Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Så søt du er!!

Synes dog at du bruker litt for hard øyesminke

Takk. Jeg er vel egentlig klar over det, men liker det nå bare best slik. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig off topic, men du ser nyaktig ut slik jeg alltid har forestilt meg womenwomen :gjeiper:

:fnise: Snedig. Jeg tenkte det samme. Bare at jeg tror WW er litt bedre til å sminke seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Snedig. Jeg tenkte det samme. Bare at jeg tror WW er litt bedre til å sminke seg.

haha, så moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

WW er da så pen at hun ikke trenger makeup`? :skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Du er nydelig, Anja. Men du ville vært enda penere med skikkelig øyesminke. Bare maskara og svart eyeliner synes jeg sjeldent er særlig flatterende på noen. Se noen videoer på youtube, lær deg hvordan man legger øyenskygge og lær deg hvordan du får det beste ut av øynene dine :)

Tusen takk :rodmer:

Til opplysning så var jeg faktisk sminket med brun-orange øyeskygge på de siste bildene, men det synes liksom ikke så godt med mindre jeg faktisk lukker øynene, hehe. Det har hendt at jeg sminker meg uten kajal, og av og til uten å sminke undersiden av øynene. Dessverre har jeg fått høre ved flere anledninger at det ikke kler meg så godt; at jeg faktisk ser trøtt ut. Men jeg kan forsøke å legge ut bilde av den varianten en av dagene også, så du/dere kan bedømme det i tillegg :jepp:

Kjempefin. Du har kinnben å dø for.

:hoppendeglad:

Jeg er også veldig lys, og jeg bruker blyant forsiktig over, slik at hårene blir mørke.

Men får du kjøpt slik permanent øyebrynsfarge og gjør det selv, eller går du til frisør?

Jeg gjør det selv. Jeg har prøvd flere forskjellige merker, men jeg kommer alltid tilbake til Kolokremen fra Midelfart. Jeg velger brun eller aske-brun. Det har hendt jeg har gjort brynfiksingen hos frisøren. Frisøren kan sine ting, men jeg synes det blir litt dyrt i lengden når jeg egentlig får samme effekten hjemme :jepp:

Veldig off topic, men du ser nyaktig ut slik jeg alltid har forestilt meg womenwomen :gjeiper:

Uææææh! :bond: Jeg velger å ta det som et kompliment, hehe. WW er jo visstnok helt fantastisk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg - selvsminket på bryllupsdagen min :) Veldig enkelt og naturlig, sånn som jeg liker det :)

*poff*

Endret av Ninnin86
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Her er jeg - selvsminket på bryllupsdagen min :) Veldig enkelt og naturlig, sånn som jeg liker det :)

Kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Så inspirerende tråd :) (bare synd masse bilder har forsvunnet før jeg rakk å se dem). Hvem melder seg frivillig til å holde et skikkelig sminkekurs for HuskyPusky?

Det er virkelig et emne jeg føler meg uerfaren på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swarovski

Så fin du var. Du minner meg om snøhvit :)

(evt en av de andre disney-prinsessene, jeg er ikke helt stødig på hvem som er hvem av de :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin.

Så fin du var. Du minner meg om snøhvit :)

(evt en av de andre disney-prinsessene, jeg er ikke helt stødig på hvem som er hvem av de :sjenert: )

Tusen takk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Trist og grå dag.

Da trenger man litt farger

Du har blitt min egen personlige makeupJesus. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O___o

Du har blitt min egen personlige makeupJesus. :rodmer:

awwwe :hoppendeglad:

dog - jeg tror det er første og siste gang jeg og Jesus har vært nevnt i samme setning

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"

awwwe :hoppendeglad:

dog - jeg tror det er første og siste gang jeg og Jesus har vært nevnt i samme setning

Fortsetter du slik blir det sikkert oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke tør å poste noe mer enn et øye her, så får dere nettopp det :sjenert:

Dette er min sminke i dag; rosa og brun øyenskygge, flytende eyeliner og maskara.

xbz61g.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sminker meg rett og slett med det jeg har. Bruker mye sminke fra H&M siden jeg ikke har råd til noe dyre greier :/ Bruker alltid foundation, solpudder, øyenbrynspensel, våtliner og litt maskara - alt fra H&M i de kjente merkene. Har ikke satt meg helt inn i leppestift og gloss enda, så jeg bruker bare leppomade på leppene jeg :) Kom gjerne med tips om hva jeg kunne gjort annerledes :)

123.bmp

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Siden jeg ikke tør å poste noe mer enn et øye her, så får dere nettopp det :sjenert:

Dette er min sminke i dag; rosa og brun øyenskygge, flytende eyeliner og maskara.

Jeg sminker meg rett og slett med det jeg har. Bruker mye sminke fra H&M siden jeg ikke har råd til noe dyre greier :/ Bruker alltid foundation, solpudder, øyenbrynspensel, våtliner og litt maskara - alt fra H&M i de kjente merkene. Har ikke satt meg helt inn i leppestift og gloss enda, så jeg bruker bare leppomade på leppene jeg :) Kom gjerne med tips om hva jeg kunne gjort annerledes :)

Så fine dere er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...