AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #21 Skrevet 6. april 2012 Den snille. Jeg er ganske god i senga selv, så klarer fint å bli tilfredsstilt selv om han ikke er så akrobatisk 2
Gjest Blubberella Skrevet 6. april 2012 #22 Skrevet 6. april 2012 nei. de fleste betyr mer enn halvparten. I utgangspunktet ja, men likefullt et tøyelig begrep da det kastes ukritisk ut for å underbygge påstander man ikke har bevis for. Spesielt på KG, og gjerne for å provosere. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #23 Skrevet 6. april 2012 Den snille, defnitivt. Antallet timer man tilbringer med partneren uten å ha sex er langt høyere enn antallet timer man bruker på å ha sex. God sex er ikke nok for å kompansere for et ellers kjipt liv/dårlig hverdag.
Crow Jane Skrevet 6. april 2012 #24 Skrevet 6. april 2012 Ville valgt utifra heeeelt andre kriterier enn de to svart/hvite du tegner opp: Hvilke fremtidsplaner har han? Hvordan musikk liker han? Osv... Snill kan være helt herlig, men det hjelper ikke hvis fyren er stygg og tiltaksløs. Samme gjelder den slemme....spiller jo ingen rolle hvor god han er i senga hvis han ikke vil noe av det samme som meg i livet.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #25 Skrevet 6. april 2012 Ville valgt utifra heeeelt andre kriterier enn de to svart/hvite du tegner opp: Hvilke fremtidsplaner har han? Hvordan musikk liker han? Osv... Snill kan være helt herlig, men det hjelper ikke hvis fyren er stygg og tiltaksløs. Samme gjelder den slemme....spiller jo ingen rolle hvor god han er i senga hvis han ikke vil noe av det samme som meg i livet. Så hvis han liker samme musikk som deg, har de samme fremtidsplanene og kanskje de samme fritidsinteressene... så er det greit at han er slem? 1
Silfen Skrevet 6. april 2012 #26 Skrevet 6. april 2012 Når noen tilbyd deg valget mellom eple og banan, så hjelper det lite å velge en nektarin selv om du foretrekker det. 1
Maus Skrevet 6. april 2012 #27 Skrevet 6. april 2012 Hva er en drittsekk i dette tilfellet (og generelt)? 1
Neala Skrevet 6. april 2012 #28 Skrevet 6. april 2012 Jeg hadde valgt han snille. Drittsekker er mer turnoff enn en som er dårlig i senga.
Crow Jane Skrevet 6. april 2012 #29 Skrevet 6. april 2012 Så hvis han liker samme musikk som deg, har de samme fremtidsplanene og kanskje de samme fritidsinteressene... så er det greit at han er slem? Vel - hvis noen i denne tråden er villige til å forsøke å endre en mann for prisen av bra sex, så er jeg kanskje villig til det samme for en som vil det samme i livet som meg, ja. Forsøkte bare å vise hvor banalt utgangspunktet til TS var. Det er spørsmålet som burde bli ledd av i følge meg - ikke perspektivet mitt.
Crow Jane Skrevet 6. april 2012 #30 Skrevet 6. april 2012 Når noen tilbyd deg valget mellom eple og banan, så hjelper det lite å velge en nektarin selv om du foretrekker det. Hvis alle hadde hatt denne grunntanken hadde vi neppe hatt fremskritt i verden... Mange kjente navn i historiebøkene på folk som nettopp har spurt etter "nektarin" når det ikke var noe alternativ.
Silfen Skrevet 6. april 2012 #31 Skrevet 6. april 2012 Hvis alle hadde hatt denne grunntanken hadde vi neppe hatt fremskritt i verden... Mange kjente navn i historiebøkene på folk som nettopp har spurt etter "nektarin" når det ikke var noe alternativ. Haha, pisspreik! Dette er ikke "verden", men KG. Om du vil være filosofisk og finne alle slags andre alternativer til alt mulig folk stille spørsmål om, så er du på feil forum. Det ER lov å stille spørsmål om eple eller banan uten at folk skal tilte og skrike etter nektariner av den grunn. Det er en grunnleggende greie vi lærer til ungene, nytter ikke ligge seg ned og sparke i gulvet når det simpelthen ikke er nektariner på fruktfatet.
Crow Jane Skrevet 6. april 2012 #32 Skrevet 6. april 2012 La meg se om jeg har forstått dette riktig: En anonym TS stiller et spørsmål som jeg velger å ta stilling til ved å kaste enda en faktor på bordet. Du, Solfen, påberoper deg retten til å diktere hvordan KGs brukere skal svare på andres spørsmål? Interessant....kanskje....synd at det ikke er meg som tilter da
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #33 Skrevet 6. april 2012 Du måtte velge Sannheten er at alle ville valgt drittsekken som var en gud i senga. Dere vil bare ikke innrømme det. -Kelner jeg vil gjerne ha en indrefile kelneren: phø du lyger, jeg vet at du vil ha laks ikke prøv å fortelle meg noe annet, da lyger du, du vil bare ikke innrømme at du vil ha laks.. Well if you say so Hva var vitsen med innlegget ditt igjen? 2
mammamora90 Skrevet 6. april 2012 #35 Skrevet 6. april 2012 (endret) Vist du måtte velge mellom 2 menn. En av dem var verdens snileste men elendig i senga. Og du kan ikke trene han opp til og bli bedre. Den andre var en drittsekk men en Gud i senga. Hvem velger du ? Han første.. Kan vel ri ham selv liksom Dessuten så syns jeg ikke selve sex'en er SÅ viktig (altså kvaliteten på den) men nærheten.. Men i realiteten, så er det jo egentlig dette spørsmålet litt tåpelig for selv om man bare hadde valg mellom en snill som var dårlig i senga og en drittsekk som var gud i senga, så er det jo vanskeligere å forandre personligheten til drittsekken, enn det er for han snille å bli bedre i senga.. Å bli god i senga kan de fleste, ofte er det kun snakk om vilje og litt erfaring... Endret 6. april 2012 av mammamora90
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #37 Skrevet 7. april 2012 Han snille, helt klart. Drittsekker er det verste jeg vet, turn-off de luxe. Har vært sammen med gutter som ikke var all verdens i senga, det var ikke det som gjorde at det ble slutt for å si det sånn. Sex er ikke så viktig for meg. Så lenge alt det andre funker er det viktigst, så får heller god sex være en bonus.
Ananas. Skrevet 7. april 2012 #38 Skrevet 7. april 2012 Hadde jeg valgt den snille så hadde jeg gått på en smell med en som var god i senga. Hadde jeg valgt den slemme så hadde jeg falt pladask og gått på en smell med en som var snill. Er en grunn til at de aller fleste finner seg en midt i mellom:)
Headache Skrevet 7. april 2012 #39 Skrevet 7. april 2012 Jeg valgte den snille. Og han kunne faktisk trenes!
Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #40 Skrevet 7. april 2012 Vist du måtte velge mellom 2 menn. En av dem var verdens snileste men elendig i senga. Og du kan ikke trene han opp til og bli bedre. Den andre var en drittsekk men en Gud i senga. Hvem velger du ? Guden i sengen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå