Gå til innhold

En misogynist sin hverdag

misogynist

Kvinnehat  

12 stemmer

1. 1. Hater jeg kvinner?

• Ja
      12

Anbefalte innlegg

Gjest _Blomsten_

Her har vi den selvoppfyllende profetien Tabris snakker så varmt om.

Jeg tar deg seriøst. Dønn seriøst. Hvor har jeg ikke tatt deg seriøst?

Bare nicket ditt i seg selv viser jo at du ikke tar noen av kvinnene her seriøst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare nicket ditt i seg selv viser jo at du ikke tar noen av kvinnene her seriøst.

Da tar du veldig feil. Og det er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ER jo at du vil være alene.Ok,jeg skjønner greia,det er mange som har valgt å være alene,noen også uten barn,men det er også de som ikke har valgt å være alene.

Du er en godt voksen mann og du har mange år foran deg,skal du leve alle disse årene alene?Blir ikke det litt kjedelig i lengden?Tenk deg om 20år,det virker jo ikke så gøy egentlig.

Ja og nei... Neida, det kunne nok vert fint å levd slik en leser om i kioskromaner og lignende. Som nenvgt har jeg en veisshet om at jeg nok har vert lykkelig en gang. Selv om jeg ikke klarer å ta igjen følelsen så husker jeg at jeg tenkte tanken at jeg var lykkelig. Så jeg er ikke fremmed for at livet kan være bedre. Men når det er sagt så er ikke livet på langt nær så ille som det en gang var. Det er mye bedre, selv om jeg ikke vil påstå at jeg er lykkelig. Jeg tror jeg er måtelig fornøyd.

Alt dette sett opp mot å leve i konstant angst for å bli sviktet så synes jeg det ikke er et feil valg. Det er noe med å vite hva en har kontra hva en får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tristere.

Det var strengt tatt en unødvendig kommentar. Jeg prøver bare å få deg til å forstå at jeg tar deg seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Det var strengt tatt en unødvendig kommentar. Jeg prøver bare å få deg til å forstå at jeg tar deg seriøst.

Jeg mener fortsatt du er en trist person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,ok han er trist,har skjønt det nå.

Men hvorfor tror du det er bedre å leve alene?Jeg tror det er bedre for deg akkurat nå fordi du må få samlet deg som person, og bli kvitt frykten og hatet før du går inn i et forhold senere i livet.Du må bygge opp deg selv rett og slett i denne perioden,hvor enn lang den skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest trist er at blomsten ikke "har tid til" og lese åpningsinnlegget. En fortelling jeg synes belyser kjente problemstillinger ganske bra.

Men i stedet så har man funnet det rettmessig og heller mobbe og håne og nekte og delta i informasjonen eller tankemønsteret samtidig som man krever og bli respektert som kvinne!?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Men hvorfor tror du det er bedre å leve alene?Jeg tror det er bedre for deg akkurat nå fordi du må få samlet deg som person, og bli kvitt frykten og hatet før du går inn i et forhold senere i livet.Du må bygge opp deg selv rett og slett i denne perioden,hvor enn lang den skal være.

Men han vil jo ikke det. Han er redd for å bli voldelig og havne i fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så derfor må han bruke alene perioden til å bygge seg opp,få ut frustrasjonen som nevnt tidligere med feks boxing eller annen kampsport,jogging og trening der man får pulsen opp og kanskje kan slå fra seg litt....da kan han få bukt med frykten som sitter inni ham,og gjøre han til en mer trygg person.

så,ja jeg synes du skal fortsette å være litt alene,og hvis det hjelper å "plage"folk online så får det så være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

tror du må vise kvinner at de ikke bestemmer over deg som en tøffel.

(...)

Skaff deg mer selvrespekt!

Har lest gjennom tråden, og jeg er enig i disse kommentarene. Det virker som om du startet som en snill gutt, og har blitt skuffet gang på gang av kvinner som utnytter din svakhet.

Har du prøvd å være i et forhold der du setter ned foten når du ikke finner deg i ting, ikke gir (dyre) gaver, holder på meningene dine i de fleste diskusjoner, og prøver å styre forholdet etter dine interesser?

Endret av Eriks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Det jeg synes er mest trist er at blomsten ikke "har tid til" og lese åpningsinnlegget. En fortelling jeg synes belyser kjente problemstillinger ganske bra.

Men i stedet så har man funnet det rettmessig og heller mobbe og håne og nekte og delta i informasjonen eller tankemønsteret samtidig som man krever og bli respektert som kvinne!?

Hvis du synes det er tristere at jeg ikke gidder å lese åpningsinnlegget en gang til, enn Misogynist sin situasjon i seg selv, så synes jeg du har et merkelig perspektiv på ting. Jeg har lest åpningsinnlegget, men en gang holdt, så jeg gidder ikke å lese det en gang til. Jeg verken mobber, håner eller krever å bli respektert. Sannheten er at jeg synes synd på misogynist og vet at eneste rette er at han oppsøker profesjonell hjelp. Noe kollektivt ansvar på bakgrunn av hvilket kjønn jeg er født med føler jeg ikke.

