Gjest Hannee Skrevet 20. april 2012 #621 Del Skrevet 20. april 2012 Takk Suvana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 20. april 2012 #622 Del Skrevet 20. april 2012 Har ikke prøvd Too Faced sin øyeprimer, men Urban Decay sin (i fargen Original, den er "usynlig" og passer til alt) er helt super. Gjør at øyenskyggen sitter i evigheter uten å forsvinne, og den gjør også fargene sterkere. Det eneste man må huske på når man bruker øyenskyggeprimer er å legge et tynt lag med enten pudderfoundation eller nøytral øyenskygge underst, ellers blir det vanskelig å duse ut. Primeren fungerer jo litt som lim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. april 2012 #623 Del Skrevet 20. april 2012 Åh, takk til deg og Tonje Tenker jeg prøver meg på Urban Decay da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 20. april 2012 #624 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg bruker øyenskyggeprimer fra ArtDeco, er veldig fornøyd med den. Til ansiktet bruker jeg en fra Kanebo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 20. april 2012 #625 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Min festsminke. Det ene bildet ble ganske uskarpt desverre. Bruker kun sminke på øynene og litt gloss på leppene, foundation og lignende har jeg aldri brukt. Edit: oi, så store de ble Endret 20. april 2012 av Xaphan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #626 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg bruker også ArtDeco sin primer på øyelokk - men tar pudder ovr, fordi jeg synes fargene blir veldig mye mørkere og vanskelig å duse ut uten pudder. Ellers er jeg veldig fornøyd med Bodyography sin lilla primer(har bare prøvd den). Får ikke utbrudd, den matter kjempebra uten å tørre ut(men sikkert litt for tørr for dere med veldig tørr hud). Trenger mindre foundation, og det glir veldig lett på. Jeg har prøvd både til flytende og mineralfoundation med glimrende resultat, synes jeg. Fikk komplimenter for huden med den på Jeg hadde nok fått utbrudd av Smashbox sin, vet endel får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 22. april 2012 #627 Del Skrevet 22. april 2012 Min festsminke. Det ene bildet ble ganske uskarpt desverre. Bruker kun sminke på øynene og litt gloss på leppene, foundation og lignende har jeg aldri brukt. Edit: oi, så store de ble Kjempefin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 23. april 2012 #628 Del Skrevet 23. april 2012 Tusen takk til den personen som anbefalte Loréal Telescopic. Husker ikke om det var i denne tråden eller i en annen tråd, men uansett, tuuuuuusen takk! Denne var super til mine vipper, og jeg tror jeg slipper å bruke den hersens vippekammen. Synes vippene blir tørre og ekle av vippekam. Kan vel anbefale denne til alle som har lange og tynne øyenvipper. Telescopic Versegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 23. april 2012 #629 Del Skrevet 23. april 2012 merkelig lys er sponset av telefonen. også den sjarmerende gul/orange hudfargen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 23. april 2012 #630 Del Skrevet 23. april 2012 Fanastisk øyenbryn altså! Og kjempefin sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #631 Del Skrevet 24. april 2012 merkelig lys er sponset av telefonen. også den sjarmerende gul/orange hudfargen. Har du ikke et ordentlig kamera? Sminken din ser nydelig ut, men den kommer veldig, veldig dårlig frem på disse mobilbildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #632 Del Skrevet 24. april 2012 merkelig lys er sponset av telefonen. også den sjarmerende gul/orange hudfargen. Steine fin igjen, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 24. april 2012 #633 Del Skrevet 24. april 2012 Har du ikke et ordentlig kamera? Sminken din ser nydelig ut, men den kommer veldig, veldig dårlig frem på disse mobilbildene. Bildet er et utsnitt av et bilde tatt med iPhone. Du finner flere bilder i tråden med litt bedre bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 24. april 2012 #634 Del Skrevet 24. april 2012 Steine fin igjen, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #635 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Med min røde yndlingslebestift, MakeUp Factorys Lip Color # 154. Fjernet. Endret 27. april 2012 av "gjest" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #636 Del Skrevet 24. april 2012 Med min røde yndlingslebestift, MakeUp Factorys Lip Color # 154. Du har markert øyenbrynene! Det kledde du 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #637 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Hvordan ser du ut med håret ned Gjest? Utrolig stilig leppestift! Endret 24. april 2012 av Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #638 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) Hvordan ser du ut med håret ned Gjest? Utrolig stilig leppestift! Da ser jeg mer eller mindre slik ut. (fjernet) Grå sotning med Artdecos Antracite grå. Endret 24. april 2012 av "gjest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 24. april 2012 #639 Del Skrevet 24. april 2012 Du har kjempefint hår! Du kler den fargen veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. april 2012 #640 Del Skrevet 24. april 2012 (endret) På vei til konsert. Lebestiften er Chanel Dragon. Den produseres desverre ikke lenger. Nu ble det veldig mange bilder av meg, jeg skal ta dem ned igjen etterhvert. (fjernet) Endret 24. april 2012 av "gjest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå