Gå til innhold

hvem hadde du valgt


Fremhevede innlegg

Skrevet

kanskje den snille? Så lenge han får opp pikken er det jo alltid potensiale, og man kan jo alltids ta styringa selv. Hadde han vært impotent derimot, hadde jeg gått for drittsekken.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg valgte den snille. Og han kunne faktisk trenes! :sengekos:

Les spørsmålet igjen

Skrevet

Drittsekken. Skulle nok gjort mitt ytterste for å gjøre han litt snill. ;)

Skrevet

Ville valgt han snille. Uansett hvor dårlig han hadde vært i senga, så hadde jeg vært mer glad i han enn drittsekken, og dermed hadde det vært mer digg.

Sex med en drittsekk vil for meg uansett ikke være digg... Hadde ikke klart å bli tent på en fyr som behandler meg dårlig.

AnonymBruker
Skrevet

Ville valgt drittsekken, men unngått å få følelser for han. Og derimot hatt det helt fantastisk i senga! Yummyyum.

Hvis det måtte være følelser involvert, måtte jeg ha valgt han snille, for ellers hadde jeg nok ikke klart å leve lengre lol. Men da ville jeg sikkert vært den slemme og gått bak ryggen til han snille. Eller som en annen sa lenger over, hvis han er så snill, kunne vi sikkert fått et åpent forhold..

Ok enkelt og greit, hvis jeg bare MÅTTE velge sånn kjapt... tralalalalallllaallaalla drittsekken!

Skrevet

Som dilemmas på RR dette! Hm, jeg er FOR sexfiksert altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...