Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #641 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg må få kjøpt meg en skikkelig bra rød leppestift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #642 Del Skrevet 24. april 2012 Du har kjempefint hår! Du kler den fargen veldig godt. Takk, er selv meget fornøyd. Det er digert, langt og vokser enormt hurtig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #643 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg må få kjøpt meg en skikkelig bra rød leppestift. Hvis du liker lebestiften "glossy": Elisabeth Arden "Poppy Cream". En mer matt rød, MAC Russian Red, Ruby Woo eller Chanels Rouge Allure Velvet # 38, #40 og 39. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #644 Del Skrevet 24. april 2012 Tusen takk for tips Hvilken av dem er lettest å påføre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #645 Del Skrevet 24. april 2012 Tusen takk for tips Hvilken av dem er lettest å påføre? Jeg elsker Chanels matte røde fremfor MACs, men de er mer kostbare da, #38 er vidunderlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #646 Del Skrevet 24. april 2012 Da skal jeg se om jeg finner den på ebay. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #647 Del Skrevet 24. april 2012 Da skal jeg se om jeg finner den på ebay. Tusen takk Den er grei, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 24. april 2012 #648 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg slenger meg med! Dette er ikke hverdags-sminke, men det er heller ikke slik jeg sminker meg til fest. Det var bare en dag hvor jeg hadde lyst til å se litt ekstra velstelt ut Jeg synes selv at jeg ser ganske blek ut, men det er kombinasjon av baderomsbelysning og skikkelig flash fra blitzen. (Håper jeg!) Men hva synes dere da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 24. april 2012 #649 Del Skrevet 24. april 2012 Slik ser mine øyne ut i dag 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 24. april 2012 #650 Del Skrevet 24. april 2012 Sminker øynene stort sett slik : 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #651 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg slenger meg med! Dette er ikke hverdags-sminke, men det er heller ikke slik jeg sminker meg til fest. Det var bare en dag hvor jeg hadde lyst til å se litt ekstra velstelt ut Jeg synes selv at jeg ser ganske blek ut, men det er kombinasjon av baderomsbelysning og skikkelig flash fra blitzen. (Håper jeg!) Men hva synes dere da? Slik ser mine øyne ut i dag Sminker øynene stort sett slik : Så fine dere blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 24. april 2012 #652 Del Skrevet 24. april 2012 Sminker øynene stort sett slik : Herregud for noen nydelige øyne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 24. april 2012 #653 Del Skrevet 24. april 2012 Jeg elsker Chanels matte røde fremfor MACs, men de er mer kostbare da, #38 er vidunderlig. Den har jeg og, er kjempefin! (nok engang, du har utrolig facinerende farge på øynene!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #654 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Den har jeg og, er kjempefin! (nok engang, du har utrolig facinerende farge på øynene!) Tusen takk. Endret 24. april 2012 av "gjest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 24. april 2012 #655 Del Skrevet 24. april 2012 Herregud for noen nydelige øyne Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 25. april 2012 #656 Del Skrevet 25. april 2012 Sminker øynene stort sett slik : Utrolig vakre øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 25. april 2012 #657 Del Skrevet 25. april 2012 Med min røde yndlingslebestift, MakeUp Factorys Lip Color # 154. Beste sminken på deg til nå! Dette kledde du kjempegodt!!! Ultrasexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. april 2012 #658 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg slenger meg med! Dette er ikke hverdags-sminke, men det er heller ikke slik jeg sminker meg til fest. Det var bare en dag hvor jeg hadde lyst til å se litt ekstra velstelt ut Jeg synes selv at jeg ser ganske blek ut, men det er kombinasjon av baderomsbelysning og skikkelig flash fra blitzen. (Håper jeg!) Men hva synes dere da? synes du har utrolig flott form på øyenbrynene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #659 Del Skrevet 25. april 2012 Sminker øynene stort sett slik : *bilde* Utrolig fint!! Kan du fortelle hvordan du sminker øynene dine, trinn for trinn? Og hvilke prosukter du bruker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 25. april 2012 #660 Del Skrevet 25. april 2012 Beste sminken på deg til nå! Dette kledde du kjempegodt!!! Ultrasexy! Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå