Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Anon: Nydelig øyemakeup i #500. Har du tilgang til Vita der du bor? De lager heftig makeup jevnt over og fine lebestifter og glosser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men folkens: Hvis dere husker hva dere har brukt av produkt og sånt så fortell meg det gjerne her inne. :rodmer:

Åja! Produkter jeg har brukt er:

Chanel foundation (Vitalumiere Aqua i fargen Beige rose)

MAC concealer (Studio sculpt i fargen NW20)

Dip liner fra The body shop brukt på vippekanten oppe

MAC eyeliner brukt på vippene nede i fagen ebony

MAC øyenskygger: Blanc type over hele lokket, Concrete i utkanten av øyelokket og oppover på globalinjen, Carbon langs vippekanten.

Lancome rouge i fargen 05

Lancome Hypnose precious cells mascara

H&M lipgloss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på litt annen sminke i dag da, etter at jeg spurte hva som hadde kledd meg. Vet ikke helt hva jeg syntes, hva syntes dere? :sjenert:

Hvordan har du sminket deg her? :)

Utrolig fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anon: Nydelig øyemakeup i #500. Har du tilgang til Vita der du bor? De lager heftig makeup jevnt over og fine lebestifter og glosser.

Ja, det har jeg! Skal sjekke det ut!

Har også sett på liploss fra Clarins, hørt at de er ganske gode? Noen som har brukt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg tatt en stil på hvert øye for å spare tid og arbeid i forbindelse med bilde til blogg:) Gikk ikke ut døren sånn nei! :gjeiper:

Øyeskyggene er for det meste MAC.

post-23848-0-24978000-1334323951_thumb.j

post-23848-0-21977200-1334324111_thumb.j

post-23848-0-78128700-1334324141_thumb.j

post-23848-0-53343000-1334324155_thumb.j

Endret av Skylines
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Her har jeg tatt en stil på hvert øye for å spare tid og arbeid i forbindelse med bilde til blogg:) Gikk ikke ut døren sånn nei! :gjeiper:

Likte sminkningen i plommefarger best. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

post-23848-0-24978000-1334323951_thumb.j

post-23848-0-21977200-1334324111_thumb.j

post-23848-0-78128700-1334324141_thumb.j

post-23848-0-53343000-1334324155_thumb.j

Oi, sykt kult! Hva er fargene på det grønne øyet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, sykt kult! Hva er fargene på det grønne øyet?

Hm, må tenke, lagde det i fjor.. Tror basen er MAC Paint Pot i Painterly (hudfarget) og Moss Scape (mosegrønn). Skyggene er nok hovedsakelig MAC Sumptuous Olive og Swimming tror jeg. Mest mosegrønne farger. Har en mosegrønn eyeliner fra Lancome også. :)

Edit: Har på litt "glitter" også, MAC pigment Vintage Gold. Det er gull med grønntone.

Endret av Skylines
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eld du er pen, hunterlady også

dt var fine bilder av noen andre også...

men det er en bruker her på kg som virkelig er en skjønnhet og det er "Setereh"....hvis jeg husker riktig...

Ps jenter bør virkelig sluttte med å lage "Megan Fox øyenbryn" på seg selv, it doesnt look good!

(med mindre man har naturlige tykke bryn som man styler..).

:takke:

Jeg er enig i at man bør ta utgangspunkt i egen øyenbrynsform når man former eller fyller inn. Har man ikke tykke bryn fra naturens side så ser det neppe pent ut med påtegnede tykke øyenbryn.

Det blir jo litt OT, men det spørs om egentlig Megan Fox burde ha "Megan Fox øyenbryn". Jeg tror en god del er tegnet på brynene til Megan Fox for å få den looken. De varierer jo litt på bildene, men det ser ut som hun har nappet brynene veldig langt opp i enden, greier resten en god del opp, og tegner over for å få en høy bue :)

megan-fox-eyebrows.jpg

Viser bedre her og her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S%25C3%25B8lvsminke+2.jpg

S%25C3%25B8lvsminke+%25C3%25B8ye+2.jpg

Korallfarget lipgloss tror jeg at jeg har. Har flere forskjellige lipgloss-farger, men synes helt ærlig at mange av dem blir veldig like hverandre på :gjeiper: Har forresten en brun øyenskygge i litt røde kobbertoner og med litt shimmer, den synes jeg at jeg kler. I hvert fall så lenge jeg har litt farge i ansiktet. Er jeg totalt vinterblek blir den for "rød".

Når jeg leser slike tanker og tips får jeg plutselig veldig lyst til at en flink sminkør skal sminke meg mens han/hun forklarer hva jeg kler av farger og skyggelegging osv! Tenk så mye man kan lære på den måten :)

Håper ikke jeg høres ut som en stalker nå, men jeg husker deg veldig godt fra mote.no for noen år tilbake. Syntes alltid du var så utrolig vakker og flink å sminke deg, noe du fortsatt er! Sminken her ser kjempe fin ut :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg høres ut som en stalker nå, men jeg husker deg veldig godt fra mote.no for noen år tilbake. Syntes alltid du var så utrolig vakker og flink å sminke deg, noe du fortsatt er! Sminken her ser kjempe fin ut :)

Jeg har en stalker :rodmer::klem: Haha neida, takk!! Har faktisk kjent igjen to stykker fra mote.no her inne i tråden selv. Artig. Vi er overalt! :tongue:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var gårdsdagens:

Bilde 1 øverst i til venstre er uten sminke og er tatt idag. Ingenting er fikset på, ikke en gang bryn ( bare litt farge fra igår).

Bilde 2 nederst til venstre er tatt igår, synes verken øyenbrynene ser veldig på-tegnet ut eller at vippene er såkalte "edderkoppvipper". (Sitter forresten med farge i håret, det forklarer de svarte flekkene i pannen.)

Bilde 3 er også tatt igår. (Ser mørkere ut i ansiktet enn på halsen, men det er bare lyset jeg tok bilde i som gjør det.)

Jeg bruker:

- Pudder fra ID bare minerals - medium beige

- Bittelitt solpudder fra artdeco

- Blush fra loreal (husker ikke fargen

- Øyenbrynspenn fra H&M (skal kjøpe fra Glo minerals når jeg får lønning)

- Maskara fra loeral paris - volume million lashes (brukt 2 lag her, pleier å bruke 3)

- Highlighter/shimmer fra ELF under øyenbrynene (kommer dårlig frem på bildene)

SÅ hva synes dere idag?

Edit: Skal ta bedre bilder en annegang med speilreflekskamera, disse bildene er tatt med iPhone...

post-53307-0-64583900-1334328378_thumb.j

Endret av linsina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

En annen yndlingssminkning. Som jeg bruker en del når jeg besøker mora mi.

Estee Lauder øyeskygge i "pewter", clinique lebestift i "Summer Rose". Bobbi Brown Foundation i Warm Ivory.

(fjernet bilde).

Endret av "gjest"
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde meg på litt annen sminke i dag da, etter at jeg spurte hva som hadde kledd meg. Vet ikke helt hva jeg syntes, hva syntes dere? :sjenert:

Huden din er jo plettfri! :hakeslepp: Hvordan behandler du den? Kremer og sånn altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huden din er jo plettfri! :hakeslepp: Hvordan behandler du den? Kremer og sånn altså?

Anon er veldig pen, sminker seg pent og er flink med airbrush'en i photoshop ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anon Anon... Du er KJEMPE vakker!

Takk! :sjenert:

Bruker mye! Haha.

Renser med Estée Lauder Perfectly clean splash away foaming cleanser (som er faktisk veldig god, var veldig skeptisk til denne!). Ellers bruker jeg et serum fra Babor som heter Basic care om natten under fuktighetskremen, som er Babor Skinovage argan. Bruker også en kjempe god maske fra Babor en gang i uken, den heter Skinovage selection. Brukte tidligere den fuktmasken fra Decléor, men syntes den var litt oppskrytt. Skrubber også huden en gang i uken med MD formulations face & body scrub! Har forelsket meg helt i Babor, kjempe bra merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anon er veldig pen, sminker seg pent og er flink med airbrush'en i photoshop ;)

Hahhahahahahahhahahahhaha, ja. Virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...