Ramona Skrevet 19. april 2012 #601 Del Skrevet 19. april 2012 jeg elsker sminke! men utroli nok, bruker jeg ikke så mye sminke til hverdags. Og når jeg sminker meg til fest, ser jeg av en eller annen grunn ikke sminket ut, og i allefall ikke på bilder som jeg kan legge ut her. Men jeg klarer ikke å leve uten concealer. Dessuten er jeg besatt av å ha perfekte, symmetriske øyenbryn. + rosa lipgloss. Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa-Marie Skrevet 19. april 2012 #602 Del Skrevet 19. april 2012 Et bilde tatt på fest. Er sånn jeg pleier å sminke meg, mulig jeg slenger på litt øyenskygge :gjeiper: 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 19. april 2012 #603 Del Skrevet 19. april 2012 Et bilde tatt på fest. Er sånn jeg pleier å sminke meg, mulig jeg slenger på litt øyenskygge :gjeiper: Kjempefin!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. april 2012 #604 Del Skrevet 19. april 2012 Så nydelig du var Lisa-Marie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 19. april 2012 #605 Del Skrevet 19. april 2012 Slik pleier jeg å gå til vanlig. Eyeliner, mascara og en mellombrun skygge. Samt foundation og pudder. Hvis jeg skal på fest, pleier jeg å ta på litt mer markert øyenskygge, "dra" den litt opp for å åpne øynene mine litt. Noen ganger feiler vippetangen min på det ene øyet, og det er utrolig irriterende! Det synes ganske godt på dette bildet. Noen som har noe tips ang. det? Øyenbrynene mine pleier ikke å synes pga luggen min, som jeg på dette bildet bare har "flippet" over til siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 19. april 2012 #606 Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Lisa Marie, du var supersøt! Endret 24. april 2012 av Bobler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #607 Del Skrevet 19. april 2012 Her er jeg, eller mine øyne da, i helt vanlig, naturlig dagsminke (men litt forskjellig lys). Mineralfoundation fra BareMinerals (Fairly Light), solpudder fra BareMinerals (Warmth), øyenbrynspenn fra H&M i light brown (har prøvd mange andre merker, også prøvd å markere med øyenskygge men føler jeg får det best til med denne billige saken fra H&M...) og sort mascara (2000 calories/Max Factor). Jeg synes det ser ut som om jeg ikke har på meg sminke i det hele tatt, men samtidig er det enorm forskjell på meg med og uten sminke - jeg har veldig ujevn farge i ansiktet (mye røde flekker/antydning til couperose), i tillegg til veldig fargeløse vipper og bryn. Dette er minimum av hva jeg føler jeg trenger iallefall, haha! Men jeg skulle veldig, veldig gjerne hatt tips til hva slags sminke, da særlig øyesminke, jeg kan bruke? Aller helst med step-by-step instruksjoner på hvordan å legge skyggen faktisk... Feel free til å komme med meninger altså! (Forresten, ikke la dere lure av den blonde hårlokken som har sneket seg med på det ene utsnittet, jeg er mørk blond. Bildene er tatt før frisøren hjalp meg tilbake til min naturlige farge igjen!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #608 Del Skrevet 20. april 2012 Slik foretrekker jeg å ha øyesminken til hverdags. Utrolig fint øye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. april 2012 #609 Del Skrevet 20. april 2012 Tusen takk til den personen som anbefalte Loréal Telescopic. Husker ikke om det var i denne tråden eller i en annen tråd, men uansett, tuuuuuusen takk! Denne var super til mine vipper, og jeg tror jeg slipper å bruke den hersens vippekammen. Synes vippene blir tørre og ekle av vippekam. Kan vel anbefale denne til alle som har lange og tynne øyenvipper. Telescopic 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. april 2012 #610 Del Skrevet 20. april 2012 Hva er egentlig en primer? Hvor skal den brukes, og hvor bør den brukes? Er det egne primere til vippene for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. april 2012 #611 Del Skrevet 20. april 2012 (endret) Hva er egentlig en primer? Hvor skal den brukes, og hvor bør den brukes? Er det egne primere til vippene for eksempel? det er en greie som man påfører før fondationen, slik at den blir jevnere og at den sitter lengre/bedre. den skal visstnok "forbrede" hunden huden på sminken, den skal gi huden fuktighet og forminske porene ( og da virker det logisk i mitt hode at muligheten for kviser minskes) det finnes primer som man skal bruke under øyenskygger også, men er lit usikker om det finnes til vipper, men den maskaraen jeg bruker, så er det med "hvit maskara" i den andre enden, så det kan vel kalles for en type primer? for den får tak i absolutt alle små vipperhår og jeg synes maskaraen sitter lenger Endret 20. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. april 2012 #612 Del Skrevet 20. april 2012 Hva er egentlig en primer? Hvor skal den brukes, og hvor bør den brukes? Er det egne primere til vippene for eksempel? En primer gjør at sminken sitter bedre og tilfører hud og vipper fuktighet, eventuelt også UV-beskyttelse (MAC har med solfaktor). Fås primere til alt, dvs foundation/ansikt, øyneskygge, vipper, lepper osv. En primer er en base! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #613 Del Skrevet 20. april 2012 det er en greie som man påfører før fondationen, slik at den blir jevnere og at den sitter lengre/bedre. den skal visstnok "forbrede" hunden på sminken, den skal gi huden fuktighet og forminske porene ( og da virker det logisk i mitt hode at muligheten for kviser minskes) det finnes primer som man skal bruke under øyenskygger også, men er lit usikker om det finnes til vipper, men den maskaraen jeg bruker, så er det med "hvit maskara" i den andre enden, så det kan vel kalles for en type primer? for den får tak i absolutt alle små vipperhår og jeg synes maskaraen sitter lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. april 2012 #614 Del Skrevet 20. april 2012 jeg har en del morsomme/teite skriveleifer i blandt gitt! takktakk ,jeg skal rette det opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. april 2012 #615 Del Skrevet 20. april 2012 Tusen takk Har dere noen å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. april 2012 #616 Del Skrevet 20. april 2012 Tusen takk Har dere noen å anbefale? Har ikke brukt primer til vipper. Men MAC sine primere til fjeset er vanvittig bra, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #617 Del Skrevet 20. april 2012 Tusen takk til den personen som anbefalte Loréal Telescopic. Husker ikke om det var i denne tråden eller i en annen tråd, men uansett, tuuuuuusen takk! Denne var super til mine vipper, og jeg tror jeg slipper å bruke den hersens vippekammen. Synes vippene blir tørre og ekle av vippekam. Kan vel anbefale denne til alle som har lange og tynne øyenvipper. Telescopic Vippene dine ser kjempebra ut der, tror jammen jeg må satse på Telescopic neste gang jeg trenger ny maskara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -_Tove_- Skrevet 20. april 2012 #618 Del Skrevet 20. april 2012 Tusen takk til den personen som anbefalte Loréal Telescopic. Husker ikke om det var i denne tråden eller i en annen tråd, men uansett, tuuuuuusen takk! Denne var super til mine vipper, og jeg tror jeg slipper å bruke den hersens vippekammen. Synes vippene blir tørre og ekle av vippekam. Kan vel anbefale denne til alle som har lange og tynne øyenvipper. Telescopic Flott sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 20. april 2012 #619 Del Skrevet 20. april 2012 Takk HL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 20. april 2012 #620 Del Skrevet 20. april 2012 Tusen takk Har dere noen å anbefale? Jeg synes Urban Decay primer potion og Too Faced sin primer er utrolig bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå