AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #741 Del Skrevet 5. juni 2012 Til hverdags sminker jeg meg sånn. Bare litt lys brun skygge. Det var veldig lite skgge for det synes jo ikke engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #742 Del Skrevet 5. juni 2012 Til hverdags sminker jeg meg sånn. Bare litt lys brun skygge. Min lenke Veldig pene øyne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 5. juni 2012 #743 Del Skrevet 5. juni 2012 Sminka meg sånn her om dagen. Jeg liker å eksperimentere med farger jeg da. Klassisk sminke er ikke helt meg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 5. juni 2012 #744 Del Skrevet 5. juni 2012 Det var veldig lite skgge for det synes jo ikke engang. Slik jeg liker det til hverdags Jeg har ganske små øyne, så jeg må nesten lukke øynene mine for at det skal synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SusanneGullet Skrevet 5. juni 2012 #745 Del Skrevet 5. juni 2012 Veldig pene øyne! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 5. juni 2012 #746 Del Skrevet 5. juni 2012 Sminka meg sånn her om dagen. Jeg liker å eksperimentere med farger jeg da. Klassisk sminke er ikke helt meg. kjempefin :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 5. juni 2012 #747 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Kan bare ta bilde med kamera, og fargene og kvaliteten blir ganske dårlige, så vanskelig å se sminken ordentlig egentlig. Bruker som regel ikke så mye øyesminke, har av og til liner på øyelokket. Som regel ingen øyenskygge, men av og til bruker jeg en lys gullaktig en, som på bildet. Og mascara Ellers bruker jeg concealer når det trengs, og en naturlig lyserosa eller ferskenfarget blush på kinnene, og litt foundation. Er veldig glad i leppestifter, gjerne skikkelig røde, men nå på sommeren kan jeg også gå for knæsj rosa :D Solpudder bruker jeg ekstremt sjeldent. Når jeg skal ut på byen sminker jeg meg ikke så veldig annerledes, men bruker gjerne en eyeliner med farge under våtkanten, eller en gullskimrende eyeliner over øyet. Får prøve å gå gjennom bildene mine og se om jeg har noen bilder der jeg er skikkelig festsminka. Edit: Slik ser det ut når jeg har liner på øyelokket. Jeg skjærer en grimase på bildet, derfor øyet mitt ser litt crazy ut Endret 5. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 6. juni 2012 #748 Del Skrevet 6. juni 2012 Veldig dårlig kvalitet =/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 6. juni 2012 #749 Del Skrevet 6. juni 2012 Du kledde leppestift veldig godt, Hedvig. Heldige du, er ikke alle som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #750 Del Skrevet 6. juni 2012 Så fine dere er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 6. juni 2012 #751 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Nydelig HedvigR Edit: flotte øyne! Endret 6. juni 2012 av Purelove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #752 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Veldig dårlig kvalitet =/ Me like! Endret 6. juni 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 6. juni 2012 #753 Del Skrevet 6. juni 2012 Me like! Takk Nå gjorde du en gravid grinete jente glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #754 Del Skrevet 6. juni 2012 Takk Nå gjorde du en gravid grinete jente glad Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 7. juni 2012 #755 Del Skrevet 7. juni 2012 Idag ble det grønt pga forespørsel fra samboer ^^, 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 7. juni 2012 #756 Del Skrevet 7. juni 2012 Utrolig dårlig kvalitet på bildet. Er overredigert fordi jeg prøvde å få frem fargene bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 8. juni 2012 #757 Del Skrevet 8. juni 2012 Idag ble det grønt pga forespørsel fra samboer ^^, Utrolig dårlig kvalitet på bildet. Er overredigert fordi jeg prøvde å få frem fargene bedre Steike fine begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 8. juni 2012 #758 Del Skrevet 8. juni 2012 Idag ble det grønt pga forespørsel fra samboer ^^, Tipper du er skikkelig pen ! Kjempefine øyner og bryn i allefall (og sminken var fin ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 8. juni 2012 #759 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg har på meg maskara, solpudder og rouge i dag. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 8. juni 2012 #760 Del Skrevet 8. juni 2012 Tipper du er skikkelig pen ! Kjempefine øyner og bryn i allefall (og sminken var fin ) Kan nok ikke si at jeg har nok selvtillit til å si at jeg selv er pen. Men jeg tar til meg det jeg kan og så kan jeg late som at jeg tror litt på det og si tusen hjertelig takk *smile* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå