sterkt og hardt ut. Spesielt ved bruk av eyeliner. Vanen det, 7. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. juli 2012 #791 Del Skrevet 28. juli 2012 Vanen det, 7. Kanskje... Synest i alle fall eg ser veldig fort oversminka ut. Har nappa bryna mine no da! Har vanlegvis augebryn herifrå til månen når ikkje eg gjer noko med dei, så det var på tide å ta eit tak. Må vel eigentleg nappe litt kvar dag, i alle fall annakvar dag, men eg gidder jo aldri, så det vert meir annakvar veke... Men det vart ganske fine no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. juli 2012 #792 Del Skrevet 28. juli 2012 Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2012 #793 Del Skrevet 28. juli 2012 Kanskje... Synest i alle fall eg ser veldig fort oversminka ut. Har nappa bryna mine no da! Har vanlegvis augebryn herifrå til månen når ikkje eg gjer noko med dei, så det var på tide å ta eit tak. Må vel eigentleg nappe litt kvar dag, i alle fall annakvar dag, men eg gidder jo aldri, så det vert meir annakvar veke... Men det vart ganske fine no Hva om du bruker brun maskara og eyeliner? Jeg synes ofte det er pent å ha litt eyeliner over de øverste vippene og ingenting under, eventuelt en veldig lett strek under de nederste vippene (ikke på våtbroen). Anonym poster: b679cbbacf5fa57bc967930693cd90c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. juli 2012 #794 Del Skrevet 28. juli 2012 Hva om du bruker brun maskara og eyeliner? Jeg synes ofte det er pent å ha litt eyeliner over de øverste vippene og ingenting under, eventuelt en veldig lett strek under de nederste vippene (ikke på våtbroen). Anonym poster: b679cbbacf5fa57bc967930693cd90c4 Kanskje det? Men trur du ikkje det vert vanskeleg å sminke vippene lysare? Brun eyeliner har eg prøvd, synest ikkje det vert noko stor forskjell. Men eyeliner på våtlinja gjev fort eit hardt preg, ja. Men kor skal streken leggjast elles? Synest det er vanskeleg å leggje utanfor, vert fort berre klint ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 31. juli 2012 #795 Del Skrevet 31. juli 2012 Hei! Jeg heter Stueloff og jeg er en skrekkfilm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 31. juli 2012 #796 Del Skrevet 31. juli 2012 Hei! Jeg heter Stueloff og jeg er en skrekkfilm Gleder meg til å se den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 31. juli 2012 #797 Del Skrevet 31. juli 2012 Fra spøk til alvor, slik ser jeg egentlig ut ikveld. Jada, med øyevippelimsøl og hele pakka. Fikk det litt travelt her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xBeautyCrush Skrevet 1. august 2012 #798 Del Skrevet 1. august 2012 Elsker sminke og det å sminke meg.. Så det gjør jeg hver dag når jeg vet jeg får kjærestebesøk eller skal ut blant folk haha. Rekkefølge: • Fuktighetskrem • Primer, for å få foundationen til å sitte og se bedre ut. • Concealer i stick-form på problemområdene mine • Blender med en flytende concealer • Fit Me foundation eller Garnier BB-cream • Pudder • MAC's Paint Pot (øyeskygge-primer) • Nøytrale skygger på øyelokket, mørkere farger i ytterste øyekrok for dybde. • Svart og brun eye-liner • Maskara • Fyller inn øyenbrynene mine med browpowder og browgel • Solpudder/blush Kommer ikke til å poste et bilde beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #799 Del Skrevet 1. august 2012 Elsker sminke og det å sminke meg.. Så det gjør jeg hver dag når jeg vet jeg får kjærestebesøk eller skal ut blant folk haha. Rekkefølge: • Fuktighetskrem • Primer, for å få foundationen til å sitte og se bedre ut. • Concealer i stick-form på problemområdene mine • Blender med en flytende concealer • Fit Me foundation eller Garnier BB-cream • Pudder • MAC's Paint Pot (øyeskygge-primer) • Nøytrale skygger på øyelokket, mørkere farger i ytterste øyekrok for dybde. • Svart og brun eye-liner • Maskara • Fyller inn øyenbrynene mine med browpowder og browgel • Solpudder/blush Kommer ikke til å poste et bilde beklager Herregud det høres mye ut. Anonym poster: a8b2729bed14abb4746479712013e1fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xBeautyCrush Skrevet 1. august 2012 #800 Del Skrevet 1. august 2012 Herregud det høres mye ut. Anonym poster: a8b2729bed14abb4746479712013e1fd Nå er jeg også over gjennomsnittet opptatt av sminke og produkter, så jeg bruker forskjellige ting for å få den look'en jeg vil ha Jeg kaker det ikke på i det hele tatt, men tar meg tid til at alt ser naturlig ut og bruker produktene veldig sparsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå