AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Skrevet 6. april 2012 Vist du måtte velge mellom 2 menn. En av dem var verdens snileste men elendig i senga. Og du kan ikke trene han opp til og bli bedre. Den andre var en drittsekk men en Gud i senga. Hvem velger du ?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #2 Skrevet 6. april 2012 Hehe, å faen.... Det spørsmålet der fikk meg egentlig til å tenke - Jeg er ei sexfiksert dritt kjerring 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #4 Skrevet 6. april 2012 Ingen av dem... Du måtte velge Sannheten er at alle ville valgt drittsekken som var en gud i senga. Dere vil bare ikke innrømme det.
Gjest sardintroll Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Tatt drittsekken og prøvd å trene ham opp til å bli snillere. :gjeiper: 2
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #7 Skrevet 6. april 2012 Han snille! Og siden han var så snill, så hadde han gått med på å åpne forholdet 8
Gjest just words Skrevet 6. april 2012 #10 Skrevet 6. april 2012 Skjønner ikke hvorfor du spør, siden du egentlig bare har et svaralternativ, de som snakker sant velger dritsekken, og de som lever i selvbenektelse velger den snille i følge deg, må være fint å være allvitende. Sannheten er at jeg ville valgt han snille, og gir pluss i boken til Hunterlady for løsningen til problemet 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #11 Skrevet 6. april 2012 Du måtte velge Sannheten er at alle ville valgt drittsekken som var en gud i senga. Dere vil bare ikke innrømme det. Han snille. Det er ikke sikkert jeg hadde gjort det i virkeligheten, siden jeg sikkert ikke ville satt meg ned og tatt et veloverveid valg, men når jeg får sjansen til å gjøre det så er han snille bedre i et langsiktig perspektiv. Så får jeg heller finne noen gode teknikker og hjelpe meg selv i senga.... :gjeiper:
Maus Skrevet 6. april 2012 #12 Skrevet 6. april 2012 Tror ALLE har forbedringspotensiale, bare gi den rette motivasjonen.
Gjest Blubberella Skrevet 6. april 2012 #13 Skrevet 6. april 2012 Jeg hadde valgt den snille, såfremt ikke "dårlig i senga" innebærer at han er drittsekk i senga. En fomlete og lite lærevillig fyr i senga hadde jeg sikkert tålt helt fint så lenge han ellers var drømmemannen på andre områder. Så kunne jeg heller ha supplert med sexleketøy for å sørge for egen moro i senga. Evt gått i mot mine prinsipper og gjort som HunterLady; prøvd å ordne med et åpent forhold. Hvis dårlig i senga betyr en som gir helt blaffen i mine behov og blir dritsur når jeg tar saken i egne hender, så er han uansett ikke særlig snill. En drittsekk vil jeg ikke ha uansett hvor god han er i senga, så da hadde jeg nok blitt singel og en ivrig samler av sexleketøy. 2
redchilli Skrevet 6. april 2012 #15 Skrevet 6. april 2012 Vanskelig, tror ikke jeg hadde hatt det bra med noen av dem. Men kanskje drittsekken, så kunne jeg vært drittsekk tilbake
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #16 Skrevet 6. april 2012 Drittsekken. Det er ingen hemmelighet at de fleste jenter ville gjort det samme.
Gjest Blubberella Skrevet 6. april 2012 #17 Skrevet 6. april 2012 Drittsekken. Det er ingen hemmelighet at de fleste jenter ville gjort det samme. "De fleste" er et meget tøyelig begrep. Spesielt her på KG.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #18 Skrevet 6. april 2012 "De fleste" er et meget tøyelig begrep. Spesielt her på KG. nei. de fleste betyr mer enn halvparten.
Crazyparrotwoman Skrevet 6. april 2012 #19 Skrevet 6. april 2012 jeg hadde valgt han snille, jeg tenner ikke på dritsekker uansett hvor "magiske" de er i senga.. 1
Silfen Skrevet 6. april 2012 #20 Skrevet 6. april 2012 Helt ærlig, så hadde jeg valgt drittsekken. Rett og slett fordi at om jeg har tilgang til jevnlig sex og den er ræva, så blir jeg bitch og da hadde jeg tygd opp og spyttet ut en snill en. Det hadde ikke vært særlig snilt av meg, så selv om jeg hadde foretrukket den snille, så hadde det ikke vært fair.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå