Gå til innhold

Prioriterer alt annet enn meg og svarer ikke...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har ikke vært sammen så lenge, kanskje ca. 2 mnd. Men han har aldri vært i et "ordentlig" forhold før, så jeg vet ikke om jeg kan bruke det til å unnskylde oppførselen hans. Jeg blir bare så lei meg når han er sånn her mot meg. Dere skjønner, sist gang jeg så han var på lørdag, og da overnattet han her til søndag. Han snakket om å være mye sammen i uken som kom, men dette skjedde aldri. Vi drar begge til hver våre hytter med familien i dag, og jeg ville så gjerne se han før det... Har laget et påskeegg til han og som han skal få som overraskelse, så det er enda en grunn til at jeg ville se han før vi drar på hver vår påskeferie. Men i løpet av uken var det alltid noe som kom i veien (det skjer mye med han), enten det var en avtale han kom på at han hadde den kvelden vi skulle være sammen, eller noe med familien som dukket opp. Jeg synes det virker som om han prioriterer alt annet enn meg... Og dette gjør meg veldig lei meg :tristbla:

Han skulle egentlig komme til meg i går, men da dukket det igjen opp noe, men han sa han kanskje kunne komme senere på kvelden. Jeg sa at det var synd, men at han fikk si ifra senere. Nå, morgenen etter, har jeg enda ikke fått noe svar... Han pleier å svare på smsene mine og skrive søte meldinger tilbake, men ikke nå. Jeg lurer på hva som er galt. Jeg nekter å sende en melding til, for jeg vil ikke mase. Sendte uansett en i går kveld om at jeg savnet han, som han ikke har svart på... Kan det være mulig at han begynner å gå lei av meg? Er det virkelig så mye å be om at han prioriterer meg litt og, og ikke bare kompisene og familien? Jeg er jo tross alt kjæresten hans... :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jeisa

Ikke "mas" mer på han. La han komme til deg . Husk at det er påske nå, og mange ting skjer. Mange vil sikkert ha en bit av han; familie, venner osv . I startfasen av et forhold er det normalt av en eller begge parter er litt usikre fra tid til annen, så mitt råd: ikke mas, og push grensene.. Vær opptatt og se om han kontakter deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal definitivt ikke mase mer, men jeg blir så gal av å vente... jeg vil bare prate med kjæresten min... :tristbla:

- TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sier som den over..la han være i fred...mas kler ingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke mast mer på ham. Når det er sagt: jeg synes ikke han virker så interessert i deg. Er man forelska så vil man jo være med hverandre så ofte man kan...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi det litt tid. Han kan få påskeegget sitt etter påske... :sukk: Og til deg over her: Vi er jo sammen, og helt fram til nå har alt vært kjempefint og han sier han er veldig glad i meg, så jeg tviler på at han plutselig ikke er så interessert i meg...

- TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Jeg hadde ikke klart en sånn kjæreste. Spesielt om dere bare har vært sammen i to måneder, og så er han så uinteressert i å møte deg. Tenk om enda flere måneder, når forelskelsesrusen har gått enda litt mere bort, så møtes dere kanskje bare en gang i måneden, pga hans manglende kjæresteforholdsantenner!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at han veit at han har ein kjærast? Det er jo ganske tidlig å definere noe etter så kort tid.

:sjenert: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja han vet det :) Vi hadde holdt på i veldig lang tid før vi ble offisielt sammen, vi var praktisk talt kjærester en god stund før det havnet på Facebook og slikt. Har ordnet seg litt nå ihvertfall, han har svart meg og forklart seg. :) Men må nok snakke litt med han om prioriteringene hans ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha... jeg var så forberedt på å se et nasty klinebilde eller noe.. :fnise: Men hva er galt med å holde i armen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... jeg var så forberedt på å se et nasty klinebilde eller noe.. :fnise: Men hva er galt med å holde i armen da?

Haha, what?

Tror du er i feil tråd :fnise:

Til TS:

Lønner seg ikke å mase nei, men hold hodet kaldt. Kanskje han bare er opptatt og borte :)

Men du bør kanskje si ifra forsiktig at det er koselig å få svar på sms :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, what?

Tror du er i feil tråd :fnise:

Til TS:

Lønner seg ikke å mase nei, men hold hodet kaldt. Kanskje han bare er opptatt og borte :)

Men du bør kanskje si ifra forsiktig at det er koselig å få svar på sms :klemmer:

Hahaha, jeg svarte i feil tråd ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...