Endret av _Blomsten_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at noe av årsaken til at kvinner sjeldent blir respektert eller har den naturlige autoritet er kvinnes hang til og mobbe de som står svakere stilt enn henne selv. Det og håne de som føler seg mindre verdt er av en ukjent grunn en glede og nytelse - det og stolt påpeke at man ikke vil vite hva man diskuterer er truimf man truimfer gjennom, men sier åpent uten beskjedenhet at man ikke tar en seriøst, man sier at man ikke vil lese problemstillingen til personen og attpåtil, etter likegyldigheten og hånen så påpeker man at personen er trist! En man ikke vil vite historien til? En man ikke vil kjenne detaljer til? En man ikke vil vite noe om?

Nei, kvinners allminnelige forakt for menns problemer er nok menneskehetens aller største mantraer. Som kjent ble religion skapt av den eneste årsak, at menneskeheten rett og slett måtte forsøke og temme kvinner,- kvinner eier jo ikke moral, det og bli snytt for og så snyte andre, - det er kvinner det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Jeg tror at noe av årsaken til at kvinner sjeldent blir respektert eller har den naturlige autoritet er kvinnes hang til og mobbe de som står svakere stilt enn henne selv. Det og håne de som føler seg mindre verdt er av en ukjent grunn en glede og nytelse - det og stolt påpeke at man ikke vil vite hva man diskuterer er truimf man truimfer gjennom, men sier åpent uten beskjedenhet at man ikke tar en seriøst, man sier at man ikke vil lese problemstillingen til personen og attpåtil, etter likegyldigheten og hånen så påpeker man at personen er trist! En man ikke vil vite historien til? En man ikke vil kjenne detaljer til? En man ikke vil vite noe om?

Nei, kvinners allminnelige forakt for menns problemer er nok menneskehetens aller største mantraer. Som kjent ble religion skapt av den eneste årsak, at menneskeheten rett og slett måtte forsøke og temme kvinner,- kvinner eier jo ikke moral, det og bli snytt for og så snyte andre, - det er kvinner det!

Hvor har du det fra? De fleste kvinner blir i høyeste grad respektert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alene opplever jeg aldri angstanfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,så derfor må han bruke alene perioden til å bygge seg opp,få ut frustrasjonen som nevnt tidligere med feks boxing eller annen kampsport,jogging og trening der man får pulsen opp og kanskje kan slå fra seg litt....da kan han få bukt med frykten som sitter inni ham,og gjøre han til en mer trygg person.

så,ja jeg synes du skal fortsette å være litt alene,og hvis det hjelper å "plage"folk online så får det så være.

Takk! Jo, jeg trener jevnlig men ikke så ofte som jeg ønsker. Jobben krever sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi alene opplever jeg aldri angstanfall.

Men er det ikke bedre å møte det man frykter og jobbe med det til man til slutt overvinner angsten og kan leve et fullverdig liv, enn å gjemme seg unna det man frykter? Da lar du jo angsten styre livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden, og jeg er enig i disse kommentarene. Det virker som om du startet som en snill gutt, og har blitt skuffet gang på gang av kvinner som utnytter din svakhet.

Har du prøvd å være i et forhold der du setter ned foten når du ikke finner deg i ting, ikke gir (dyre) gaver, holder på meningene dine i de fleste diskusjoner, og prøver å styre forholdet etter dine interesser?

Dette er en del av historien det er riktig.

Når det gjelder å sette foten ned så har det endt i at de har endt forholdet. Ellers hadde jeg en periode der jeg behandlet damene respektløst. Mer draget og mer sex har jeg aldri hatt. Men det er ikke meg å være respektløs. Hva skal en med en persnolig relasjon til en kvinne en ikke respekterer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke bedre å møte det man frykter og jobbe med det til man til slutt overvinner angsten og kan leve et fullverdig liv, enn å gjemme seg unna det man frykter? Da lar du jo angsten styre livet ditt.

Ja og nei. Tidligere så stryrte dette hele livet mitt på alle mulige måter og nivåer. Nå er det kun de personlige relasjonene igjen. Slik sett føler jeg at jeg har kommet riktig så langt. Selv oppfatter jeg ikke livet mitt som mindreverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være biologiske årsaker som er motivet bak og ødelegge de mennesker man ser er svakere stilt enn seg selv? Er det en naturlov som sier det at man må tråkke ned på de som ligger nederst?

Jeg klarer ikke og forstår kvinners glede over og ydmyke de som innrømmer at de har problemer med kjønnsbalansen? Det er mange flere menn enn kvinner som faller utenfor samfunnet, noe av årsaken kan vi lese her, nemlig det at menn som åpent innrømmer sine svakheter blir hundset med og herjet med fra første øyeblikk.

I dyreverden finnes det eksempler på matriarkiske samfunn. Altså der hvor hunner er lederne. Hyenene er blant de. Der blir absolutt alle mobbet, og fra begynnelsen til død er livet kun en lidelse, unger opp mot hverandre og de sterke spiser de svakeste.

Det som provoserer meg mest er at kvinnene har vært slemme mot misogynist ikke fordi han har vært slem og fæl, men fordi han har vært snill og god.

Ingen kan være uenig i at det faktisk det mest skremmende?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...