AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #541 Del Skrevet 14. april 2012 Alle som sier noe som helst negativt om sminken til Megan Fox er bare såååå sjalu azzå.. Omg liksom, slutt å være så sjalu alle sammen. Deal with it! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 14. april 2012 #542 Del Skrevet 14. april 2012 Kan ikke du bare skrive det du mener uten å avslutte med : men det er bare meg da:) eller alt etter min mening selvfølgelig:)Det er så typisk KG! Og forresten jeg har sett hvordan du ser ut på bildetråden Fordi jeg har mange dårlige erfaringer med å bli angrepet hvis jeg ikke skriver det dessverre. Man skulle jo ikke trenge å skrive det, det er jo ganske åpenbart, men virker som noen få tror jeg snakker for hele verden når jeg sier min mening Og jaa, det er ingen hemmelighet hvordan jeg ser ut? Den skjønte jeg ikke helt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 14. april 2012 #543 Del Skrevet 14. april 2012 Jeg anser Megan Fox som et skrekkeksempel hva sminke angår. Men nå er ikke den typen utseende akkurat hva jeg foretrekker, for å si det mildt, så jeg er vel ikke helt i målgruppen. Jeg liker det mer naturlig, jeg synes det er langt mer sensuelt. Eksempler på hvilken type sminke jeg liker er dette og dette. Kan heller komme tilbake med et bilde av min egen sminke senere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eld Skrevet 14. april 2012 #544 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Jeg ELSKER hårfargen din Takk Det er litt tidkrevende siden det falmer ganske fort, og enkelte (heldigvis veldig få) er negative og dømmende, men foreløpig vil jeg ikke gi slipp på det! Kan du fjerne bildelinken? Jeg har fjernet bildene mine nå Endret 14. april 2012 av Eld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 14. april 2012 #545 Del Skrevet 14. april 2012 Du synes ikke at det er pent. Jeg synes at det er pent. Menn liker Megan Fox fordi hun er vakker deal with it! La oss nå prøve å la være å få Meghan Fox som nytt tema i denne tråden. Hun er dødsvakker, og er ennå det selv om hun ødela seg litt med operasjonene. Sminker seg pent og er vel en av de som fikk tykke bryn i motebildet igjen. Når det gjelder sminkebildene du la ut av Fox og Jolie, så er jeg for øvrig veldig enig i at Jolie sin sminke på bildet er nydelig. God sminkesmak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. april 2012 #546 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) nozzen neeeeeds help! her er grusomme meg uten noe sminke, eller, noe rester fra dagen før kan observeres! men hvordan ville DU ha forbedret dette ansiktet om det var DITT? (utenom plastisk kirurgi da :gjeiper: ) ikke no quotings nå da! Endret 16. april 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 14. april 2012 #547 Del Skrevet 14. april 2012 nozzen neeeeeds help! her er grusomme meg uten noe sminke, eller, noe rester fra dagen før kan observeres! men hvordan ville DU ha forbedret dette ansiktet om det var DITT? (utenom plastisk kirurgi da :gjeiper: ) ikke no quotings nå da! Ikke nappa øyenbryna så tynne. :/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 14. april 2012 #548 Del Skrevet 14. april 2012 nozzen neeeeeds help! her er grusomme meg uten noe sminke, eller, noe rester fra dagen før kan observeres! men hvordan ville DU ha forbedret dette ansiktet om det var DITT? (utenom plastisk kirurgi da :gjeiper: ) ikke no quotings nå da! Det jeg som regel synes er viktigst er å sette fokus på bryn og øyne/lepper. Synes ingen må ha på seg noe sminke, men vil du putte på noe er vel brynsfarge en god start, samt helt basic greier som mascara og litt rouge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. april 2012 #549 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) nozzen neeeeeds help! her er grusomme meg uten noe sminke, eller, noe rester fra dagen før kan observeres! men hvordan ville DU ha forbedret dette ansiktet om det var DITT? (utenom plastisk kirurgi da :gjeiper: ) ikke no quotings nå da! Ville ikke gjort så mye mere jeg! Ser du har litt rester igjen på nedre kant av øynene.. Men du du er så naturlig vakker, så du burde bare ha kjørt på med mascara, gyldenbrun kajal, varmbrun øyenskygge og solpudder......og gloss på leppene. Fjerner qoutingen.... Endret 14. april 2012 av maya76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 14. april 2012 #550 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Hvis jeg hadde ditt nydelige utgangspunkt ville jeg gjort svært lite Noz :D Antagelig markert øyebryna litt mer, vanlig dose mascara og noe på leppene, muligens bare gjort de litt mørkere, men fortsatt en naturlig farge. Du har så nydelige farger og hud fra før at jeg ikke ville gjort noe med det ^^ Endret 14. april 2012 av HedvigR 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. april 2012 #551 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Ikke nappa øyenbryna så tynne. :/ nei, sant det mortem. jeg så det rett før jeg la ut bildet! og bilde er en liten stund gammelt, og bryna har nok aldri før og etter det bilde vært såå tynne faktisk men jeg takker for tips her! de kommer godt til nytte alle sammen, og alle er skrevet med sprit-tusj bak øret jeg skal se hva jeg får til i morgen, så poster jeg på nytt, så kan dere si hva dere mener da Endret 14. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #552 Del Skrevet 15. april 2012 nozzen neeeeeds help! her er grusomme meg uten noe sminke, eller, noe rester fra dagen før kan observeres! Jeg bare lurer på hvorfor du skriver "grusomme meg"? Du syns vel ikke selv at du ser grusom ut på dette bildet? I såfall burde du jobbe med andre ting enn med sminkeferdighetene. Du ser veldig frisk, fin og naturlig vakker ut, du har fantastisk hud, fantastiske farger, veldig flott munn og pene øyne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #553 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg bare lurer på hvorfor du skriver "grusomme meg"? Du syns vel ikke selv at du ser grusom ut på dette bildet? I såfall burde du jobbe med andre ting enn med sminkeferdighetene. Du ser veldig frisk, fin og naturlig vakker ut, du har fantastisk hud, fantastiske farger, veldig flott munn og pene øyne. jeg har nok litt dåligere selvtillitt en gjennomsnittet, og jeg synes jeg ser bedre ut på det bilde enn jeg gjør i virkeligheten. det jeg selv er fornøyd med er fregnene mine, og at jeg aldri har hatt mer enn 3-4 kviser i hele mitt liv men mye av den dårlige selvtilitten kommer av at jeg ser så ung ut, pinlig ung. jeg vet jo at det er mer enn sminken som skal til for å se litt eldre ut (klær for eksempel), men tenkte kanskje bare at noen gode sminkeråd er en god start og etterpå så skal jeg se hva jeg får til, med disse tipsene jeg har fått! (men jeg eier ikke gyldenbrun kajal, og det irriterer meg litt akkuratt nå ) tusen takk for de fine ordene fra deg ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle** Skrevet 15. april 2012 #554 Del Skrevet 15. april 2012 jeg har nok litt dåligere selvtillitt en gjennomsnittet, og jeg synes jeg ser bedre ut på det bilde enn jeg gjør i virkeligheten. det jeg selv er fornøyd med er fregnene mine, og at jeg aldri har hatt mer enn 3-4 kviser i hele mitt liv men mye av den dårlige selvtilitten kommer av at jeg ser så ung ut, pinlig ung. jeg vet jo at det er mer enn sminken som skal til for å se litt eldre ut (klær for eksempel), men tenkte kanskje bare at noen gode sminkeråd er en god start og etterpå så skal jeg se hva jeg får til, med disse tipsene jeg har fått! (men jeg eier ikke gyldenbrun kajal, og det irriterer meg litt akkuratt nå ) tusen takk for de fine ordene fra deg ab Du er jo kjempesøt. Syns ikke du trenger så mye mer sminke enn det du har på bildet ditt. Jeg syns også du gjør rett i sminke øynene og ha naturlige eller litt lyse lepper. Tror du kler en sånn look. Dessuten tror jeg du ville kledd å la håret ditt vokse seg langt. Fin farge og det ser tykt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #555 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Du er jo kjempesøt. Syns ikke du trenger så mye mer sminke enn det du har på bildet ditt. Jeg syns også du gjør rett i sminke øynene og ha naturlige eller litt lyse lepper. Tror du kler en sånn look. Dessuten tror jeg du ville kledd å la håret ditt vokse seg langt. Fin farge og det ser tykt ut tusen takk månestråle skal straks gå å putte på meg disse tipsene (utenom det lange håret da ), så skal jeg poste bilde. men apropo langt hår- ja, det er utrooolig tykt..jeg tynner det ganske mye ut en gang i uka, hvis ikke så ser jeg bokstavelig ut som en sopp, men med langt hår så ser jeg bare enda yngre ut edit: håret ser kortere ut på bilde enn det gir uttrykk for i virkeligheten også ser jeg.. jeg har den korte siden til kameratet lenge leve asymeri Endret 15. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 15. april 2012 #556 Del Skrevet 15. april 2012 her er grusomme meg uten noe sminke, eller, noe rester fra dagen før kan observeres! men hvordan ville DU ha forbedret dette ansiktet om det var DITT? (utenom plastisk kirurgi da :gjeiper: ) Hvis dette var mitt ansikt? Jeg hadde vært kjempeglad for at jeg ikke hadde trengt å forbedre noe Du er jo kjempefin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #557 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Hvis dette var mitt ansikt? Jeg hadde vært kjempeglad for at jeg ikke hadde trengt å forbedre noe Du er jo kjempefin! jeg la absolutt ikke bilde ut for å fiske etter komplimenter, bare så det er sagt, men jeg blir veldig glad for å lese slike fine ord som du skriver!! Endret 15. april 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 15. april 2012 #558 Del Skrevet 15. april 2012 Ville ikke gjort så mye mere jeg! Ser du har litt rester igjen på nedre kant av øynene.. Men du du er så naturlig vakker, så du burde bare ha kjørt på med mascara, gyldenbrun kajal, varmbrun øyenskygge og solpudder......og gloss på leppene. Fjerner qoutingen.... Skulle til å si akkurat det samme... Jeg ville styrt unna foundation om jeg var deg, ser ut som du har helt perfekt hud med utrolig fine fregner Løp ned på MAC(ikke snakk med de ansatte, de er skumle og strenge) - kjøp en kajal som heter Teddy(gyllenbrun), og gjerne en litt ferskenfarget/korallfarget kremgloss. Og ikke overdriv med solpudder i hele fjeset sånn som veeeeeeldig mange gjør. The Balm&Glominerals har og noen fine varme bruntoner, det har de på den derre som ligger rett ved Rockefeller(og her er de ansatte bare hyggelige og ikke skumle) Tror vi passer litt samme farger, egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 15. april 2012 #559 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Skulle til å si akkurat det samme... Jeg ville styrt unna foundation om jeg var deg, ser ut som du har helt perfekt hud med utrolig fine fregner Løp ned på MAC(ikke snakk med de ansatte, de er skumle og strenge) - kjøp en kajal som heter Teddy(gyllenbrun), og gjerne en litt ferskenfarget/korallfarget kremgloss. Og ikke overdriv med solpudder i hele fjeset sånn som veeeeeeldig mange gjør. The Balm&Glominerals har og noen fine varme bruntoner, det har de på den derre som ligger rett ved Rockefeller(og her er de ansatte bare hyggelige og ikke skumle) Tror vi passer litt samme farger, egentlig. skal ikke si et ord! bare legge det jeg skal ha på disken og se sånn ut---> tusen takk for verdifulle og fine tips! jeg kjøpte mitt første og eneste solpudder denne uken som var nå faktisk, så det er jo ypperlig at så mange foreslår at jeg skal bruke litt solpudder da! jeg er ikke så "dreven" med å bruke det enda, men skal prøve meg frem Endret 15. april 2012 av NozMonster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myldre Skrevet 15. april 2012 #560 Del Skrevet 15. april 2012 nozzen neeeeeds help! her er grusomme meg uten noe sminke, eller, noe rester fra dagen før kan observeres! men hvordan ville DU ha forbedret dette ansiktet om det var DITT? (utenom plastisk kirurgi da :gjeiper: ) ikke no quotings nå da! WoooooW! ! du er jo drit pen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå