Vianne Skrevet 8. juni 2012 #761 Del Skrevet 8. juni 2012 Lura Lotta: Nydelige øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 8. juni 2012 #762 Del Skrevet 8. juni 2012 Idag ble det grønt pga forespørsel fra samboer ^^, Nydelige øyne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 8. juni 2012 #763 Del Skrevet 8. juni 2012 Lura Lotta: Nydelige øyne! Nydelige øyne!! tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 9. juni 2012 #764 Del Skrevet 9. juni 2012 Så stille det er her! Ingen som sminker seg idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #765 Del Skrevet 10. juni 2012 "Naturlig loook" jeg bruker for det meste; brownser(elf), eos, Mineral foundation (elf), loverdose by dielsel, concelar (for det meste elf men noen ganger fra mac// de er like gode men mac er litt dyr) mascara (fra maxfactor + en fra elf) og om jeg gidder bruker jeg øynskygge (farge kommer ann på klærne/stilen for dagen men jeg er veldig glad i denne: http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~67.htm ) orker ikke legge ut bilde her nå.... kan legge ut her i morgen når jeg er sminket til skolen (daffe dag i dag = null sminke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #766 Del Skrevet 11. juni 2012 Idag ble det grønt pga forespørsel fra samboer ^^, Kan du pliiiiiis forklare detaljert hvordan du gjør dette? Jeg har samme form på øynene som deg, men klarer ikke å legge eyeliner og vippe den opp i ytre øyekrok fordi jeg har hooded eyes. Og hvilken type øyeskygger er det du bruker og hvordan legger du den? Hvor høyt opp går du? Kan du anbefale en brunlig og en grålig? Og hva er det du har brukt under øynene? Kajal? :helen: :helen: Lag en sminkevideo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 11. juni 2012 #767 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Kan du pliiiiiis forklare detaljert hvordan du gjør dette? Jeg har samme form på øynene som deg, men klarer ikke å legge eyeliner og vippe den opp i ytre øyekrok fordi jeg har hooded eyes. Og hvilken type øyeskygger er det du bruker og hvordan legger du den? Hvor høyt opp går du? Kan du anbefale en brunlig og en grålig? Og hva er det du har brukt under øynene? Kajal? :helen: :helen: Lag en sminkevideo! Hmm, syns du spør vanskelig nå ! Hehe, når jeg sminker meg så går det på autopilot og jeg tenker egentlig veldig lite over hva jeg driver med. Men neste gang jeg skal sminke meg (kan hende jeg orker imorgen) så skal jeg skrive ned og ta bilder av hva jeg gjør Kan jo legge til at jeg brukte brun eyeliner på undersiden her og sort dipliner over. Dipliner kan jo være litt vanskelig å få fint, men stø hånd og øvelse gjør mester. Det jeg gjør for å få det best mulig og letteste er å strekke huden på øyelokket helt ut så det blir stramt og det blir lettere å følge formen til øyet, da går det fort. Når det kommer til å lage den vippen så lar jeg øyet være vanlig , ser rett frem og bruker små bevegelser med diplineren for å få det akkurat son jeg vil. Huff, var virkelig ikke lett å forklare. Men det med å bruke brun eyeliner under syns jeg er mye finere enn sort, i hvertfall til grønne øyne det er min mening da. Øyeskyggen jeg har på der er en billig en fra spania uten noe merke. Det er hvit, grønn og sort. Hvit opp mot brynet og kanten av øyelokket, grønn på øyelokket opp til globallinjen, duser ute med en myk børste, legger den sorte med en mindre og hardere børste i ytterkanten fra midten av øyelokket ned mot dipliner linjen. Deretter duser ut de harde linjene. Har også litt hvit eyeliner i våtkanten Endret 11. juni 2012 av Lura Lotta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anónimo Skrevet 11. juni 2012 #768 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Hvordan jeg sminker meg? Til vanlig bruker jeg omtrent ingenting. Litt concealer, gjennomsiktig "mascara" til øyebryn for å holde de på plass og litt rouge. Slår jeg på stortromma bruker jeg også brun mascare bare på overvippene. Jeg prøver å slå ekstra hardt på stortrommen ( ) på fest med brun dipliner langs øvre vippekant. Strever derimot med øyeskyggen. Hva slags farger kler jeg? tips? Bring it! (Bilde UTEN sminke, warning ) Poff.. Endret 12. juni 2012 av anónimo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. juni 2012 #769 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvordan jeg sminker meg? Til vanlig bruker jeg omtrent ingenting. Litt concealer, gjennomsiktig "mascara" til øyebryn for å holde de på plass og litt rouge. Slår jeg på stortromma bruker jeg også brun mascare bare på overvippene. Jeg prøver å slå ekstra hardt på stortrommen ( ) på fest med brun dipliner langs øvre vippekant. Strever derimot med øyeskyggen. Hva slags farger kler jeg? tips? Bring it! Varme brune toner kan bli bra på dine øyne, espresso, bronze og taupe. Ville også prøvd lilla, aubergine, og gråtoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 11. juni 2012 #770 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvordan jeg sminker meg? Til vanlig bruker jeg omtrent ingenting. Litt concealer, gjennomsiktig "mascara" til øyebryn for å holde de på plass og litt rouge. Slår jeg på stortromma bruker jeg også brun mascare bare på overvippene. Jeg prøver å slå ekstra hardt på stortrommen ( ) på fest med brun dipliner langs øvre vippekant. Strever derimot med øyeskyggen. Hva slags farger kler jeg? tips? Bring it! (Bilde UTEN sminke, warning ) Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd meg frem med kobber og gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anónimo Skrevet 12. juni 2012 #771 Del Skrevet 12. juni 2012 Kanskje jeg skal prøve meg litt frem når jeg skal på festligheter i helgen. Kanskje jeg til og med gidder å legge ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anónimo Skrevet 12. juni 2012 #772 Del Skrevet 12. juni 2012 Hadde litt god tid i morrest og ble faktisk litt inspirert Jeg er nok ganske forsiktig av meg i sminkeveien, men her er resultatet: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peaches Skrevet 12. juni 2012 #773 Del Skrevet 12. juni 2012 blits i øye men la gå;P 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 12. juni 2012 #774 Del Skrevet 12. juni 2012 Hadde litt god tid i morrest og ble faktisk litt inspirert Jeg er nok ganske forsiktig av meg i sminkeveien, men her er resultatet: blits i øye men la gå;P Steike fine begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #775 Del Skrevet 29. juni 2012 Dytter =) Anonym poster: 2ff543b6dee7c954b80b3ba397145e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 29. juni 2012 #776 Del Skrevet 29. juni 2012 Eneste bildet jeg har uten sminke (har dekkstift rundt nesen da, har skikkelige røde nesevinder, synlige blodkar I guess): Bilde med hverdagskolesminke, her etter en lang dag: Har tatt på lys mineralpudder (EM) og en mørkere en i kinnene, nøytral øyenskygge, liten vipp med eyliner og billig maskara. "pynta": samme som over, men mer eyeliner, mørkere øyenskygge på globallinja, tettet ordentlig hull på brynene, bedre maskare (dior) matt leppestift, og mest av alt: mye mer nøye!! FORRESTEN: tips til hva man kan gjøre med plagsom lugg? har langt hår, og luggen henger alltid sånn stygt, den er for tung for hårspray. mye finere når den ikke er der. klippe den tynnere? får ikke fint til med kliper, altså, eller vet noen noe lurt og fint annet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 29. juni 2012 #777 Del Skrevet 29. juni 2012 Eneste bildet jeg har uten sminke (har dekkstift rundt nesen da, har skikkelige røde nesevinder, synlige blodkar I guess): Herregud så pen du er! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2012 #778 Del Skrevet 29. juni 2012 (endret) Forblir anonym denne gangen også! (Når jeg ser på det andre bilde, så ser jeg hvor utrolig forskjellige disse to bildene er... Og ja, jeg har gjort det sånn at bilde ble mer... vet ikke hva det kalles, men jeg tror jeg trakk frem kontraster, ikke skyt meg) Anonym poster: 412d7c4df13a9c090c14ef6e2b7c1cb2 (link fjernet) Bond, mod Endret 30. juni 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaxxy Skrevet 29. juni 2012 #779 Del Skrevet 29. juni 2012 Herregud så pen du er! takk, syns du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 30. juni 2012 #780 Del Skrevet 30. juni 2012 (endret) Edit: ombestemte meg :gjeiper: Endret 30. juni 2012 av Søgni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå