Gå til innhold

hvem hadde du valgt


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vist du måtte velge mellom 2 menn.

En av dem var verdens snileste men elendig i senga. Og du kan ikke trene han opp til og bli bedre.

Den andre var en drittsekk men en Gud i senga.

Hvem velger du ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, å faen....

Det spørsmålet der fikk meg egentlig til å tenke - Jeg er ei sexfiksert dritt kjerring :fnise:

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem...

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dem...

Du måtte velge

Sannheten er at alle ville valgt drittsekken som var en gud i senga.

Dere vil bare ikke innrømme det.

AnonymBruker
Skrevet

Lar drittsekken gå jeg.

Gjest sardintroll
Skrevet

Tatt drittsekken og prøvd å trene ham opp til å bli snillere. :gjeiper:

  • Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Han snille! Og siden han var så snill, så hadde han gått med på å åpne forholdet :nigo:

  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt den snille.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde garantert endt opp med drittsekken :ler:

  • Liker 1
Gjest just words
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du spør, siden du egentlig bare har et svaralternativ, de som snakker sant velger dritsekken, og de som lever i selvbenektelse velger den snille i følge deg, må være fint å være allvitende.

Sannheten er at jeg ville valgt han snille, og gir pluss i boken til Hunterlady for løsningen til problemet

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du måtte velge

Sannheten er at alle ville valgt drittsekken som var en gud i senga.

Dere vil bare ikke innrømme det.

Han snille. Det er ikke sikkert jeg hadde gjort det i virkeligheten, siden jeg sikkert ikke ville satt meg ned og tatt et veloverveid valg, men når jeg får sjansen til å gjøre det så er han snille bedre i et langsiktig perspektiv. Så får jeg heller finne noen gode teknikker og hjelpe meg selv i senga.... :gjeiper:

Skrevet

Tror ALLE har forbedringspotensiale, bare gi den rette motivasjonen.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg hadde valgt den snille, såfremt ikke "dårlig i senga" innebærer at han er drittsekk i senga. En fomlete og lite lærevillig fyr i senga hadde jeg sikkert tålt helt fint så lenge han ellers var drømmemannen på andre områder. Så kunne jeg heller ha supplert med sexleketøy for å sørge for egen moro i senga. Evt gått i mot mine prinsipper og gjort som HunterLady; prøvd å ordne med et åpent forhold.

Hvis dårlig i senga betyr en som gir helt blaffen i mine behov og blir dritsur når jeg tar saken i egne hender, så er han uansett ikke særlig snill. En drittsekk vil jeg ikke ha uansett hvor god han er i senga, så da hadde jeg nok blitt singel og en ivrig samler av sexleketøy.

  • Liker 2
Skrevet

Vanskelig, tror ikke jeg hadde hatt det bra med noen av dem. Men kanskje drittsekken, så kunne jeg vært drittsekk tilbake :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Drittsekken. Det er ingen hemmelighet at de fleste jenter ville gjort det samme.

Gjest Blubberella
Skrevet

Drittsekken. Det er ingen hemmelighet at de fleste jenter ville gjort det samme.

"De fleste" er et meget tøyelig begrep. Spesielt her på KG.

AnonymBruker
Skrevet

"De fleste" er et meget tøyelig begrep. Spesielt her på KG.

nei.

de fleste betyr mer enn halvparten.

Skrevet

jeg hadde valgt han snille, jeg tenner ikke på dritsekker uansett hvor "magiske" de er i senga..

  • Liker 1
Skrevet

Helt ærlig, så hadde jeg valgt drittsekken. Rett og slett fordi at om jeg har tilgang til jevnlig sex og den er ræva, så blir jeg bitch og da hadde jeg tygd opp og spyttet ut en snill en. Det hadde ikke vært særlig snilt av meg, så selv om jeg hadde foretrukket den snille, så hadde det ikke vært fair.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...