AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #581 Del Skrevet 16. april 2012 Får vel prøve å legge ved bilder jeg også. Legger bare ved av øynene mine. Vil gjerne ha kommentarer på sminken, tåler at de er krasse. Sminker meg som regel ikke så mye - til daglig er det mascara, øyenskygger i bruntoner og kanskje hvit eyeliner på våtkanten. (det er det det er på dette bildet) Til fest kan jeg bruke bb-cream/foundation og litt rouge, litt mørkere øyenskygger og litt på brynene. glemte å legge ved sminkebildet... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #582 Del Skrevet 16. april 2012 glemte å legge ved sminkebildet... veldig, veldig fine vipper! men har du på annen øyensminke? du var veldig fin som nå, og jeg tror også du tåler festminke godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #583 Del Skrevet 16. april 2012 veldig, veldig fine vipper! men har du på annen øyensminke? du var veldig fin som nå, og jeg tror også du tåler festminke godt. Ja, jeg har hvit eyeliner på våtkanten og brungrå øyenskygge. Er så redd for å se oversminka ut, liker det naturlig, i hvertfall til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 16. april 2012 #584 Del Skrevet 16. april 2012 Blåmandag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eld Skrevet 16. april 2012 #585 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Tråden er ryddet, spørsmål om ryddingen taes på Ris og Ros Sophie-Ann, mod Kan du rydde bildelinken min i "O___o" sin post neste gang (jeg har fjernet bildene mine)? Edit: Ser nå at du har postet i tråden igjen O___o, kan du fjerne bildelinken min? Endret 16. april 2012 av Eld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 16. april 2012 #586 Del Skrevet 16. april 2012 Blåmandag Steike herlig sminkning. Ellers da så sminker ikke Megan Fox seg så veldig stygt, hun liker sotete øyne i bronze og mørkebrunt og balanserer de sterkt sminkede øynene med rødcoral lebestift/lipgloss og matt bronzer sklupturering av fjeset sitt. Kler henne utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 16. april 2012 #587 Del Skrevet 16. april 2012 Kan du rydde bildelinken min i "O___o" sin post neste gang (jeg har fjernet bildene mine)? Edit: Ser nå at du har postet i tråden igjen O___o, kan du fjerne bildelinken min? oi! sorry! hvilken side er det på? fjerner det ASAP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 16. april 2012 #588 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Veldig mange flotte jenter her, med hver sin stil. :-) Dette er helt vanlig hverdagssminke for meg. Sminker meg ofte kraftigere, spesielt til fest. Det er nå meg det da. Ser jeg begynner å få sånne dumme rynker under øynene. Endret 16. april 2012 av Vianne 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 16. april 2012 #589 Del Skrevet 16. april 2012 Kan du rydde bildelinken min i "O___o" sin post neste gang (jeg har fjernet bildene mine)? Edit: Ser nå at du har postet i tråden igjen O___o, kan du fjerne bildelinken min? Finner den ikke. Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eld Skrevet 16. april 2012 #590 Del Skrevet 16. april 2012 Finner den ikke. Sorry Post #526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 16. april 2012 #591 Del Skrevet 16. april 2012 Veldig mange flotte jenter her, med hver sin stil. :-) Dette er helt vanlig hverdagssminke for meg. Sminker meg ofte kraftigere, spesielt til fest. Det er nå meg det da. Ser jeg begynner å få sånne dumme rynker under øynene. Kjempefin, elsker øyebrynene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 16. april 2012 #592 Del Skrevet 16. april 2012 Kjempefin, elsker øyebrynene dine. Oi, virkelig? Jeg hadde en gang veldig kraftige øyenbryn, men så kom den der "blyantstrek" perioden.. Grøss. Klarte aldri å få de like kraftige igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 16. april 2012 #593 Del Skrevet 16. april 2012 Veldig mange flotte jenter her, med hver sin stil. :-) Dette er helt vanlig hverdagssminke for meg. Sminker meg ofte kraftigere, spesielt til fest. Det er nå meg det da. Ser jeg begynner å få sånne dumme rynker under øynene. Ser fint ut Jeg liker også brynene dine. Ser at du skriver at de var tykkere før, og det var helt sikkert fint, men de er fine nå og - og absolutt ikke tynne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #594 Del Skrevet 16. april 2012 Veldig mange flotte jenter her, med hver sin stil. :-) Dette er helt vanlig hverdagssminke for meg. Sminker meg ofte kraftigere, spesielt til fest. Det er nå meg det da. Ser jeg begynner å få sånne dumme rynker under øynene. Kjempefint!!! Har sånne rynker jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 16. april 2012 #595 Del Skrevet 16. april 2012 Oi, virkelig? Jeg hadde en gang veldig kraftige øyenbryn, men så kom den der "blyantstrek" perioden.. Grøss. Klarte aldri å få de like kraftige igjen. Jeg liker dem slik de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 16. april 2012 #596 Del Skrevet 16. april 2012 Post #526 sånn :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #597 Del Skrevet 17. april 2012 Veldig mange flotte jenter her, med hver sin stil. :-) Dette er helt vanlig hverdagssminke for meg. Sminker meg ofte kraftigere, spesielt til fest. Det er nå meg det da. Ser jeg begynner å få sånne dumme rynker under øynene. Det var veldig fint, synes jeg Litt tykkere eyeliner enn hva jeg selv "tør" - men det er fordi jeg er så ustø på hånden... Kan se ut som vi har ca samme øyenbryn i farge og form - pleier du markere dem mer? Jeg har naturlig sorte, men vurderer å markere dem litt til festsminke, dog jeg aner ikke hvordan man markerer allerede sorte bryn......bruker man kanskje en gråbrun farge? Noen som aner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vianne Skrevet 17. april 2012 #598 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Det var veldig fint, synes jeg Litt tykkere eyeliner enn hva jeg selv "tør" - men det er fordi jeg er så ustø på hånden... Kan se ut som vi har ca samme øyenbryn i farge og form - pleier du markere dem mer? Jeg har naturlig sorte, men vurderer å markere dem litt til festsminke, dog jeg aner ikke hvordan man markerer allerede sorte bryn......bruker man kanskje en gråbrun farge? Noen som aner? Jeg markerer dem av og til med en brun farge, ikke så mørk. Har bare brukt en sånn billig blyant fra H&M, men i dag kjøpte jeg et skrin fra Gosh. Billig den også, men den har tre forskjellige farger og en voks. Har ikke prøvd enda. Du har sorte øyenbryn, men du vil fylle litt mer i? Kanskje du kunne brukt en mørkebrun? Så blir det ikke så knallhardt. Endret 17. april 2012 av Vianne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. april 2012 #599 Del Skrevet 17. april 2012 glemte å legge ved sminkebildet... jeg synes sminken var fin, men det ser ut som at ditt høyre bryn er mørkere enn ditt venstre? jeg synes det høyre var finest, og jeg synes også kanskje at du kan markere det pittepittelittegranne mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #600 Del Skrevet 19. april 2012 En super makeup tutorial for alle som er interessert i sminke! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå