lille-lure Skrevet 25. april 2012 #661 Del Skrevet 25. april 2012 Takk Jeg har også blåe øyne. Hvordan sminker du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 25. april 2012 #662 Del Skrevet 25. april 2012 synes du har utrolig flott form på øyenbrynene dine! Så gøy at du synes det! Jeg synes øyenbrynene mine er et ork å jobbe med. Orginalt er alt på meg helt lyst, så jeg må bruke permanentfarge 1 gang i måneden for å i det hele tatt skape en "øyebryns-illusjon". :gjeiper: Her er dagens. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #663 Del Skrevet 25. april 2012 Men hva synes dere da? Jeg syns det var fint bortsett fra den svarte kajalen på våtkanten. Det ser altfor hardt ut når man er så lys som deg. Etter min mening da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. april 2012 #664 Del Skrevet 25. april 2012 Her var det moro! Så mange vakre øyne det er her inne!!! Så kommer jeg til dagens spørsmål: HVORDAN i alle dager legger jeg ut bilde?! ...På forhånd unnskyld og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #665 Del Skrevet 25. april 2012 Så kommer jeg til dagens spørsmål: HVORDAN i alle dager legger jeg ut bilde?! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=614514 Takk til Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. april 2012 #666 Del Skrevet 25. april 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=614514 Takk til Lutetium 71 Takker og bukker, og ser nå under boksen her at det er jo utrolig enkelt da, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 25. april 2012 #667 Del Skrevet 25. april 2012 Tusen takk for koselige kommentarer! På bildet har jeg noen lag med mascara( Peep Show fra No. 17). I og med at jeg ikke evner å legge en pen liner over øyet, pensler jeg heller et strøk på våtkanten og dytter den litt inn i vippene( Blir en enorm forskjell, prøv!). Deretter avslutter jeg med å legge en slags highlighter( Smashbox eye beam double-ended brightener) rundt hele øyet for å ramme de ordentlig inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 26. april 2012 #668 Del Skrevet 26. april 2012 Tråden er ryddet for avsporinger, spørsmål om rydding taes på PM eller på Ris og Ros Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #669 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg syns det var fint bortsett fra den svarte kajalen på våtkanten. Det ser altfor hardt ut når man er så lys som deg. Etter min mening da Helt enig! Du er nydelig, Anja. Men du ville vært enda penere med skikkelig øyesminke. Bare maskara og svart eyeliner synes jeg sjeldent er særlig flatterende på noen. Se noen videoer på youtube, lær deg hvordan man legger øyenskygge og lær deg hvordan du får det beste ut av øynene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 26. april 2012 #670 Del Skrevet 26. april 2012 Så gøy at du synes det! Jeg synes øyenbrynene mine er et ork å jobbe med. Orginalt er alt på meg helt lyst, så jeg må bruke permanentfarge 1 gang i måneden for å i det hele tatt skape en "øyebryns-illusjon". :gjeiper: Her er dagens. Kjempefin. Du har kinnben å dø for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. april 2012 #671 Del Skrevet 26. april 2012 Så gøy at du synes det! Jeg synes øyenbrynene mine er et ork å jobbe med. Orginalt er alt på meg helt lyst, så jeg må bruke permanentfarge 1 gang i måneden for å i det hele tatt skape en "øyebryns-illusjon". :gjeiper: Her er dagens. Jeg er også veldig lys, og jeg bruker blyant forsiktig over, slik at hårene blir mørke. Men får du kjøpt slik permanent øyebrynsfarge og gjør det selv, eller går du til frisør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #672 Del Skrevet 26. april 2012 Så gøy at du synes det! Jeg synes øyenbrynene mine er et ork å jobbe med. Orginalt er alt på meg helt lyst, så jeg må bruke permanentfarge 1 gang i måneden for å i det hele tatt skape en "øyebryns-illusjon". :gjeiper: Her er dagens. Veldig off topic, men du ser nyaktig ut slik jeg alltid har forestilt meg womenwomen :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 26. april 2012 #673 Del Skrevet 26. april 2012 Veldig off topic, men du ser nyaktig ut slik jeg alltid har forestilt meg womenwomen :gjeiper: Hææ? Samme person? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2012 #674 Del Skrevet 26. april 2012 Sånn. Og jeg driter i om folk mener det er for mye og ikke ser bra ut:) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #675 Del Skrevet 27. april 2012 Hææ? Samme person? hehe, nei ikke at det er henne! Men hver gang jeg har sett womenwomen beskrive seg selv med høye kinnben, langt blondt hår og med et eksotisk utseende alle snur seg etter, så har jeg alltid sett for meg dette. Veldig vakker altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 27. april 2012 #676 Del Skrevet 27. april 2012 Sånn. Og jeg driter i om folk mener det er for mye og ikke ser bra ut:) Steinherlig. Du inspirerer meg til en aldri så liten lek med grønne skygger til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lys Skrevet 28. april 2012 #677 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Har ikke lagt ut ansiktsbilder før, og kommer nok til å fjerne snart, så helst ikke quote. Min hverdagssminke er foundation/dagkrem (blander ofte), litt rosa rouge, eye liner, eye brow liner, maskara. Bruker stort sett bare vaselin på leppene (men er til gjengjeld avhengig!) Siden jeg har så lyse vipper/bryn synes jeg at jeg ser veldig annerledes ut uten noe, og det er veldig sjelden jeg (nå) går ut uten noe sminke. Sjelden jeg egentlig sminker meg så veldig mye mer til fest, men kan hende jeg har på litt øyeskygge, bytter innimellom vaselin ut med lip gloss. Før og etter ... *fjernet* Har forsikkerhets skyld hatt en liten peeling-session på forhånd, så jeg ser litt rødflammet ut på uten-sminke-bildet. Endret 29. april 2012 av lys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #678 Del Skrevet 28. april 2012 Har ikke lagt ut ansiktsbilder før, og kommer nok til å fjerne snart, så helst ikke quote. Min hverdagssminke er foundation/dagkrem (blander ofte), litt rosa rouge, eye liner, eye brow liner, maskara. Bruker stort sett bare vaselin på leppene (men er til gjengjeld avhengig!) Siden jeg har så lyse vipper/bryn synes jeg at jeg ser veldig annerledes ut uten noe, og det er veldig sjelden jeg (nå) går ut uten noe sminke. Sjelden jeg egentlig sminker meg så veldig mye mer til fest, men kan hende jeg har på litt øyeskygge, bytter innimellom vaselin ut med lip gloss. Før og etter ... *bilder* Har forsikkerhets skyld hatt en liten peeling-session på forhånd, så jeg ser litt rødflammet ut på uten-sminke-bildet. Så søt du er!! Synes dog at du bruker litt for hard øyesminke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 28. april 2012 #679 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Har ikke lagt ut ansiktsbilder før, og kommer nok til å fjerne snart, så helst ikke quote. Min hverdagssminke er foundation/dagkrem (blander ofte), litt rosa rouge, eye liner, eye brow liner, maskara. Bruker stort sett bare vaselin på leppene (men er til gjengjeld avhengig!) Siden jeg har så lyse vipper/bryn synes jeg at jeg ser veldig annerledes ut uten noe, og det er veldig sjelden jeg (nå) går ut uten noe sminke. Sjelden jeg egentlig sminker meg så veldig mye mer til fest, men kan hende jeg har på litt øyeskygge, bytter innimellom vaselin ut med lip gloss. Før og etter ... Har forsikkerhets skyld hatt en liten peeling-session på forhånd, så jeg ser litt rødflammet ut på uten-sminke-bildet. Veldig veldig veldig pene øyne! me like :D Likte øye sminken din Endret 28. april 2012 av Purelove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #680 Del Skrevet 28. april 2012 lys, jeg ble skikkelig glad av å se på det andre bildet ditt, der hvor du smiler litt. Fantastisk skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå