Gjest norah Skrevet 15. april 2012 #561 Del Skrevet 15. april 2012 skal ikke si et ord! bare legge det jeg skal ha på disken og se sånn ut---> tusen takk for verdifulle og fine tips! jeg kjøpte mitt første og eneste solpudder denne uken som var nå faktisk, så det er jo ypperlig at så mange foreslår at jeg skal bruke litt solpudder da! jeg er ikke så "dreven" med å bruke det enda, men skal prøve meg frem Du det ække tull altså. Jeg ble helt svett i helga når jeg helt uskyldig var ute etter en gyllebrun øyenskygge til brudesminke og dama krevde 4 ganger at "jooooooo - du MÅ bruke grått og grønt! - jeg skal ta det på deg". Haha....fikk også et foredrag i jula om at jeg måtte kjøpe julekortene deres, fordi "det går til barn med aids og sånn asså, hallo lizzom" etterfulgt av et særdeles mangelfullt foredrag om ting jeg har har studert/jobbet med/vært frivillig med i sånn hundre år Veldig OT her, men du skjønner poenget; vær rask! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #562 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) tusen takk myldre. nå har jeg forsøkt mitt beste her, men nå ser jeg at øyenbryna enda er grusomt tynne, og kanskje jeg har altfor lite rough? er det ellers greit, eller har jeg misforstått totalt? ikke quote med bildelinken da Endret 16. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #563 Del Skrevet 15. april 2012 tusen takk myldre. nå har jeg forsøkt mitt beste her, men nå ser jeg at øyenbryna enda er grusomt tynne, og kanskje jeg har altfor lite rough? er det ellers greit, eller har jeg misforstått totalt? ikke quote med bildelinken da Du er kjempepen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #564 Del Skrevet 15. april 2012 takk og veldig i lige måde bobler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #565 Del Skrevet 15. april 2012 nozzen neeeeeds help! her er grusomme meg uten noe sminke, eller, noe rester fra dagen før kan observeres! men hvordan ville DU ha forbedret dette ansiktet om det var DITT? (utenom plastisk kirurgi da :gjeiper: ) ikke no quotings nå da! Fy fader Noz, det bildet postet du i en tråd der man skulle vise sg uten sminke, og du sverget på at du ikke hadde noe selv om folk kunne se noe rester fra dagen før, du nektet på det. Og her skriver du sort på hvitt at rester fra dagen før kan observeres. Jajajaja...... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #566 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Fy fader Noz, det bildet postet du i en tråd der man skulle vise sg uten sminke, og du sverget på at du ikke hadde noe selv om folk kunne se noe rester fra dagen før, du nektet på det. Og her skriver du sort på hvitt at rester fra dagen før kan observeres. Jajajaja...... noen skrev at jeg har på meg masse sminke på det bildet, så skrev jeg tilbake at i såfall så er det bare noen rester fra gårsdagens sminke! så jeg kan ikke heeeeeeelt fatte hvor du får det fra at jeg nektet?? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=635076&st=80 ....jf. #102 og det var derfor jeg skrev her at "rester kan observeres" ..har du noe mer å komme med AB? Endret 15. april 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #567 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Endret 16. april 2012 av Bobler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #568 Del Skrevet 15. april 2012 fine fine bobler! ingen tips til andre måter med sminken nei, jeg liker den som den er. men det eneste som er, er vel kanskje lyset? i hvertfall med tanke på at det var litt vanskelig å se huden din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 15. april 2012 #569 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Endret 16. april 2012 av Bobler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #570 Del Skrevet 15. april 2012 tusen takk myldre. nå har jeg forsøkt mitt beste her, men nå ser jeg at øyenbryna enda er grusomt tynne, og kanskje jeg har altfor lite rough? er det ellers greit, eller har jeg misforstått totalt? ikke quote med bildelinken da Jeg ville byttet den sorte kajalen med brun, og prøvd en highlighter eller annen lys beigeaktig skygge rett under brynene(synes veldig mange glemmer dette). Ellers ville jeg hold det slikt - synes bronzeren var akkurat passe i mengde. Til fest ville jeg prøvd en rosabrun lipliner med den glossen. Og hvis jeg kan få det akkurat som jeg vil; bytt ut den piercingtingen med en sånn glasstein i en ikke alt for synlig farge, kanskje champagne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #571 Del Skrevet 15. april 2012 tusen takk myldre. nå har jeg forsøkt mitt beste her, men nå ser jeg at øyenbryna enda er grusomt tynne, og kanskje jeg har altfor lite rough? er det ellers greit, eller har jeg misforstått totalt? ikke quote med bildelinken da Så pen du er Jeg ville ha brukt litt mindre maskara, og ikke så mye eyeliner under øyet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #572 Del Skrevet 15. april 2012 Hvordan er håret ditt uten styling, Noz? Er det som en bob? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 15. april 2012 #573 Del Skrevet 15. april 2012 tusen takk myldre. nå har jeg forsøkt mitt beste her, men nå ser jeg at øyenbryna enda er grusomt tynne, og kanskje jeg har altfor lite rough? er det ellers greit, eller har jeg misforstått totalt? ikke quote med bildelinken da Noz er en nydelig dame med en nydelig personlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #574 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Jeg ville byttet den sorte kajalen med brun, og prøvd en highlighter eller annen lys beigeaktig skygge rett under brynene(synes veldig mange glemmer dette). Ellers ville jeg hold det slikt - synes bronzeren var akkurat passe i mengde. Til fest ville jeg prøvd en rosabrun lipliner med den glossen. Og hvis jeg kan få det akkurat som jeg vil; bytt ut den piercingtingen med en sånn glasstein i en ikke alt for synlig farge, kanskje champagne? ja, fikk tips om brun eyeliner, og som jeg nevnte tidligere i tråden, så har jeg ikke det, men skal gå til innkjøp av det etter helgen takk for fine tips ab Så pen du er Jeg ville ha brukt litt mindre maskara, og ikke så mye eyeliner under øyet jeg pleier å bruke litt mye eyeliner, men siden jeg fikk tips om brun istedenfor svart, så tok jeg bare på eyeliner fra enden av øye, inn til midten. ikke hele veien med andre ord. men jeg tar til meg det du skriver- tusen takk Hvordan er håret ditt uten styling, Noz? Er det som en bob? heeeeelt grusomt! det skal jeg vise deg i morgen tidlig men hvordan kan du tro at det er bob? bob er jo lengre foran enn håret i nakken! Noz er en nydelig dame med en nydelig personlighet! Endret 16. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #575 Del Skrevet 16. april 2012 ooh. så flinke folk har vært til å bli mer objektive og ikke gå til personangrep siden sist jeg tittet innom. men må vel få lov til å kommentere at jeg synes det er rart Megan Fox stadig vekk brukes som eksempel i debatter som omhandler hud, hår sminke osv. og hvordan " SE hvordan hun så ut for 10 og 15 år siden og SE hvordan hun har forandret seg til nå" på generelt grunnlag, synes jeg det ville vært nitrist om mennesker ikke forandret seg fra de var 13 år. TENK om utseendets utvikling stoppet seg mitt i puberteten? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #576 Del Skrevet 16. april 2012 Chanel Vitalumiere aqua i Beige 10. Svart smokey eye/en trio fra Make up Factory (et merke du ikke lenger får fatt på i Norge) Orgasme blush fra Nars og Gosh Cosmetics Rose Gold Lebestift. Min dagsminke er nok adskillig kraftigere enn folk flests, men jeg liker det sånn. Nude makeup er liksom ikke helt meg. Synes du hadde et fint utgangspunkt, men tror virkelig kronen på verket hadde vært om du markerte øyenbrynene dine litt. Tror det hadde kledd deg veldig godt, uten å påvirke resten av looken for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #577 Del Skrevet 16. april 2012 tusen takk myldre. nå har jeg forsøkt mitt beste her, men nå ser jeg at øyenbryna enda er grusomt tynne, og kanskje jeg har altfor lite rough? er det ellers greit, eller har jeg misforstått totalt? ikke quote med bildelinken da Du ser bra ut, men hvis du er ute etter tips til forbedring ville jeg brukt mye mindre maskara, og droppet eyelineren under øyet. Jeg ville også gått for tykkere bryn, eventuelt tegnet dem tykkere. Ellers ser blush/solpudder og leppene veldig bra ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. april 2012 #578 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Du ser bra ut, men hvis du er ute etter tips til forbedring ville jeg brukt mye mindre maskara, og droppet eyelineren under øyet. Jeg ville også gått for tykkere bryn, eventuelt tegnet dem tykkere. Ellers ser blush/solpudder og leppene veldig bra ut takk det er akkuratt slike tips jeg trenger ja å droppe eyelineren blir nok merkelig- kommer til å føle at noe mangler! det blir nesten akkuratt som å gå ut uten veske men jeg skal begynne å sminke meg uten den- ihvertfall til hverdags! Endret 16. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 16. april 2012 #579 Del Skrevet 16. april 2012 Tråden er ryddet, spørsmål om ryddingen taes på Ris og Ros Sophie-Ann, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #580 Del Skrevet 16. april 2012 Får vel prøve å legge ved bilder jeg også. Legger bare ved av øynene mine. Vil gjerne ha kommentarer på sminken, tåler at de er krasse. Sminker meg som regel ikke så mye - til daglig er det mascara, øyenskygger i bruntoner og kanskje hvit eyeliner på våtkanten. (det er det det er på dette bildet) Til fest kan jeg bruke bb-cream/foundation og litt rouge, litt mørkere øyenskygger og litt på brynene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå