Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Armule

Dette var gårdsdagens:

Bilde 1 øverst i til venstre er uten sminke og er tatt idag. Ingenting er fikset på, ikke en gang bryn ( bare litt farge fra igår).

Bilde 2 nederst til venstre er tatt igår, synes verken øyenbrynene ser veldig på-tegnet ut eller at vippene er såkalte "edderkoppvipper". (Sitter forresten med farge i håret, det forklarer de svarte flekkene i pannen.)

Bilde 3 er også tatt igår. (Ser mørkere ut i ansiktet enn på halsen, men det er bare lyset jeg tok bilde i som gjør det.)

Jeg bruker:

- Pudder fra ID bare minerals - medium beige

- Bittelitt solpudder fra artdeco

- Blush fra loreal (husker ikke fargen

- Øyenbrynspenn fra H&M (skal kjøpe fra Glo minerals når jeg får lønning)

- Maskara fra loeral paris - volume million lashes (brukt 2 lag her, pleier å bruke 3)

- Highlighter/shimmer fra ELF under øyenbrynene (kommer dårlig frem på bildene)

SÅ hva synes dere idag?

Edit: Skal ta bedre bilder en annegang med speilreflekskamera, disse bildene er tatt med iPhone...

Her synes det i alle fall at det er kameraet som gjør huden veldig oransje på enkelte bilder! Jeg er ikke så fan av såpass markerte øyenbryn, men ellers så det bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes det i alle fall at det er kameraet som gjør huden veldig oransje på enkelte bilder! Jeg er ikke så fan av såpass markerte øyenbryn, men ellers så det bra ut :)

Er nok iPhone kameraet ja, hehe :P Er jo ikke av verdens beste kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :sjenert:

Bruker mye! Haha.

Renser med Estée Lauder Perfectly clean splash away foaming cleanser (som er faktisk veldig god, var veldig skeptisk til denne!). Ellers bruker jeg et serum fra Babor som heter Basic care om natten under fuktighetskremen, som er Babor Skinovage argan. Bruker også en kjempe god maske fra Babor en gang i uken, den heter Skinovage selection. Brukte tidligere den fuktmasken fra Decléor, men syntes den var litt oppskrytt. Skrubber også huden en gang i uken med MD formulations face & body scrub! Har forelsket meg helt i Babor, kjempe bra merke!

Skal jammen sjekke ut Babor :) Jeg har tenkt til å kjøpe fuktmasken fra Decleor, så håper jeg liker den bedre enn du gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes da ingen fasit for hvordan sminke skal legges. Det handler om hva man trives med selv. Så nå får folk slappe av med kritikken her. Greit at man ikke liker det selv. Men å gi folk råd som om deres egen måte er den eneste måten å gjøre det på synes jeg blir helt feil.

Hilsen utdannet makeupartist.

Sminke, og klær, er også en måtte å uttrykke seg på. Hva med å la folk sminke seg på en måte som de er fornøyd med og synes er fint? Det er mye innen sminke jeg ikke synes er direkte pent. Men det er min subjektive oppfatning, ikke en universell sannhet som alle må bøye seg for. Noen ganger er det faktisk greit å holde kjeft!

:takke:

Helt enig!

Hilsen annen makeupartist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmen.

Vel her er meg, tok denne bilden for dere altså :fnise: lekte litt modell:P

Du er så utrolig vakker! :) veldig fin sminke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bryr meg ikke hvordan en jente sminker seg så lenge det ser fint ut. Om det er mye eller lite spiller det ingen rolle. Jeg synes at megan fox sminker seg pent, hun vet hva hun skal fremheve.. feks de pene øynene og de fine leppene hennes... også er hun pen uten sminke også! Det jeg synes er stygt er oransje sminke ...

Hunterlady var fin med sminken hun postet første gang, skjønner ikke hvorfor dere mener at det ikke er pent?? og at hun måtte skifte stilen helt? tror dere jenter legger merke til ting vi menn ikke bryr oss om.

Dette er fin sminke

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Det er stygt:

Min lenke

Endret av Cody
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bryr meg ikke hvordan en jente sminker seg så lenge det ser fint ut. Om det er mye eller lite spiller det ingen rolle. Jeg synes at megan fox sminker seg pent, hun vet hva hun skal fremheve.. feks de pene øynene og de fine leppene hennes... også er hun pen uten sminke også! Det jeg synes er stygt er oransje sminke ...

Hunterlady var fin med sminken hun postet første gang, skjønner ikke hvorfor dere mener at det ikke er pent?? og at hun måtte skifte stilen helt? tror dere jenter legger merke til ting vi menn ikke bryr oss om.

Vell må bare på peke at det er vell et få tall av gangene Fox sminker seg selv før hun skal på den røde løperen. Men den som sminker henne, gjør en sbla go jobb ja :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell må bare på peke at det er vell et få tall av gangene Fox sminker seg selv før hun skal på den røde løperen. Men den som sminker henne, gjør en sbla go jobb ja :)

driter i hvem som sminker henne. det jeg mener er at det er fint. Også synes jeg at jenter som sminker seg er jenter som tar vare på seg selv:) bare viktig å kunne sminke seg riktig!

Edit: Jenter som ikke sminker seg tar også vare på seg selv (jaja) men liker de med sminke mest:) mer feminint.

Endret av Cody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

driter i hvem som sminker henne. det jeg mener er at det er fint. Også synes jeg at jenter som sminker seg er jenter som tar vare på seg selv:) bare viktig å kunne sminke seg riktig!

Edit: Jenter som ikke sminker seg tar også vare på seg selv (jaja) men liker de med sminke mest:) mer feminint.

Du skrev jo at Megan Fox viste hva hun skulle fremheve, og hvordan hun gjorde det og hvor flink hun er.

Megan Fox sminker nok ikke seg selv ;) ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skrev jo at Megan Fox viste hva hun skulle fremheve, og hvordan hun gjorde det og hvor flink hun er.

Megan Fox sminker nok ikke seg selv ;) ;)

Det er ikke det som er viktig her. Hvem som sminker henne driter jeg langt i. Ja jeg skrev det, må ikke skrive at " de som sminker megan fox er veldig flinke, de vet hva de skal fremheve" vet at alle artister har stylister! Det er ikke noe nytt! Men selvsagt er Megan med på å bestemme om sminken hennes ser fin ut eller ikke! Lady gaga vil jo ha den rare sminke stilen, så hun er med på å velge.. Håper du skjønner nå vesla.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cody: Hvor gammel er du da? Er jo ikke så veldig interessant for mange av oss hva du mener, om du er fryktelig ung.

Synes personlig munnen til Megan Fox ser ut som leppene på en oppblåsbar barbara, ser ut som den aldri hr gjort noe annet enn å suge pikk, ikke rart menn liker henne.

Og jeg liker generelt store lepper, både på menn og kvinner, men det der var ikke pent.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cody: Hvor gammel er du da? Er jo ikke så veldig interessant for mange av oss hva du mener, om du er fryktelig ung.

Synes personlig munnen til Megan Fox ser ut som leppene på en oppblåsbar barbara, ser ut som den aldri hr gjort noe annet enn å suge pikk, ikke rart menn liker henne.

Og jeg liker generelt store lepper, både på menn og kvinner, men det der var ikke pent.

Blir leppene store om man suger pikk? :O

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purelove

:klaske:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg ikke er så altfor glad i den type leppesminken som Megan Fox pleier å ha jeg heller, den gir meg litt negative assosiasjoner. Men har sett noen få jenter som kler det (alt etter min mening selvfølgelig) :)

Edit: Synes for øvrig sminken hennes er fin ellers da.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg ikke er så altfor glad i den type leppesminken som Megan Fox pleier å ha jeg heller, den gir meg litt negative assosiasjoner. Men har sett noen få jenter som kler det (alt etter min mening selvfølgelig) :)

Kan ikke du bare skrive det du mener uten å avslutte med : men det er bare meg da:) eller alt etter min mening selvfølgelig:)Det er så typisk KG! Og forresten jeg har sett hvordan du ser ut på bildetråden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes ikke at det er pent. Jeg synes at det er pent. Menn liker Megan Fox fordi hun er vakker :) deal with it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...